Jaki monitor LCD 22" (HD?)

Data: 2009-03-11 16:37:12
Autor: Wooyek
Jaki monitor LCD 22" (HD?)
Szukam i szukam i znaleźć nie mogę - jakiegoś jednego konkretnego monitora, który wyróżniałby się na tle konkurencji.
Potrzebuję monitora 22" do zastosowania domowego - od obróbki zdjęć po gry, więc maksymalnie uniwersalnego (choć bardziej zależy mi na bardziej biurowej stronie jakości).

Początkowo chciałem kupić NEC-a EA221WM (nie-HD) - z tego co wyczytałem, oferuje niezłą jakość obrazu i bogatą funkcjonalność (pivot, regulacja wysokości, hub USB). Cena sugerowana (i podawana w testach) ok. 1000-1100 zł, ale kupienie go w tej cenie w wersji czarnej już nie jest aż takie proste (w moim mieście ~1300 zł).

Pomyślałem więc, że skoro mam wydać 1300 zł, to może warto już kupić coś z większą rozdzielczością (ale nadal 22" - większe oglądałem i nie chcę)? Ale tu znów zaczyna się żmudny proces szukania, oglądania, wybierania...

Może moglibyście pomóc?

Wymagania pozajakościowe: cena maksymalnie do 1500 zł, czarny (najlepiej matowy), bardzo mile widziane pivot, USB.

Czekam na Chipa z prenumeraty - jest w nim test monitorów HD. Może ktoś mógłby uchylić rąbka tajemnicy i podać parę modeli z czołówki tego testu?

Jaki monitor LCD 22" (HD?)