Jaki mostek lub kiera w celu jej przybliżenia?

Data: 2009-04-08 12:56:13
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-08, bieleckim@o2.pl <bieleckim@o2.pl> wrote:
Witam

Posiadam Kross Level A2, chce żeby kierownica byla bliżej mnie. Co
muszę wymienić żeby osiągnąć ten cel? Linki do sprzętu mile widziane :)

Znaleźć sobie krótszego mostka nie potrafisz sam?

Data: 2009-04-08 06:03:52
Autor: bieleckim
Jaki mostek lub kiera w celu jej przybliżenia?

Znale sobie kr tszego mostka nie potrafisz sam?

o widzisz teraz wiem, że mostek musi być krótszy, czyli wpierw
inwestuje w mostek (btw jakie są najkrótsze?) jeżeli to nie pomoże to
kiera?

Data: 2009-04-08 13:59:53
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-08, bieleckim@o2.pl <bieleckim@o2.pl> wrote:

Znale sobie kr tszego mostka nie potrafisz sam?

o widzisz teraz wiem, że mostek musi być krótszy, czyli wpierw
inwestuje w mostek (btw jakie są najkrótsze?)

Na obejmę 25.4mm najkrótsze w miarę dostępne to 60mm (np Truvativ XR -
tani, lekki i solidny), na obejmę 31.8mm będą jeszcze krótsze,
downhillowe, ale mogą być ciężkawe.

Zwracaj też uwagę na mocowanie tego mostka - kierownica powinna być
mocowana na 4 śruby (dwie potrafią być niestabilne), rura sterowa
najlepiej na dwie przeciwstawne (choć wspomniany Truvativ siedzi na
jednej dużej i nie mogę narzekać).

Data: 2009-04-08 16:40:52
Autor: dziki
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrngtpbep.d35.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

[...]

z tym bym polemizowal; mam starusienkiego tranz-x na 2 sruby + 1 na rure (jest tam taki klin), kiedys mialem pancernego profile na 3 sruby. Nic sie z nimi nie dzialo. Mowa oczywiscie o zastosowaniu w XC.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-08 15:10:55
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-08, dziki <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote:
[...]

Napisałem "potrafią". :P

Miałem Zooma na dwie śruby i regularnie się luzował. Dziewczyna ma w
rowerze jakiegoś Kalloya czy coś takiego i problem jest identyczny.

Data: 2009-04-08 16:53:22
Autor: Artur
Jaki mostek lub kiera w celu jej przybliĹźenia?
środa, 08 kwi, Jan Srzednicki:
[...]

Nie ma problemu z dostaniem downhillowych mostków (czyli jakieś 50mm) i na 25.4.

[...]

Mi się akurat zdarzyło przekręcić kierownicę na tym mostku, teraz co jakiś
czas sprawdzam.

Co do oryginalnego pytania: PRO i Woodman robi firmowe mostki nie tylko
krótkie ale i z dużym wznosem np. 35st. Można też kupić tani mostek regulowany
aby się przekonać jaki kąt będzie najlepszy.

Jaki mostek lub kiera w celu jej przybliżenia?