Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 ki erowcy?

Data: 2011-09-29 12:20:08
Autor: Marcin N
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 ki erowcy?
Je藕dzi艂em kiedy艣 na je藕dzie pr贸bnej Harlejem.
By艂o zabawnie, ale przede wszystkim - ca艂kiem wygodnie.
Gdy dosiada艂em potem Fazera - czu艂em si臋, jakbym wsiada艂 na konia. W ka偶dym razie wygodniej by艂o na HD.

Tak sobie my艣l臋, kt贸ry motocykl daje wygodn膮 pozycj臋? Czopery odpadaj膮. Pytam o klas臋 ma艂y turystyk, lub turystyczno sportowy. Na kt贸rym po przejechaniu 300 km nie b臋d臋 zdr臋twia艂y? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

Data: 2011-09-29 12:39:10
Autor: Norbi
W dniu 2011-09-29 12:20, Marcin N pisze:

Tak sobie my艣l臋, kt贸ry motocykl daje wygodn膮 pozycj臋? Czopery odpadaj膮.
Pytam o klas臋 ma艂y turystyk, lub turystyczno sportowy. Na kt贸rym po
przejechaniu 300 km nie b臋d臋 zdr臋twia艂y? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

300 km to prawie kazdym motocyklem bez wiekszego zmeczenia.
Sportami tez - takie R1, gsx-r to prawie jak turystyki :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-29 19:01:49
Autor: Songoku
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?

300 km to prawie kazdym motocyklem bez wiekszego zmeczenia.
Sportami tez - takie R1, gsx-r to prawie jak turystyki :)

Bo to wszystkiemu jest ten Ajnsztajn winien ze swoja teori膮 wzgl臋dno艣ci...
Jak jedziesz R1 "czysta" na godzin臋 to te 300 km w godzink臋 zrobisz i nie zd膮偶y膰 si臋 zm臋czy膰 pozycj膮...
Do tego mo偶esz te "czysta" na kole jecha膰 i wtedy jest jeszcze wygodniej bo pozycja bardzie wyprostowana (tylko na boki trzeba wygl膮da膰).

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-29 19:09:04
Autor: Norbi
W dniu 2011-09-29 19:01, Songoku pisze:

Jak jedziesz R1 "czysta" na godzin臋 to te 300 km w godzink臋 zrobisz i
nie zd膮偶y膰 si臋 zm臋czy膰 pozycj膮...

Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

Do tego mo偶esz te "czysta" na kole jecha膰 i wtedy jest jeszcze wygodniej
bo pozycja bardzie wyprostowana (tylko na boki trzeba wygl膮da膰).

No wlasnie - sie krzywizny kregoslupa nabawi...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-29 19:42:21
Autor: Songoku
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?

Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich
predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

no to tym bardziej wygodna bo ma konstrukcyjnie wymuszon膮 przerw臋 na rozprostowanie ko艣ci贸f :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-29 19:47:09
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-29 19:09, Norbi pisze:
[...]

呕arty 偶artami, ale p贸ki co 偶aden z Was nie powiedzia艂 "m贸j motocykl jest bardzo wygodny, polecam".

W艂a艣nie przeczyta艂em test nowego Suzuki V-stroma. Twierdz膮, 偶e jest niezwykle wygodny i da si臋 przejecha膰 nawet 1000 km dziennie.

Data: 2011-09-29 14:00:40
Autor: AZ
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
On 29 Wrz, 19:47, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

痑rty 縜rtami, ale p髃i co 縜den z Was nie powiedzia "m骿 motocykl jest
bardzo wygodny, polecam".

M骿 motocykl (ZZR 1200) jest bardzo wygodny, polecam. Czy pomog硂 Ci
to w czym?

To tak jakby zapyta na jakim 丑縦u najlepiej si 秔i i jak d硊gi
macie sen.

Wygodna pozycja dla ka縟ego b阣zie inna, podobnie jest z przebiegami.
Co z tego, 縠 masz wygodn pozycj jak sprz阾 jest do podr罂y z
pr阣ko禼iami 120-130 a ta sama podr罂 szybkim turystykiem zajmie 2x
krocej, wi阠 2x mniej czasu b阣ziesz na tym moto siedzia.

Ja zrobi砮m swoim maksymalnie 1700 km w ci眊u 16 godzin z postojami
tylko na tankowanie i gdyby nie og髄ne zm阠zenie moje i pasa縠rki
zrobi砨ym drugie tyle.

PS. Spodoba砤 mi si pozycja na BMW K1200S, wygodna, odpr昕one nogi....
ale to BMW.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 11:16:55
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 29-09-2011 23:00, AZ pisze:

Ja zrobi砮m swoim maksymalnie 1700 km w ci眊u 16 godzin z postojami
tylko na tankowanie
To mie zaciekawilo, skad dokad i kiedy?

i gdyby nie og髄ne zm阠zenie moje i pasa縠rki
zrobi砨ym drugie tyle.
3400 w 32h? srednia ponad 100km/h gruuubo :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-30 02:32:02
Autor: AZ
On 30 Wrz, 11:16, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
> Ja zrobi em swoim maksymalnie 1700 km w ci gu 16 godzin z postojami
> tylko na tankowanie

To mie zaciekawilo, skad dokad i kiedy?

