Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?

Data: 2011-09-30 08:07:19
Autor: Jasio
Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo
Jeździłem kiedyś na jeździe próbnej Harlejem.
Było zabawnie, ale przede wszystkim - całkiem wygodnie.
Gdy dosiadałem potem Fazera - czułem się, jakbym wsiadał na konia. W każdym razie wygodniej było na HD.
Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają. Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

Jesli masz mozliwosc rzucic okiem na brytyjski magazyn Bike - znajdziesz tam cos dla siebie.
W ramach testow porownawczych motocykli sa tam prezentowane odleglosci miedzy kluczowymi elementami - siedzenie, podnozki, kierownica. I przedstawiona przy pomocy roznokolorowych kresek porownawcza pozycja teoretycznego motocyklisty.

Ciezko to wytlumaczyc, ale faktycznie czytelny sposob na przedstawienie roznic miedzy testowanymi motocyklami. Jak znajde jakis stary numer w garazu, postaram sie tu wrzucic.

--
Jasio
etz vfr

Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?