Jaki motor?

Data: 2009-07-20 12:06:23
Autor: falco
Jaki motor?
CeSaR pisze:
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

O! Wszelki duch... ;)
Witaj po latach i na nowych śmieciach! ;)

Bardzo podobał mi się post Falco o krystalizowaniu wyboru (Falco - pozdrawiam, mam nadzieję że pamietasz wspólne wyjazdy na Litwę garbusami). Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak poszukuję czegoś większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)

"... a co mam nie pamiętać, dał nam chłop popalić..." ;)
Kolejna Litwa "zaliczona" była na koniec maja, ale to nie miejsce na pogawędki, bo zejdziemy na OT. ;)

Fajnie, że mój list coś wniósł, bo u mnie sprawa jest wciąż otwarta, ale to raczej sprawa chwiejnego budżetu, który na razie musiałem skierować na inne tory. Mój jedyny w swoim rodzaju gust... ;) raczej się nie zmieni, przez co i wybór jest wciąż trudny, ale jeśli mam do wyboru polowanie czy podetknięte pod... to zdecydowanie wolę się trochę napocić... ;) Za to potem jak smakuje... ;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726
ten jest faktycznie klasycznie piękny ale właśnie miałbym obawy o zatykanie uszu kolanami :-)

Też chłopaki zwrócili na niego moją uwagę, ale to już nie mój budżet. Przy Twoich warunkach, raczej bym odpuścił... ;)
Bierz też pod uwagę czy sprzęt był sprowadzany do PL, czyli jak z dostępnością części nowych/używanych. Ja z tego powodu musiałem zrezygnować z i tak wąskiego (w moim ciężkim przypadku) grona.

Np. Kawasaki Estrella 250 na której widok muszę zaczerpnąć wiele głębszych... wdechów, ale niestety jest poza zasięgiem (z tego co się wywiedziałem, to nigdy nie sprowadzana do PL a rynek wtórny prawie nie istnieje). :(

Do poślinienia... ;)
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_bj250_estrella_rs%2004.htm

Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko

Powiem Ci to, co sam na początku usłyszałem i okazało się bardzo pomocne...
Określ się w kilku słowach do czego ma być moto, ile i gdzie mniej-więcej chcesz nim jeździć, jak +- ma wyglądać. Wybierz sobie w ten sposób "półkę" a potem już "tylko" kwestia dotarcia do wybranego modelu i zmieszczenie w pułapie cenowym... ;)

Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Na Preclu (jak to w sieci) musisz się liczyć z duuużą ilością filtracji, ale gdy już to przebrniesz, to na pewno trafisz na konkretne i zmyślne podpowiedzi od starych wyjadaczy, którym się jeszcze chce odpisywać zielonym... ;)

C (dla Falco - PiotrCezary)

;) dobrze, że podpowiedziałeś, bo na początku zachodziłem w głowę "z kim mam przyjemność" zrzucając mą niepamięć na... karb... alkoholu... ;)

Pochwal się gdy się skrystalizujesz i mam nadzieję, że dozo! na szlaku (garbusowym i motocyklowym oczywiście!)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-20 18:47:27
Autor: CeSaR
Jaki motor?
O! Wszelki duch... ;)
Witaj po latach i na nowych śmieciach! ;)

No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy ale jakieś nowe twarze..... :-)

"... a co mam nie pamiętać, dał nam chłop popalić..." ;)
Kolejna Litwa "zaliczona" była na koniec maja, ale to nie miejsce na pogawędki, bo zejdziemy na OT. ;)

:-)))

Bierz też pod uwagę czy sprzęt był sprowadzany do PL,

Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w DE albo B od pierwszego właściciela.
Z tych modeli, które tu były proponowane, już można było coś do 1500Eur wyszukać.

;) dobrze, że podpowiedziałeś, bo na początku zachodziłem w głowę "z kim mam przyjemność" zrzucając mą niepamięć na... karb... alkoholu... ;)

A wiesz, to tak trochę dla zmylenia przeciwnika :-) Wróg czuwa :-)

Pochwal się gdy się skrystalizujesz i mam nadzieję, że dozo! na szlaku (garbusowym i motocyklowym oczywiście!)

Jasne, spoko.

pzdr

Data: 2009-07-21 20:56:05
Autor: falco
Jaki motor?
CeSaR pisze:

No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy ale jakieś nowe twarze..... :-)

Raz lepiej, raz gorzej, ale VWeje wciąż jeżdżą, starzy trochę się wykruszają, nowi niemrawo, ale pojawiają... ;)

Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w DE albo B od pierwszego właściciela.

Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-22 08:31:53
Autor: CeSaR
Jaki motor?
Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

Wiesz jak to jest z tym macaniem i słuchaniem :-) im więcej macantów tym więcej opinii.
A prawda i tak wyjdzie na jaw. Za jakiś czas.

Data: 2009-07-22 08:50:52
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h46bo3$o7h$1news.onet.pl...
[...]

U Niemca latwiej wyszukac cos nie zakatowanego byle jaka obsluga. Na prozno jednak oczekiwac ze kupisz taniej niz u nas - wrecz przeciwnie. Do tego dolicz koszt wyjazdu/transportu. Momo wszystko, IMO,  warto zakladajac ze sprzet bedzie na kilka lat.
Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

Data: 2009-07-22 14:27:14
Autor: CeSaR
Jaki motor?
[...]

Nie oczekuję że będzie taniej. Oczekuję, że będzie mniej kombinacji niż u nas. Więc nawet jeśli będzie trzeba więcej kasy to trudno.

Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

Znaczy o co chodzi? Bo wydawało mi się że wszystko jest ustawione jak trzeba?

pzdr

Jaki motor?