Jaki motor?

Data: 2009-07-18 00:19:55
Autor: Lewis
Jaki motor?

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:h3qibl$gvs$1news.onet.pl...

bla bla bla... ;)

Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak poszukuję czegoś większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)
Ta propozycja
http://tinyurl.com/q36act
wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.

Jest mały za mały! Miałem takiego małego bandziora, do dużych osób nie należe ale i do małych też nie jakieś 178-180cm ale nie był to zbyt wygodny sport. Przy Twoim wzroście i wadze będziesz wyglądać jak na chudej owieczce.
Ale moto same w sobie jest genialne w tej klasie to raczej cięzko o coś konkurencyjnego, tylko że małe ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)