Jaki motor?

Data: 2009-07-19 11:40:32
Autor: Shreek
Jaki motor?
CeSaR pisze:

- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)
- coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.

Też mam nie małe gabaryty i pomykam Yamahą TDM850. Motocykl wysoki, pozycja za kierownicą turystyczna.

- ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać

Nie ma takich motocykli coby serwisu nie wymagały. A czy TDM-ka jest prosta w serwisowaniu, hmm... zależy jak będziesz serwisować, jak oddasz do warsztatu to prosta, jak sam będziesz dłubać to trochę narzedzi i wiedzy trzeba mieć.

- cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln się znajdzie :-)

Można w tej cenie polować. Napewno model 3VD się znajdzie a może i jak ktoś będzie mieć parcie na sprzedaż to i 4TX.

A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem mieć, ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD WL

Jak masz olej w głowie to z żadnym nie powinno być problemu.
Ten motocykl jest dosyć ciężki i wysoki (znalazłem w necie nazwy typu krówka, mastodont :-)) ale przy swoich gabarytach go ogarniesz.
Moc oddaje bardzo płynnie, nie trzeba kręcić wysoko.
No może trochę nerwowo reaguje na zmiany gazu - trzeba uważać podczas startu na ostrym zakręcie :-)

Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to było wszystko co maszyna będzie mogła.

Na boczne drogi jak znalazł, nie jest to enduro ale ma dosyć duży prześwit i ogólnie daje radę po polskich dziurach (choć jak dla mnie to mała przyjemność z takiej wytrzęsawki).
Przy moim wzroście to tak do 120km/h jest OK, później już zaczyna się walka z wiatrem - na krótkim dystancie to i można powalczyć ale godzina autostradą z prędkościa powyżej 150 to już przesada.

--
M.

Data: 2009-07-19 13:31:58
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Też mam nie małe gabaryty i pomykam Yamahą TDM850. Motocykl wysoki, pozycja za kierownicą turystyczna.

No powiem, że zrobił na mnie wrażenie...
Wygląda faktycznie nieźle.

Jaki motor?