Spode Splitu do Wawy przez Budapeszt, Miszkolc, Vranov n. Toplau z
pogubieniem si na S硂wacji rok temu pod koniec sierpnia.

Za to w tym roku odrobi砮m jad眂 z 600-tka, czyli z podkarpacia za
Rijeke w 24h ;-)

3400 w 32h? srednia ponad 100km/h gruuubo :)
Na autostradach to jaki wyczyn jest? :-) Mie po Polsce wychodzi ponad
100 km/h...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 02:49:34
Autor: AZ
On 30 Wrz, 11:32, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> To mie zaciekawilo, skad dokad i kiedy?

Spode Splitu do Wawy przez Budapeszt, Miszkolc, Vranov n. Toplau z
pogubieniem si na S硂wacji rok temu pod koniec sierpnia.

W sumie istotne - jechane by硂 po nocy, wyjazd o 17 a na miejscu o 9
rano.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 12:05:38
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 30-09-2011 11:32, AZ pisze:

Spode Splitu do Wawy przez Budapeszt, Miszkolc, Vranov n. Toplau z
pogubieniem si na S硂wacji rok temu pod koniec sierpnia.
najs, tylko 1600km to jakos strasznie naookolo ;)

Za to w tym roku odrobi砮m jad眂 z 600-tka, czyli z podkarpacia za
Rijeke w 24h ;-)
mniej najs ;)

3400 w 32h? srednia ponad 100km/h gruuubo :)
Na autostradach to jaki wyczyn jest? :-)
nie mowie, ze wyczyn ale srednia pow. 100km/h przy zasiegu na zbiorniku ~250km oznacza, ze tankujesz ponizej 2 minut..a to malo prawdobodobne.
bo to by bylo ~14 tankowan na ktore schodzi w chuj czasu tak naprawde.
Poza tym po 16h jazdy nastepne 16h jest delikatnie mowiac bardziej przesrane ;) Wiec jak zrobisz Wawa-Lizbona na raz ponizej 36h to daj cynk :)

Mie po Polsce wychodzi ponad
100 km/h...
Poka logi z gps ;P
bo po naszym wspanialym kraju srednia z ruchu moze tak wychodzic ale srednia podrozy juz wcale niekoniecznie ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-30 03:15:09
Autor: AZ
On 30 Wrz, 12:05, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:

najs, tylko 1600km to jakos strasznie naookolo ;)

Bo mia砮m wst眕ic do rodzinki na podkarpaciu a sko馽zy硂 si tak, 縠
pojecha砮m przez Vysokie Tatry, Zdiar i Bukowine, Krakow do Wawy ;-)

> Za to w tym roku odrobi em jad c z 600-tka, czyli z podkarpacia za
> Rijeke w 24h ;-)

mniej najs ;)

Szczerze? To by砤 najbardziej mecz眂a podr罂.

[...]

Chwilunia. A jak Ty t pr阣ko禼 na autostradzie liczysz, bo chyba nie
130 km/h? :-) Ale ja nie powiedzia砮m, 縠 ciurkiem pojade 36h,
chodzi硂 mnie o to, 縠 og髄nie by砮m zm阠zony ale r阠e/nogi/dupa od
jazdy mi nie odpada硑.

Taki bonus - w tym roku zajecha砮m do HR na trzech tankowaniach,
spalanie 5.5l w dwie osoby + sakwy + rolka + tankbag ;-)

Data: 2011-09-30 03:21:19
Autor: AZ
On 30 Wrz, 12:15, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> Poka logi z gps ;P
> bo po naszym wspanialym kraju srednia z ruchu moze tak wychodzic ale
> srednia podrozy juz wcale niekoniecznie ;P
Si mi przez gugla za szybko wys砤硂.

Nie u縴wam takich wynalazk體 (ale nast阷nym razem na S硂wacj
zabior...). Zale縴 jaka trasa, ja z Wawy przez Lublin na podkarpacie
340 km latam w ~3h praktycznie na jeden raz, bo na ko馽u trza
zatankowac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 12:24:57
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 30-09-2011 12:15, AZ pisze:

najs, tylko 1600km to jakos strasznie naookolo ;)

Bo mia砮m wst眕ic do rodzinki na podkarpaciu a sko馽zy硂 si tak, 縠
pojecha砮m przez Vysokie Tatry, Zdiar i Bukowine, Krakow do Wawy ;-)
Ja tak kiedys z Salonik wracalem, ze se pojechalem przez Chyzne..
bo pomylilem drogi.

Szczerze? To by砤 najbardziej mecz眂a podr罂.
Zrozumiale, wolno nie znaczy wygodnie.

