Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.

Data: 2011-03-22 23:57:14
Autor: Gil
Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.
Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN
Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.
A może wachać się do 20W do 60W.
Trudno to sprawdzić bo zuzycie energii jest rzadko podawane na stronach sklepów
i producenta.
Na stronie proline jest podawane zużycie ale wybór monitorów 16:10 jest niewielki.
Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.
Podobno Acery mało palą i są niezłe.
Co polecacie?

Data: 2011-03-23 00:19:11
Autor: MC
Użytkownik "Gil" <gilboaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:178f.000003bc.4d89294anewsgate.onet.pl...
Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN

Jaka jakość? Co będziesz na nim oglądał?

Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.

Ostatno najmodniejsze są 1920x1080 i 16:9.

A może wachać się do 20W do 60W.

Nie może się wachać. Nie ma takiego słowa.

[...]

Producent nie ma wiele do gadania w kwestii zużycia energii. Zależy ono głównie od rodzaju podświetlenia i jego umieszczenia.

Data: 2011-03-23 00:34:48
Autor: Przemysław Ryk
Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.
Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:19:11 +0100, MC napisał(a):

(ciach...)
A może wachać się do 20W do 60W.

Nie może się wachać. Nie ma takiego słowa.

No chyba, że w ALT nie trafił i miało być "wąchać". ;D

[...]

Ustawiona jasność podczas pracy według Ciebie nie ma na to najmniejszego
wpływu?

[ Life is simple, when you make choices and you don't look back.           ]
[                                                     (znalezione w sieci) ]

Data: 2011-03-23 01:19:37
Autor: MC
Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:g27c4i3j40g6$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

Oczywiście, że ma. Ale użytkownik może tę jasność w bardzo prosty sposób zmienić. To on ma tutaj ostatnie słowo.

Data: 2011-03-23 00:34:48
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 22 Mar 2011 23:57:14 +0100, Gil napisał(a):

Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN
Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.

Zależy u kogo szukasz.

A może wachać się do 20W do 60W.

Wąchanie w Watach? :-O

Trudno to sprawdzić bo zuzycie energii jest rzadko podawane na stronach sklepów
i producenta.
Na stronie proline jest podawane zużycie ale wybór monitorów 16:10 jest niewielki.

I będzie pewnie coraz mniejszy wskutek parcia producentów matryc na format
16:9.

Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.
Podobno Acery mało palą i są niezłe.
Co polecacie?

EIZO z serii EV. :)

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]

Data: 2011-03-23 00:50:16
Autor: Gil
> [...]

Wąchanie w Watach? :-O
I będzie pewnie coraz mniejszy wskutek parcia producentów matryc na format

[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]

No już dobra z tym wahaniem. To było wąchanie tyle że bez polskich liter. I co teraz puryści językowi??? He He. Mam was.
Sam się zawahałem jak to napisać.
Ale dobra, dzieki. Przyjrzę się Eizo serii Ev. Brzmi niezle. Myślałem, że Eizo to jakis top.

Data: 2011-03-23 09:35:39
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:50:16 +0100, Gil napisał(a):

No już dobra z tym wahaniem. To było wąchanie tyle że bez polskich liter. I co teraz puryści językowi??? He He. Mam was.

Jak był się nie obracał - tyłek zawsze z tyłu. ;D

Sam się zawahałem jak to napisać.
Ale dobra, dzieki. Przyjrzę się Eizo serii Ev. Brzmi niezle. Myślałem, że Eizo to jakis top.

Jakościowo (wykonanie) - z pewnością. Niemniej jednak oferta to nie tylko
wypasione modele dla grafików, ale również biurowy sprzęt. EIZO generalnie
ostatnio ma mocny nacisk na działania pro-eko, stąd też różne bajery
pozwalające ograniczyć zużycie prądu.

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-03-26 02:49:29
Autor: GLaF
Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:34:48 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

A może wachać się do 20W do 60W.

Wąchanie w Watach? :-O

Nazwa jednostki fizycznej na wielką literę? :P

--
GLaF

Data: 2011-03-23 14:30:45
Autor: =Marcos=
[...]

Wejdź na Ceneo i przefiltruj sobie monitory po wymaganiach. Na 10, które sprawdziłem, każdy miał w specyfikacji pobór mocy podany. Nie jest to idealne źródło godne 100% zaufania, ale świetnie się sprawdza do wstępnego rozeznania.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.