Jaki motor?

Data: 2009-07-18 16:53:52
Autor: alex
Jaki motor?
"CeSaR" <adres@mail.com> writes:

Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

Zanim zadam pytanie - przeglądnąłem grupę i widzę, że zbyt wiele
takich tematów nie ma a jeśli się pojawiają to znajdują wiele cennych
podpowiedzi. I na to liczę.
No więc może w punktach o co mi chodzi:
- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też
jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago
powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)
- coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.
- lata mam więc raczej wariactwo mi nie w głowie, raczej spokojna
jazda czasem w dłuższe trasy, tak dla BHP psychicznego
- tak wogóle to właśnie chyba ze względu na te lata mnie na motor naszło :-)
- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać
- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k
- 7k będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln
się znajdzie :-)
A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem
mieć, ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD
WL ale chyba dobrze że mi przeszło. Gotów byłem wtedy wydać kupę kasy
a z perspektywy widzę, że nie poświęciłbym mu należnego czasu.
Ale to historia.
Bardzo podobał mi się post Falco o krystalizowaniu wyboru (Falco -
pozdrawiam, mam nadzieję że pamietasz wspólne wyjazdy na Litwę
garbusami). Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak
poszukuję czegoś większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)
Ta propozycja
http://tinyurl.com/q36act
wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.

Mały bandit to jest świetny motocykl na pierwszy i na miasto, ale nie
dla ciebie. Mam ~170cm wzrostu i o ile dobrze się jeździ po mieście,
to po 3 dniach trasy (w sumie jakieś 700km, lajtowo) stwierdziłem, że
jest za niski i trzeba sprawdzić opcje jak podnieść kanapę (nie chodzi
o podniesienie zawieszenia, tylko, żeby nogi były mniej podkurczone).

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Tenere? Africa Twin? Transalp?

a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

Jaki motor?