Chwilunia. A jak Ty t pr阣ko禼 na autostradzie liczysz, bo chyba nie
130 km/h? :-)
srednia to srednia, matematyka jest prosta - odleglosc przez czas.
Nawet w rzeszy niemieckiej po ich autostradach dlugo nie pozapierdalasz ze srednia 250+ bo po prostu sie nie da. Chyba, ze masz sklonnosci samobojcze i jezdzisz wszedzie i zawsze pomiedzy wykorzystujac cala szerokosc toru oops znaczy autobahnu ;)

Ale ja nie powiedzia砮m, 縠 ciurkiem pojade 36h,
chodzi硂 mnie o to, 縠 og髄nie by砮m zm阠zony ale r阠e/nogi/dupa od
jazdy mi nie odpada硑.
ajwaj, to ja tez moge powiedziec, ze po 1000+ moge zrobic nastepne 1000
ale jakos nigdy mi sie nie chce ;)

Taki bonus - w tym roku zajecha砮m do HR na trzech tankowaniach,
spalanie 5.5l w dwie osoby + sakwy + rolka + tankbag ;-)
oj tam, to nie wyscigi o kropelce ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-30 03:37:20
Autor: AZ
On 30 Wrz, 12:24, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:

[...]

Dlatego je縟筷 po nocy bo np. odcinek Budapeszt-Balaton to jaka
rze糿ia w dzie jest. Jad眂 po nocy by硂 PUSTO od samego Zagrzebia az
do Polski.

ajwaj, to ja tez moge powiedziec, ze po 1000+ moge zrobic nastepne 1000
ale jakos nigdy mi sie nie chce ;)

Wszystko zale縴 od parcia na dotarcie do celu ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 12:11:07
Autor: KJ Si砤 S丑w
W dniu 2011-09-30 12:05, Grzegorz Rogala pisze:

nie mowie, ze wyczyn ale srednia pow. 100km/h przy zasiegu na zbiorniku
~250km oznacza, ze tankujesz ponizej 2 minut..

Na tamtych haj砮jach na kwaku idzie zrobic srednia  350 km z palcem w baku abo nawet 400 ( mi sie udalo ze 2 razy dociagnac 400 a przelotowa mailem glownie 150 na liczniku).

KJ

Data: 2011-09-30 03:18:42
Autor: AZ
On 30 Wrz, 12:11, KJ Si砤 S丑w <K...@noway.com> wrote:
> nie mowie, ze wyczyn ale srednia pow. 100km/h przy zasiegu na zbiorniku
> ~250km oznacza, ze tankujesz ponizej 2 minut..

Na tamtych haj ejach na kwaku idzie zrobic srednia 350 km z palcem w
baku abo nawet 400 ( mi sie udalo ze 2 razy dociagnac 400 a przelotowa
mailem glownie 150 na liczniku).

Zgadza si. Jadac w tamta strone w duecie z malym KHI spalanie wyszlo
mi w okolicach 5.5l, rekord to po zatankowaniu pod korek na centralce
az sie ulewalo to OIDP 430 km. Ale jadac >170 robi si faktycznie
zasi阦 ~250 km.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 12:10:02
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-09-30 11:32, AZ pisze:

Spode Splitu do Wawy przez Budapeszt, Miszkolc, Vranov n. Toplau z

Tak mi sie zdaje ze ta trasa to jak konstrukcja kawasaki, wszystko dookola i bez sensu :P

Na autostradach to jaki wyczyn jest? :-) Mie po Polsce wychodzi ponad
100 km/h...

Jakbys popracowal nad pozycja to bys robil 150+

pozdr
newrom
--
RD07 - do縴wocie.

Data: 2011-09-30 14:22:53
Autor: Andrzej
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
U縴tkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:j641e6$j57$1news.onet.pl...
Ja zrobi砮m swoim maksymalnie 1700 km w ci眊u 16 godzin z postojami
i gdyby nie og髄ne zm阠zenie moje i pasa縠rki
zrobi砨ym drugie tyle.
3400 w 32h? srednia ponad 100km/h gruuubo :)

ciekaw jestem po co mnozy砮 przez dwa? Bez mno縠nia wychodzi identycznie :P

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-30 15:37:03
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 30-09-2011 14:22, Andrzej pisze:

ciekaw jestem po co mnozy砮 przez dwa?
O'rly?

Bez mno縠nia wychodzi
identycznie :P
Wiesz to taka teoria wzglednosci, pierwszy 1000km jest krotszy niz ten drugi.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-30 16:04:37
Autor: Andrzej
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?

U縴tkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:j64glv$98l$1news.onet.pl...
[...]

ale tu by jeden, czyli kr髏szy, nasia砮 paniki jednym s硂wem

--
650 i 125

Data: 2011-09-29 19:57:49
Autor: Songoku
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?

W艂a艣nie przeczyta艂em test nowego Suzuki V-stroma. Twierdz膮, 偶e jest
niezwykle wygodny i da si臋 przejecha膰 nawet 1000 km dziennie.

No dobra, hameryki nie odkryje jak powiem, 偶e m贸j z VFR lub fazerem por贸wnania nie ma...
Jak na sportowego litra jest do艣膰 wygodny - mia艂em okazj臋 por贸wna膰 z R1(zdecydowanie mniej wygodna), S1000RR te偶 jest mniej wygodny (siedzi si臋 na nim jak na kozie - opinia w艂a艣cicieli BMek po przymiarce do mojej Kawy). Raczej podobny do GSXRa chyba (te偶 ma pozycj臋 bardziej odpr臋偶on膮).

