Jaki motor?

Data: 2009-07-17 21:11:07
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

Zanim zadam pytanie - przeglądnąłem grupę i widzę, że zbyt wiele takich tematów nie ma a jeśli się pojawiają to znajdują wiele cennych podpowiedzi. I na to liczę.
No więc może w punktach o co mi chodzi:
- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)
- coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.
- lata mam więc raczej wariactwo mi nie w głowie, raczej spokojna jazda czasem w dłuższe trasy, tak dla BHP psychicznego
- tak wogóle to właśnie chyba ze względu na te lata mnie na motor naszło :-)
- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać
- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln się znajdzie :-)
A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem mieć, ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD WL ale chyba dobrze że mi przeszło. Gotów byłem wtedy wydać kupę kasy a z perspektywy widzę, że nie poświęciłbym mu należnego czasu.
Ale to historia.
Bardzo podobał mi się post Falco o krystalizowaniu wyboru (Falco - pozdrawiam, mam nadzieję że pamietasz wspólne wyjazdy na Litwę garbusami). Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak poszukuję czegoś większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)
Ta propozycja
http://tinyurl.com/q36act
wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726
ten jest faktycznie klasycznie piękny ale właśnie miałbym obawy o zatykanie uszu kolanami :-)
Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś w salonie też mi się bardzo podobało http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/adventure/xt660z.jsp#)

Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to było wszystko co maszyna będzie mogła.

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

pozdrawiam

C (dla Falco - PiotrCezary)

Data: 2009-07-18 00:19:55
Autor: Lewis
Jaki motor?

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:h3qibl$gvs$1news.onet.pl...

bla bla bla... ;)

[...]

Jest mały za mały! Miałem takiego małego bandziora, do dużych osób nie należe ale i do małych też nie jakieś 178-180cm ale nie był to zbyt wygodny sport. Przy Twoim wzroście i wadze będziesz wyglądać jak na chudej owieczce.
Ale moto same w sobie jest genialne w tej klasie to raczej cięzko o coś konkurencyjnego, tylko że małe ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

Data: 2009-07-18 14:46:07
Autor: newrom
Jaki motor?
On Fri, 17 Jul 2009 21:11:07 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

hi

- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)

tzw miejskie lub turystyczne enduro.

- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać

Jak ma nie wymagac serwisu to polecam cos w skali 1:16.

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k

znaczy starszy trampek, albo terefere. Tak mi sie widzi. Chyba ze
lubisz sprawiac zonie bol, wtedy jest masa mozliwosci ;)

A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-(

to kup takiego z gmolami.

Ta propozycja
http://tinyurl.com/q36act

bedziesz na tym wygladal jak na psie, pekinczyku ;)

wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726

nie znam, nie macalem, ale ladny.

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś w salonie też mi się bardzo podobało

trza bylo pisac na poczatku, bym dupy nie zawracal :)

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Jasne.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-18 18:19:11
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Jak ma nie wymagac serwisu to polecam cos w skali 1:16.

No może nie aż tak :-))

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k

znaczy starszy trampek, albo terefere. Tak mi sie widzi. Chyba ze
lubisz sprawiac zonie bol, wtedy jest masa mozliwosci ;)

Na sprawianie żonie bólu jest zawsze sporo możliwości :-)

http://tinyurl.com/q36act

bedziesz na tym wygladal jak na psie, pekinczyku ;)

:-)))
Nie wiem jak on w realu się przedstawia. Po prostu taka sylwetka jest jeszcze dla mnie do łyknięcia :-)

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś
w salonie też mi się bardzo podobało

trza bylo pisac na poczatku, bym dupy nie zawracal :)

Ale wcale właśnie nie zawracasz. Bo te enduro - ale duże - bardzo mi pasują. Tylko że o tym nie pisałem bo nie bardzo potrafiłem znaleźć cokolwiek w mojej cenie. Może źle szukałem bo już teraz na grupie widziałem jakieś propozycje.
Enduro duże - jak najbardziej. Tylko jeszcze powstaje w takim razie problem - enduro jest wysokie czyli środek ciężkości ma wyżej niż inne motory. Łatwiej się tym położyć....
Czyli trzeba bardziej uważać. Ale może to i lepiej.

