Data: 2011-09-29 22:15:33 | |
Autor: Szymon Machel | |
Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy? | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
Tak czytam i czytam a tu nikt nie wymienił turystyka. Czyżby u nas tylko "ślifierki". Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT też by stykło ale jestem raczej duży (188cm/120kg). Honda CBF1000 dla większego, CBF600 dla mnieszego. To są wygodne motory turystyczne. Ale na XJ900 wysiedziałem 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) więc też się da:) Trzeba chcieć. Szymon |
|
Data: 2011-10-03 14:06:47 | |
Autor: The_EaGle | |
Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy? | |
W dniu 2011-09-29 22:15, Szymon Machel pisze:
Użytkownik "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości Prawda to. Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT też Duży czy gruby? :) Z 30kg nadwagą nazwijmy "rzecz" po imieniu ;) Honda CBF1000 dla większego, CBF600 dla mnieszego. Jak rozumiem dla mniejszego lub większego ego ? ;) Jeden i drugi motocykl ma dokładnie te same wymiary. Różnice dotyczą tylko ilość KM po między nogami. Po za tym masz pewnie na myśli CBF600 S bo tak jak napisałeś samo CBF600 czy 1000 to typowy naked nienadający się do turystyki. To są wygodne motory turystyczne. To nie są typowe motocykle turystyczne. To są motocykle uniwersalne. Coś czym można jeździć dalej ale są lepsze od nich. Wygoda podróżowania np na v-stromie czy GSie a CBF600 jest baaaaaaaaaaaaaaaaardzo różna. Ale na XJ900 wysiedziałem 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) więc też Oczywiście ja też właśnie CBFem w ciągu dnia polatałem i 900km ale da się a da się wygodnie to dwa różne tematy :> Zresztą do cholery na motocyklu nie ma być wygodnie - ma być tak aby się dało wytrzymać. Grunt aby dupa nie odpadła a reszta to już kwestia własnego zacięcia.... Pozdrawiam Rafał |
|