AZ si臋 przymierza艂 - potwierdzi albo zaprzeczy.
Bo z opiniami jest jak z dupa - ka偶dy ma swoj膮 :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-29 14:04:05
Autor: AZ
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
On 29 Wrz, 19:57, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

No dobra, hameryki nie odkryje jak powiem, 縠 m骿 z VFR lub fazerem
por體nania nie ma...
Jak na sportowego litra jest do舵 wygodny - mia砮m okazj por體na z
R1(zdecydowanie mniej wygodna), S1000RR te jest mniej wygodny (siedzi
si na nim jak na kozie - opinia w砤禼icieli BMek po przymiarce do mojej
Kawy). Raczej podobny do GSXRa chyba (te ma pozycj bardziej odpr昕on).

AZ si przymierza - potwierdzi albo zaprzeczy.
Bo z opiniami jest jak z dupa - ka縟y ma swoj :)

Dawno siedzia砮m na GSX-Rze, jeden to by KJ-towy K1, drugi 750 SRAD i
z tego co pami阾am to mocno podkulone nogi czego w tym KHI jako tak
mocno nie czuc. Generalnie ca砶iem wygodnie si siedzi :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-29 21:01:22
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
W dniu 2011-09-29 19:47, Marcin N pisze:

W艂a艣nie przeczyta艂em test nowego Suzuki V-stroma. Twierdz膮, 偶e jest
niezwykle wygodny i da si臋 przejecha膰 nawet 1000 km dziennie.

Tysiac to mi wydalo i gixem i sportsterem.

No ale ja od pierwszego posta na preclach pracuje nad  pozycja.

KJ

Data: 2011-09-29 22:02:29
Autor: romek
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
Witam
W tym roku na wyje糳zie niekiedy codziennie robi砮m ok. 800km na R1 i
by硂 ok. plecy nogi super, troch dupa si upomina砤 no i po
przyje糳zie r阠e mi kilka dni dr阾wia硑, ale to nic co rok wcze秐iej
na Hornet600 wszystko mnie bola硂:) a niby powinno by lepiej.
174 cm 80kg.
Pozdrawiam
Romek

Data: 2011-09-30 00:10:31
Autor: Markowski
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
On 29 Wrz, 19:47, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

痑rty 縜rtami, ale p髃i co 縜den z Was nie powiedzia "m骿 motocykl jest
bardzo wygodny, polecam".

W砤秐ie przeczyta砮m test nowego Suzuki V-stroma. Twierdz, 縠 jest
niezwykle wygodny i da si przejecha nawet 1000 km dziennie.

Ja my秎, 縠 tu si mo縠sz spyta:
http://pnwriders.com/motorcycle-talk/27979-74-year-old-great-grandma-wins-bmw-motorcycle-mileage-contest.html

i generalnie jak wpiszesz w przegl眃arce "iron butt" to te par
informacji b陑ie

Markowski
VFR800Fi
P.S. M骿 motocykl jest bardzo wygodny, polecam. Goldwing i Electra
Glide by硑 jeszcze wygodniejsze, ale ci昕ko si nimi je糳zi硂 :-)

Data: 2011-10-02 13:41:49
Autor: PawelK vel Pablo
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj 臋 kierowcy?
Dnia 272 roku bie偶膮cego, Marcin N zezna艂(a) jak nast臋puje:

> No wlasnie - sie krzywizny kregoslupa nabawi...  呕arty 偶artami, ale p贸ki co 偶aden z Was nie powiedzia艂 "m贸j motocykl
jest bardzo wygodny, polecam".

bo zaraz kto艣 by napisa艂, 偶e "ka偶da liszka sw贸j ogon chwali" czy jako艣
tak.

ale je艣li chcesz to prosz臋: "Honda F4 jest wygodna"
by艂em ostatnio u znajomego na kawie, posiedzia艂em 2h i wr贸ci艂em, 250km w
jedn膮 stron臋 z jedn膮 przerw膮 na tankowanie i papierosa.

Tyle, 偶e ja mam jakie艣 tam zacz膮tki dyskopatii i preferuj臋 jednak
pozycj臋 troch臋 bardziej sportow膮 ni偶 w typowym tury艣cie, wtedy wertepy
przyjmuj臋 na nogi nie na kr臋gos艂up.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-10-02 18:21:21
Autor: Songoku
W dniu 2011-10-02 13:41, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

otototoooo... ja ze swoim po艂amanym kr臋gos艂upem te偶 wol臋 g艂ow膮 do przodu :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-02 20:19:23
Autor: Qlfon
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
W dniu 2011-10-02 13:41, PawelK vel Pablo pisze:

bo zaraz kto艣 by napisa艂, 偶e "ka偶da liszka sw贸j ogon chwali" czy jako艣
tak.

liszka:http://fotoforum.gazeta.pl/photo/9/ng/dd/adca/cvLyRlmRuKY2pxBkBX.jpg
pliszka: http://www.fotoplatforma.pl/foto_galeria/3869__Pliszkazolta600.jpg

Ogonek chwali jednak pliszka:)

Sorry, musia艂em:
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-10-02 21:14:22
Autor: PawelK vel Pablo
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj 臋 kierowcy?
Dnia 275 roku bie偶膮cego, Qlfon zezna艂(a) jak nast臋puje:

W dniu 2011-10-02 13:41, PawelK vel Pablo pisze:

> bo zaraz kto艣 by napisa艂, 偶e "ka偶da liszka sw贸j ogon chwali" czy
> [...]

no to napisa艂em "czy jako艣 tak" w zwi膮zku z tym czuj臋 si臋
usprawiedliwiony, zreszt膮 to nie pl.rec.zoologia i takie niuanse s膮 bez
znaczenia :-)))))

Data: 2011-10-03 10:47:38
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 02-10-2011 13:41, PawelK vel Pablo pisze:

Tyle, 偶e ja mam jakie艣 tam zacz膮tki dyskopatii i preferuj臋 jednak
pozycj臋 troch臋 bardziej sportow膮 ni偶 w typowym tury艣cie, wtedy wertepy
przyjmuj臋 na nogi nie na kr臋gos艂up.

Swiete slowa, pozycja "na kiblu" przenosi masakryczne obciazenia na kregoslup w odcinku ledzwiowym, na sporcie trzymaja nas nogi a plecy sobie odpoczywaja m.in. dlatego mam juz troche dosyc Tigera jednak zbyt pionowa pozycja.. a moj L5S1 a wlasciwie lekarz ktory mi go naprawial zabronil mi wogole jezdzic na motocyklach ;))

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 21:17:42
Autor: marider
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
W dniu 2011-09-29 19:09, Norbi pisze:
W dniu 2011-09-29 19:01, Songoku pisze:

Zescie sie uczepili tych R1 ;P

[...]

Nawet szybciej, przy 250km/h spozycie wynosi deko ponad 15l/100km wiec te 150km zasiegu to i to na wyrost. Jesli mowa o wygodzie typu anty-boli-dupa polecam zelowe siedzenie z GYTR'a i Heli bars do dalszych trasek. Mam te zabawki u siebie i spisuja sie swietnie mimo ze gadzety troche kosztowne, ale jednym slowem - warto.

Z turystykow dobrze mi sie XX'em latalo, natomiast Hayka tak sobie (m.in. slabe heble no i Suka ;)) i lepsiejszy dla mnie byl VFR800. Dosc ciekawym zaskoczeniem byl VTX1800R ze spalaniem ponizej 5 na trasie.

Pzdr
PS: uniwersalnego moto nie ma.
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-09-29 23:12:41
Autor: Akarm
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
U偶ytkownik "marider" napisa艂:
PS: uniwersalnego moto nie ma.

A Ducati Diavel?

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-09-29 23:23:16
Autor: duddits
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
W dniu 2011-09-29 23:12, Akarm pisze:
A Ducati Diavel?

A jest uniwersalny, bo ...?
Je藕dzi艂e艣 w og贸le? Mia艂e艣 szans臋 polata膰 nim w r贸偶nych okoliczno艣ciach przyrody?

Jakbym mia艂 wskazywa膰 jakie艣 Ducati to pr臋dzej Multistrad臋, albo bo ja wiem, KTM-a 990 SMT. Tym ju偶 bli偶ej do uniwersalno艣ci.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-09-29 23:55:27
Autor: Akarm
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
U偶ytkownik "duddits" <pawel@RM-gomoto.tv> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j62nk1$paa$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-09-29 23:12, Akarm pisze:
A Ducati Diavel?

A jest uniwersalny, bo ...?

Mo偶e by膰 sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

Je藕dzi艂e艣 w og贸le? Mia艂e艣 szans臋 polata膰 nim w r贸偶nych okoliczno艣ciach przyrody?

Tak. Ale zaledwie godzin臋. :(

Jakbym mia艂 wskazywa膰 jakie艣 Ducati to pr臋dzej Multistrad臋,

Te偶 mi si臋 podoba, ale trzeba bardzo wysoko podnosi膰 nog臋 przy dosiadaniu. Diawel jest znacz膮co ni偶szy.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-09-29 15:20:35
Autor: AZ
On 29 Wrz, 23:55, "Akarm" <akarmU...@wp.pl> wrote:
> A jest uniwersalny, bo ...?

Mo縠 by sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

Pewno. Samym wygl眃 ju m體i, 縠 to motocykl stworzony na tor, do tego
te owiewki chroni眂e przed wiatrem podczas turystyki. Mo縠 i on jest
turystyczno-miejski, ale pod kolumn czy maka.

To tak jakbym powiedzia, 縠 moje KHI to zajebisty motocykl miejski bo
je縟筷 nim po mie禼ie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 09:59:21
Autor: duddits
W dniu 2011-09-29 23:55, Akarm pisze:
Mo偶e by膰 sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

Jak tak na to patrzysz, to ka偶dy b臋dzie pasowa艂 :)

Je藕dzi艂e艣 w og贸le? Mia艂e艣 szans臋 polata膰 nim w r贸偶nych okoliczno艣ciach
przyrody?

Tak. Ale zaledwie godzin臋. :(

O, to si臋 nalata艂e艣.