Data: 2009-07-18 18:56:17
Autor: newrom
Jaki motor?
On Sat, 18 Jul 2009 18:19:11 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Tylko że o tym nie pisałem bo nie bardzo potrafiłem znaleźć cokolwiek w mojej cenie. Może źle szukałem bo już teraz na grupie widziałem jakieś propozycje.

Spokojnie trafisz XT, DRa czy starszego trampka.
To ostatnio tylko jesli nienawidzisz singli, bo pewnie bedzie sporo
starszy od xt i dr.

Enduro duże - jak najbardziej. Tylko jeszcze powstaje w takim razie problem - enduro jest wysokie czyli środek ciężkości ma wyżej niż inne motory. Łatwiej się tym położyć....

Masz 1,9m, jak nie jestes budowy szczypiorku to podepszesz noga i sie
nie wylozysz, a jak sie wylozysz to podniesiesz, otrzepiesz obita dume
i pojedziesz dalej. Gmole warto zalozyc, zwlaszcza w trampku.

pozdr
newrom

Data: 2009-07-18 18:58:36
Autor: alex
Jaki motor?
"CeSaR" <adres@mail.com> writes:

[...]

Położysz się czymkolwiek, i jakkolwiek, kup takie coś co by szkody nie
było kosztownej.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2009-07-20 19:14:19
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Sat, 18 Jul 2009 18:19:11 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

[...]
[...]

No, najtańszy mały V-Strom jakiego widziałem na allegro to 11,5 kzł.

Bo tak poza tym to wymagania powinien nieźle spełniać. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-07-18 16:28:14
Autor: Soulsick
Jaki motor?
CeSaR pisze:
[...]

Na oko to Hunda CB750 będzie dla ciebie w sam raz. Do opanowania na pierwszy motocykl, a za małe nie będzie. Tylko nie wiem czy za 7kpln kupisz wystarczająco fajnego egzemplarza.

Albo golasa Bandita 600 / GSX 750 Inazuma. Mniejszy trochę, na ja przy tym wzroście zrobiłem na Inazumie 25kkm i fajnie było :-)

--
Soulsick

Data: 2009-07-18 16:53:52
Autor: alex
Jaki motor?
"CeSaR" <adres@mail.com> writes:

[...]

Mały bandit to jest świetny motocykl na pierwszy i na miasto, ale nie
dla ciebie. Mam ~170cm wzrostu i o ile dobrze się jeździ po mieście,
to po 3 dniach trasy (w sumie jakieś 700km, lajtowo) stwierdziłem, że
jest za niski i trzeba sprawdzić opcje jak podnieść kanapę (nie chodzi
o podniesienie zawieszenia, tylko, żeby nogi były mniej podkurczone).

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Tenere? Africa Twin? Transalp?

a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2009-07-18 20:54:12
Autor: Henio
Jaki motor?

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

-- ciach--

tak, jak już ktoś napisał idealna będzie CB750, klasyczna z zapasem mocy no
i wygodna

Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda
bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to

dobra, dobra polatasz trochę to Ci się zdanie zmieni :)

Data: 2009-07-19 11:40:32
Autor: Shreek
Jaki motor?
CeSaR pisze:

[...]

Też mam nie małe gabaryty i pomykam Yamahą TDM850. Motocykl wysoki, pozycja za kierownicą turystyczna.

- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać

Nie ma takich motocykli coby serwisu nie wymagały. A czy TDM-ka jest prosta w serwisowaniu, hmm... zależy jak będziesz serwisować, jak oddasz do warsztatu to prosta, jak sam będziesz dłubać to trochę narzedzi i wiedzy trzeba mieć.

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln się znajdzie :-)

Można w tej cenie polować. Napewno model 3VD się znajdzie a może i jak ktoś będzie mieć parcie na sprzedaż to i 4TX.

