Jaki motor?

Data: 2009-07-18 14:46:07
Autor: newrom
Jaki motor?
On Fri, 17 Jul 2009 21:11:07 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

hi

- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)

tzw miejskie lub turystyczne enduro.

- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać

Jak ma nie wymagac serwisu to polecam cos w skali 1:16.

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k

znaczy starszy trampek, albo terefere. Tak mi sie widzi. Chyba ze
lubisz sprawiac zonie bol, wtedy jest masa mozliwosci ;)

A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-(

to kup takiego z gmolami.

Ta propozycja
http://tinyurl.com/q36act

bedziesz na tym wygladal jak na psie, pekinczyku ;)

wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726

nie znam, nie macalem, ale ladny.

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś w salonie też mi się bardzo podobało

trza bylo pisac na poczatku, bym dupy nie zawracal :)

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Jasne.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-18 18:19:11
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Jak ma nie wymagac serwisu to polecam cos w skali 1:16.

No może nie aż tak :-))

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k

znaczy starszy trampek, albo terefere. Tak mi sie widzi. Chyba ze
lubisz sprawiac zonie bol, wtedy jest masa mozliwosci ;)

Na sprawianie żonie bólu jest zawsze sporo możliwości :-)

http://tinyurl.com/q36act

bedziesz na tym wygladal jak na psie, pekinczyku ;)

:-)))
Nie wiem jak on w realu się przedstawia. Po prostu taka sylwetka jest jeszcze dla mnie do łyknięcia :-)

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś
w salonie też mi się bardzo podobało

trza bylo pisac na poczatku, bym dupy nie zawracal :)

Ale wcale właśnie nie zawracasz. Bo te enduro - ale duże - bardzo mi pasują. Tylko że o tym nie pisałem bo nie bardzo potrafiłem znaleźć cokolwiek w mojej cenie. Może źle szukałem bo już teraz na grupie widziałem jakieś propozycje.
Enduro duże - jak najbardziej. Tylko jeszcze powstaje w takim razie problem - enduro jest wysokie czyli środek ciężkości ma wyżej niż inne motory. Łatwiej się tym położyć....
Czyli trzeba bardziej uważać. Ale może to i lepiej.

Data: 2009-07-18 18:56:17
Autor: newrom
Jaki motor?
On Sat, 18 Jul 2009 18:19:11 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

Tylko że o tym nie pisałem bo nie bardzo potrafiłem znaleźć cokolwiek w mojej cenie. Może źle szukałem bo już teraz na grupie widziałem jakieś propozycje.

Spokojnie trafisz XT, DRa czy starszego trampka.
To ostatnio tylko jesli nienawidzisz singli, bo pewnie bedzie sporo
starszy od xt i dr.

Enduro duże - jak najbardziej. Tylko jeszcze powstaje w takim razie problem - enduro jest wysokie czyli środek ciężkości ma wyżej niż inne motory. Łatwiej się tym położyć....

Masz 1,9m, jak nie jestes budowy szczypiorku to podepszesz noga i sie
nie wylozysz, a jak sie wylozysz to podniesiesz, otrzepiesz obita dume
i pojedziesz dalej. Gmole warto zalozyc, zwlaszcza w trampku.

pozdr
newrom

Data: 2009-07-18 18:58:36
Autor: alex
Jaki motor?
"CeSaR" <adres@mail.com> writes:

[...]

Położysz się czymkolwiek, i jakkolwiek, kup takie coś co by szkody nie
było kosztownej.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2009-07-20 19:14:19
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Sat, 18 Jul 2009 18:19:11 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

[...]
[...]

No, najtańszy mały V-Strom jakiego widziałem na allegro to 11,5 kzł.

Bo tak poza tym to wymagania powinien nieźle spełniać. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Jaki motor?