Jakbym mia艂 wskazywa膰 jakie艣 Ducati to pr臋dzej Multistrad臋,

Te偶 mi si臋 podoba, ale trzeba bardzo wysoko podnosi膰 nog臋 przy
dosiadaniu. Diawel jest znacz膮co ni偶szy.

No tak, to Multistrad臋 automatycznie wyklucza ze stawki :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-09-30 22:00:54
Autor: Akarm
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
U偶ytkownik "duddits" napisa艂:
Te偶 mi si臋 podoba, ale trzeba bardzo wysoko podnosi膰 nog臋 przy
dosiadaniu. Diawel jest znacz膮co ni偶szy.

No tak, to Multistrad臋 automatycznie wyklucza ze stawki :)

Po zmia偶eniu prawego kolana jest mi naprawd臋 bardzo trudno.
G艂贸wnie z tego powodu powa偶nie zacz膮艂em sie przymierza膰 do po偶egnania mojego SS. :(  I st膮d przymiarki do innych sprz臋t贸w.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-10-02 01:16:46
Autor: Nikanor
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 k ierowcy?
Dnia 30-09-2011 o 22:00:54 Akarm <akarmUSUN@wp.pl> napisa艂(a):

Po zmia偶eniu prawego kolana jest mi naprawd臋 bardzo trudno.
G艂贸wnie z tego powodu powa偶nie zacz膮艂em sie przymierza膰 do po偶egnania  mojego SS. :(  I st膮d przymiarki do innych sprz臋t贸w.

A to polecam skuter. Taki bez przekroku. Np. Kymco GT300 jak ma by膰 tanio.  Albo Vespa GTS 250 jak wolisz stylowo. Albo taka Honda SH300 je艣li ma by膰  szybko i z dobr膮 trakcj膮. Serio. Opr贸cz minus贸w po stronie lansu to ca艂a  kupa zalet.

--
Nikanor [SH300, TE630, DR350]

Data: 2011-09-29 13:13:57
Autor: gildor
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
W dniu 29.09.2011 12:20, Marcin N pisze:
Tak sobie my秎, kt髍y motocykl daje wygodn pozycj?

heh, do舵 subiektywne odpowiedzi na takie pytanie raczej b阣, nie s眃zisz? mnie od d縪per體 boli kr阦os硊p, a na gixerze czu砮m si niemal idealnie. niemal, bo jak si ma硂 je糳zi, to nadgarstki mog bole.

- gildor

Data: 2011-09-29 14:32:40
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-29 13:13, gildor pisze:
[...]

Ok, precyzuj:
pozycja odpr昕ona, nogi ma硂 zgi阾e, r阠e w miar lu糿o.

Data: 2011-09-29 14:41:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
Marcin N napisa(a):
pozycja odpr昕ona, nogi ma硂 zgi阾e, r阠e w miar lu糿o.

czarny worek, poelcam ten z Lodzi

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-29 13:30:55
Autor: Grzegorz Rogala
[...]

Skoda Octavia 1.9TDi jest wygodniejsza od kazdego motocykla, po co sie meczyc? ;P
A tak bardziej serio, to jest przeciez subiektywne odczucie i kazdemu bedzie wygodnie gdzie indziej. Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz wiesz prawda?

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 14:16:50
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-09-29 13:30, Grzegorz Rogala pisze:

Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz wiesz prawda?

pod warunkiem ze masz mozliwosc przejechania w czasie testow tych 200-300km :)

pozdr
newrom
--
RD07 - do偶ywocie.

Data: 2011-09-29 14:20:01
Autor: Grzegorz Rogala
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
W dniu 29-09-2011 14:16, Roman Niewiarowski wklepal:

pod warunkiem ze masz mozliwosc przejechania w czasie testow tych
200-300km :)
W dzisiejszych czasach? Wefczym problem?
Testowek mnogo.
w 99r jak kupowalem Freewinda to widzialem go na zdjeciu 6cmx4cm
i wplacilem zaliczke nawet nie dotykajac mot贸ra..
A teraz,  Panie Szanowny mozna wszystko ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 14:41:28
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-09-29 14:20, Grzegorz Rogala pisze:

W dzisiejszych czasach? Wefczym problem?

A bo ja kupuje starocie co ich juz nie produkuja i takimi kategoriami mysle :)

w 99r jak kupowalem Freewinda to widzialem go na zdjeciu 6cmx4cm
i wplacilem zaliczke nawet nie dotykajac mot贸ra..

Pare lat wczesniej ludzie wplacali raty za samochody ktore mogli ew. wylosowac (http://www.autosystem.com.pl/historia/historia_ofirmie.htm)
:-D

A teraz, Panie Szanowny mozna wszystko ;)

Luksus! :-)

pozdr
newrom
--
RD07 - do偶ywocie.

Data: 2011-09-29 15:00:05
Autor: Grzegorz Rogala
[...]