A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem mieć, ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD WL

Jak masz olej w głowie to z żadnym nie powinno być problemu.
Ten motocykl jest dosyć ciężki i wysoki (znalazłem w necie nazwy typu krówka, mastodont :-)) ale przy swoich gabarytach go ogarniesz.
Moc oddaje bardzo płynnie, nie trzeba kręcić wysoko.
No może trochę nerwowo reaguje na zmiany gazu - trzeba uważać podczas startu na ostrym zakręcie :-)

Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to było wszystko co maszyna będzie mogła.

Na boczne drogi jak znalazł, nie jest to enduro ale ma dosyć duży prześwit i ogólnie daje radę po polskich dziurach (choć jak dla mnie to mała przyjemność z takiej wytrzęsawki).
Przy moim wzroście to tak do 120km/h jest OK, później już zaczyna się walka z wiatrem - na krótkim dystancie to i można powalczyć ale godzina autostradą z prędkościa powyżej 150 to już przesada.

--
M.

Data: 2009-07-19 13:31:58
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Też mam nie małe gabaryty i pomykam Yamahą TDM850. Motocykl wysoki, pozycja za kierownicą turystyczna.

No powiem, że zrobił na mnie wrażenie...
Wygląda faktycznie nieźle.

Data: 2009-07-20 12:06:23
Autor: falco
Jaki motor?
CeSaR pisze:
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

O! Wszelki duch... ;)
Witaj po latach i na nowych śmieciach! ;)

[...]

"... a co mam nie pamiętać, dał nam chłop popalić..." ;)
Kolejna Litwa "zaliczona" była na koniec maja, ale to nie miejsce na pogawędki, bo zejdziemy na OT. ;)

Fajnie, że mój list coś wniósł, bo u mnie sprawa jest wciąż otwarta, ale to raczej sprawa chwiejnego budżetu, który na razie musiałem skierować na inne tory. Mój jedyny w swoim rodzaju gust... ;) raczej się nie zmieni, przez co i wybór jest wciąż trudny, ale jeśli mam do wyboru polowanie czy podetknięte pod... to zdecydowanie wolę się trochę napocić... ;) Za to potem jak smakuje... ;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726
ten jest faktycznie klasycznie piękny ale właśnie miałbym obawy o zatykanie uszu kolanami :-)

Też chłopaki zwrócili na niego moją uwagę, ale to już nie mój budżet. Przy Twoich warunkach, raczej bym odpuścił... ;)
Bierz też pod uwagę czy sprzęt był sprowadzany do PL, czyli jak z dostępnością części nowych/używanych. Ja z tego powodu musiałem zrezygnować z i tak wąskiego (w moim ciężkim przypadku) grona.

Np. Kawasaki Estrella 250 na której widok muszę zaczerpnąć wiele głębszych... wdechów, ale niestety jest poza zasięgiem (z tego co się wywiedziałem, to nigdy nie sprowadzana do PL a rynek wtórny prawie nie istnieje). :(

Do poślinienia... ;)
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_bj250_estrella_rs%2004.htm

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko

Powiem Ci to, co sam na początku usłyszałem i okazało się bardzo pomocne...
Określ się w kilku słowach do czego ma być moto, ile i gdzie mniej-więcej chcesz nim jeździć, jak +- ma wyglądać. Wybierz sobie w ten sposób "półkę" a potem już "tylko" kwestia dotarcia do wybranego modelu i zmieszczenie w pułapie cenowym... ;)

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Na Preclu (jak to w sieci) musisz się liczyć z duuużą ilością filtracji, ale gdy już to przebrniesz, to na pewno trafisz na konkretne i zmyślne podpowiedzi od starych wyjadaczy, którym się jeszcze chce odpisywać zielonym... ;)

C (dla Falco - PiotrCezary)

;) dobrze, że podpowiedziałeś, bo na początku zachodziłem w głowę "z kim mam przyjemność" zrzucając mą niepamięć na... karb... alkoholu... ;)

Pochwal się gdy się skrystalizujesz i mam nadzieję, że dozo! na szlaku (garbusowym i motocyklowym oczywiście!)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-20 18:47:27
Autor: CeSaR
Jaki motor?
O! Wszelki duch... ;)
Witaj po latach i na nowych śmieciach! ;)

No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy ale jakieś nowe twarze..... :-)

[...]

Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w DE albo B od pierwszego właściciela.
Z tych modeli, które tu były proponowane, już można było coś do 1500Eur wyszukać.

;) dobrze, że podpowiedziałeś, bo na początku zachodziłem w głowę "z kim mam przyjemność" zrzucając mą niepamięć na... karb... alkoholu... ;)

A wiesz, to tak trochę dla zmylenia przeciwnika :-) Wróg czuwa :-)

Pochwal się gdy się skrystalizujesz i mam nadzieję, że dozo! na szlaku (garbusowym i motocyklowym oczywiście!)

Jasne, spoko.

pzdr

Data: 2009-07-21 20:56:05
Autor: falco
Jaki motor?
CeSaR pisze:

No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy ale jakieś nowe twarze..... :-)

Raz lepiej, raz gorzej, ale VWeje wciąż jeżdżą, starzy trochę się wykruszają, nowi niemrawo, ale pojawiają... ;)

Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w DE albo B od pierwszego właściciela.

Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-22 08:31:53
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

Wiesz jak to jest z tym macaniem i słuchaniem :-) im więcej macantów tym więcej opinii.
A prawda i tak wyjdzie na jaw. Za jakiś czas.

Data: 2009-07-22 08:50:52
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h46bo3$o7h$1news.onet.pl...
[...]

U Niemca latwiej wyszukac cos nie zakatowanego byle jaka obsluga. Na prozno jednak oczekiwac ze kupisz taniej niz u nas - wrecz przeciwnie. Do tego dolicz koszt wyjazdu/transportu. Momo wszystko, IMO,  warto zakladajac ze sprzet bedzie na kilka lat.
Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

Data: 2009-07-22 14:27:14
Autor: CeSaR
Jaki motor?
[...]

Nie oczekuję że będzie taniej. Oczekuję, że będzie mniej kombinacji niż u nas. Więc nawet jeśli będzie trzeba więcej kasy to trudno.

Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

Znaczy o co chodzi? Bo wydawało mi się że wszystko jest ustawione jak trzeba?

pzdr

Data: 2009-07-20 17:27:35
Autor: zbigi
Jaki motor?
CeSaR napisał(a):
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

No hej :)

[...]

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.
:)

Data: 2009-07-20 18:53:05
Autor: Kuczu
Jaki motor?
zbigi pisze:

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.

Albo Harleya 350 MT :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-20 19:14:19
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
Kuczu wrote:
zbigi pisze:

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.

Albo Harleya 350 MT :)

Super tylko dosc drogo. Tutaj pare fotek:
http://otomoto.dziennik.pl/harley-davidson-mt-350-M948487.html

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-07-20 19:47:31
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 18:53:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.
Albo Harleya 350 MT :)

Fajny, wygląda równie lansiarsko co KLR 250 w wersji dla US Army, a ma
te dodatkowe 100 cm^3 - tylko czy można do takiego dostać reflektor
prawostronny, skoro to dla Brytyjskiej armii jest?

Bo jeżeli nie, to trochę może być problem przy przeglądzie.

W sumie to może być niezła alternatywę dla DR 350, muszę poguglać
jak wygląda serwisowanie tego czegoś. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 19:55:39
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
Leszek Karlik wrote:
[...]

To sie nie psuje :)
http://www.youtube.com/watch?v=MmWlk1auG8g
Cena uzywek w PL nieco z kosmosu ale to pierwsza maszyna sygnowana "HD" na widok ktorej zmiekly mi nogi ;)
Rupio wlasnie posiadl jedna taka sztuke - moze da sie karnac...

Data: 2009-07-20 20:03:44
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 19:55:39 +0200, Kefir <k3f1r@op.pl> wrote:

[...]
 W sumie to może być niezła alternatywę dla DR 350, muszę poguglać
jak wygląda serwisowanie tego czegoś. :-)
To sie nie psuje :)

No, tylko przy kupnie trzeba wziąć pod uwagę że pewnie dużo lat stało
w wojskowym magazynie gdzieś w UK, niespecjalnie konserwowane. :-) Ale
jak się znajdzie dobry egzemplarz to powinien być kuloodporny.