No to tym bardziej, zawsze sie znajdzie kt贸艣 kto "matakisam" nie? ;)

Pare lat wczesniej ludzie wplacali raty za samochody ktore mogli ew.
wylosowac (http://www.autosystem.com.pl/historia/historia_ofirmie.htm)
:-D
heh, az tak nie :)

A teraz, Panie Szanowny mozna wszystko ;)

Luksus! :-)
nie luksus a inne slowo na l. Leasing :P

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 14:42:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
Grzegorz Rogala napisa艂(a):
w 99r jak kupowalem

nie mozliwe, wtedy nie bylo motocykli japonskich

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-29 15:00:39
Autor: Grzegorz Rogala
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?

nie mozliwe, wtedy nie bylo motocykli japonskich

Tysiac dziewiecset dziewiecdziesiaty dziewiaty, moze byc? ;]

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 15:05:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
Grzegorz Rogala napisa艂(a):
Tysiac dziewiecset dziewiecdziesiaty dziewiaty, moze byc? ;]

No moze byc, ale czemu nie zaczales od GS500???

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-29 15:27:59
Autor: Grzegorz Rogala
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?

No moze byc, ale czemu nie zaczales od GS500???

Za mocny ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-09-29 14:17:03
Autor: gildor
W dniu 29.09.2011 13:30, Grzegorz Rogala pisze:
A tak bardziej serio, to jest przeciez subiektywne odczucie i kazdemu
bedzie wygodnie gdzie indziej. Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz
wiesz prawda?

motocykl musi zrobi "klik" (by Watson [?])

- gildor

Data: 2011-09-29 14:10:56
Autor: Magic
[...]

Najwygodniejszy b臋dzie ten na kt贸rym Ci/Tobie b臋dzie najwygodniej. I nikt za Ciebie na to pytanie wiarygodnie nie odpowie. Pr贸buj, por贸wnuj, wyci膮gaj wnioski - motocykle testowe czekaj膮.
Cieszesie偶emog艂empom贸c.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-09-29 14:42:46
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-29 14:10, Magic pisze:

[...]

Czy Honda VFR 800 b臋dzie zauwa偶alnie przyja藕niejsza w trasie od Fazera 600? W Fazerze le偶臋 za bardzo na kierownicy (pewnie za niski jestem) i to powoduje, 偶e po 2 godzinach przestaje by膰 komfortowo.

Data: 2011-09-29 14:44:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
Marcin N napisa艂(a):
to powoduje, 偶e po 2 godzinach przestaje by膰 komfortowo.

a sprobuj przez te dwie godziny pojezdzic nim

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-29 18:58:04
Autor: Songoku
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
a sprobuj przez te dwie godziny pojezdzic nim

hahaha!!!
+1 do respektu :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-09-29 19:47:44
Autor: Magic
W dniu 2011-09-29 14:42, Marcin N pisze:
[...]

Nie mog臋 odpowiedzie膰 na to pytanie bo nigdy nie je藕dzi艂em Fazerem.

  W Fazerze le偶臋 za bardzo na kierownicy (pewnie za niski jestem) i
to powoduje, 偶e po 2 godzinach przestaje by膰 komfortowo.

To w VFR pewnie b臋dziesz mia艂 podobnie. Generalnie nadgarstki s膮 obci膮偶one, zw艂aszcza przy pr臋dko艣ciach poni偶ej 100.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-10-03 14:09:21
Autor: The_EaGle
[...]

Jak le偶ysz to zawsze mo偶esz kierownic臋 o te 5cm przesun膮膰/przekr臋ci膰 do ty艂u. To jest pewna regulacja dzi臋ki kt贸rej chocia偶 troch臋 powinno by膰 lepiej.

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2011-09-29 22:15:33
Autor: Szymon Machel
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?

U縴tkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa w wiadomo禼i

Tak sobie my秎, kt髍y motocykl daje wygodn pozycj? Czopery odpadaj. Pytam o klas ma硑 turystyk, lub turystyczno sportowy. Na kt髍ym po przejechaniu 300 km nie b阣 zdr阾wia硑? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

Tak czytam i czytam a tu nikt nie wymieni turystyka. Czy縝y u nas tylko "秎ifierki".
Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT te by styk硂
ale jestem raczej du縴 (188cm/120kg).
Honda CBF1000 dla wi阫szego, CBF600 dla mnieszego.
To s wygodne motory turystyczne.
Ale na XJ900 wysiedzia砮m 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) wi阠 te si da:)
Trzeba chcie.

Szymon

Data: 2011-10-03 14:06:47
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-09-29 22:15, Szymon Machel pisze:
[...]

Prawda to.

Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT te
by styk硂
ale jestem raczej du縴 (188cm/120kg).

Du縴 czy gruby? :) Z 30kg nadwag nazwijmy "rzecz" po imieniu ;)

Honda CBF1000 dla wi阫szego, CBF600 dla mnieszego.

Jak rozumiem dla mniejszego lub wi阫szego ego ? ;)
Jeden i drugi motocykl ma dok砤dnie te same wymiary. R罂nice dotycz tylko ilo舵 KM po mi阣zy nogami. Po za tym masz pewnie na my秎i CBF600 S bo tak jak napisa砮 samo CBF600 czy 1000 to typowy naked nienadaj眂y si do turystyki.

To s wygodne motory turystyczne.

To nie s typowe motocykle turystyczne. To s motocykle uniwersalne. Co czym mo縩a je糳zi dalej ale s lepsze od nich. Wygoda podr罂owania np na v-stromie czy GSie a CBF600 jest baaaaaaaaaaaaaaaaardzo r罂na.