Cena uzywek w PL nieco z kosmosu ale to pierwsza maszyna sygnowana "HD"  na widok ktorej zmiekly mi nogi ;)

Ta, aż się zacząłem poważnie zastanawiać czy sobie Harley-Davidsona nie  kupić ;-))

Fajna recenzja jest tutaj:
http://www.realclassic.co.uk/snarley.html i
http://www.realclassic.co.uk/snarley030407.html

Wygląda kosmicznie, przełącznik do wyciemniania świateł, centralka i kopka
oprócz elektrycznego rozrusznika, i te twarde kufry z przodu, no po prostu
wypas. :-) Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 21:57:48
Autor: zbigi
Jaki motor?
Leszek Karlik napisał(a):
[...]

No ladny, ladny... Kiedys juz ktos tu dawal linka do tego motura.

Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))

No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

Data: 2009-07-20 23:05:43
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 21:57:48 +0200, zbigi  <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.polszcze.pl> wrote:

[...]
[...]

A. To ja pierwszy raz na oczy widzę, wcześniej z armijnych tylko KLR 250
i 650 na diesla kojarzyłem. :-)

Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))
No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

No ten ma, ale niektóre mają zdemontowany.

W sumie to wadę ma z mojego punktu widzenia tylko jedną, ale bardzo
istotną - 175 kg wagi. Jak wyguglałem ile to waży to się od razu
odkochałem. Wzdech. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 21:13:12
Autor: Kuczu
Jaki motor?
Leszek Karlik pisze:

tylko czy można do takiego dostać reflektor
prawostronny, skoro to dla Brytyjskiej armii jest?

Pewnie pasuje od wiekszosci starych endurakow albo ktoras z lamp akcesoryjnych.

Data: 2009-07-21 00:10:33
Autor: newrom
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 18:53:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Albo Harleya 350 MT :)

Jak to charlej, fchuj drogi.
Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

pozdr
newrom i garazowe kontakty ze sporciakiem ;)

Data: 2009-07-21 00:32:09
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Tue, 21 Jul 2009 00:10:33 +0200, <newrom@spamcom.com> wrote:

[...]
Albo Harleya 350 MT :)
Jak to charlej, fchuj drogi.

I fchuj ciężki. :->

Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

Przede wszystkim ma logo.

Ale nie ma chromu ani frędzli, więc to taki niepełnosprawny charlej ;-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-21 06:44:48
Autor: CyberScyzor
Jaki motor?
On 17 Lip, 21:11, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Witam wszystkich itd..

Pokrotce i standardowo bo widze ze jakos nikt po klasyce nie pojechal.
Ja bym zaczal od golasow japoncow 600tek  Suzuki Bandit (jak bardziej
sportowo to werzsje S 400tka jest mala ale 600tka juz nie) Yamaha
Fazer, 4 gary w rzedzie, rozsadnie uzywane nie zabija nie wyglada sie
jak przyslowiowy slon na pchle. Co do kosztow serwisu w tej kategorii
cenowej BARDZO duzo zalezy od historii pojazdu wiec tutaj bym sie
przylozyl, poprosil kogos doswiadczonego o oblookanie sprzeta przed
kupnem..  mozna tez pomyslec o pincsetkach GS 500, CB 500 albo moze
kawasaki ER 6. To wszystko spokojnie znajdziesz we wspomnianej przez
ciebie cenie podkresle tylko raz jeszcze bardzo duzo zalezy od
konkretnego modelu szczegolnie w takim wieku motocykla. Chyba ze jak
bardzo cie ciagnie w strone armatury to Virago 500? Ale tu sie nie
wypowiem fanem tego typu jazdy nie jestem. tez lubie wolno i spokojnie
ale w wygodniejszej pozycji niz na chopperach/cruiserach itp.. choc to
jak wszedzie i zawsze kwestia gustu.

pozdr.
CyberScyzor

Jaki motor?