Ale na XJ900 wysiedzia砮m 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) wi阠 te
si da:)
Trzeba chcie.

Oczywi禼ie ja te w砤秐ie CBFem w ci眊u dnia polata砮m i 900km ale da si a da si wygodnie to dwa r罂ne tematy :>
Zreszt do cholery na motocyklu nie ma by wygodnie - ma by tak aby si da硂 wytrzyma. Grunt aby dupa nie odpad砤 a reszta to ju kwestia w砤snego zaci阠ia....

Pozdrawiam
Rafa

Data: 2011-09-30 00:38:47
Autor: amos
On 29 Wrz, 12:20, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Tak sobie my秎, kt髍y motocykl daje wygodn pozycj?

Od dziecka marzylem o czopku. Przy okazji obecnosci na roznego rodzaju
targach przymierzylem sie min do kilku nakedow i od razu poczulem ze
to jest to. Od tego czasu zaczalem zwracac uwage na inne motocykle niz
tylko te chromowane.

Pozniej przejechalem sie kolegi Shadowem 600 i bardzo skutecznie sie
wyleczylem z czopkow.

Kupie sobie taki za 1-2 dekady, kiedy bede juz mogl sobie brzuch na
baku polozyc. A poki co polatam na nieco bardziej wygodnych
maszynach.

Chetnie tez poslucham propozycji kolegow, do czego mozna sie
przymierzyc. Nawet jesli to subiektywne opinie.

--
amos

Data: 2011-09-30 00:50:37
Autor: janku
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy?
Mi te偶 si臋 wygodnie jecha艂o na Harleyu, na Wide Glide konkretnie,
(bo ju偶 np. taki XR1200, to ca艂kiem inny styl i inna pozycja)
Chocia偶 nie by艂o idealnie, bo nogi na maksa z przodu to dla mnie
troch臋 nie teges. Dlatego chc臋 spr贸bowa膰 Street Boba.

--
pozdr
janku

Data: 2011-09-30 08:07:19
Autor: Jasio
Jaki motocykl ma najwygodniejsz pozycj kierowcy?
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa砤 rzekomo
Je糳zi砮m kiedy na je糳zie pr骲nej Harlejem.
By硂 zabawnie, ale przede wszystkim - ca砶iem wygodnie.
Gdy dosiada砮m potem Fazera - czu砮m si, jakbym wsiada na konia. W ka縟ym razie wygodniej by硂 na HD.
Tak sobie my秎, kt髍y motocykl daje wygodn pozycj? Czopery odpadaj. Pytam o klas ma硑 turystyk, lub turystyczno sportowy. Na kt髍ym po przejechaniu 300 km nie b阣 zdr阾wia硑? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

Jesli masz mozliwosc rzucic okiem na brytyjski magazyn Bike - znajdziesz tam cos dla siebie.
W ramach testow porownawczych motocykli sa tam prezentowane odleglosci miedzy kluczowymi elementami - siedzenie, podnozki, kierownica. I przedstawiona przy pomocy roznokolorowych kresek porownawcza pozycja teoretycznego motocyklisty.

Ciezko to wytlumaczyc, ale faktycznie czytelny sposob na przedstawienie roznic miedzy testowanymi motocyklami. Jak znajde jakis stary numer w garazu, postaram sie tu wrzucic.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-01 22:25:23
Autor: nalesnik
[...]

A T茅n茅ra, LC4 Adventure i takie takie?

Data: 2011-10-02 01:12:01
Autor: aqhara
Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 kierowcy? SYMULACJA POZYCJI

"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:j61gon$5kg$1news.onet.pl...

Tak sobie my艣l臋, kt贸ry motocykl daje wygodn膮 pozycj臋? Czopery odpadaj膮.

Tu mozna zasymulowac pozycje na r贸偶nych motocyklach
http://cycle-ergo.com/
Najwygodniejsza zale偶y od zastosowania sprz臋tu - generalnie
im szybciej i bardziej szosowo tym bardziej pochylona do przodu.

pozdrawiam
aqhara

Data: 2011-10-03 13:57:00
Autor: The_EaGle
[...]

Ma艂o to turystyk贸w jest?
- transalp
- v-strom
- TDM
- versys
- jaki艣 tam GS

itd

Ka偶dy z nich jest wygodniejszy ni偶 wszystkie szlifierki i chopery z osobna lub naraz.

Zreszt膮 tak jak ci kto艣 napisa艂 300km to ma problemy przejechaniem tylko jaki艣 ksi臋ciulo. Taki wypad to ledwie 2-3h latania w s艂oneczne popo艂udnie.

Ja nakedem w niedziel臋 potrafi艂em polecie膰 z Wawy na S艂owacje i nazad. Nie powiem 偶ebym by艂 wypocz臋ty ale na drugi dzie艅 w pracy normalnie si臋 czu艂em.

Na drugim biegunie s膮 ksi臋偶niczki kt贸re w g贸ry 艣wi臋tokrzyskie jad膮 z noclegiem... i to turystykiem...

Pozdrawiam
Rafa艂

Jaki motocykl ma najwygodniejsz膮 pozycj臋 ki erowcy?