Jaki motor?

Data: 2009-07-20 17:27:35
Autor: zbigi
Jaki motor?
CeSaR napisał(a):
Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

No hej :)

No więc może w punktach o co mi chodzi:
- coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z przodu :-) [...]
Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to było wszystko co maszyna będzie mogła.
Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.
:)

Data: 2009-07-20 18:53:05
Autor: Kuczu
Jaki motor?
zbigi pisze:

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.

Albo Harleya 350 MT :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-20 19:14:19
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
Kuczu wrote:
zbigi pisze:

Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.

Albo Harleya 350 MT :)

Super tylko dosc drogo. Tutaj pare fotek:
http://otomoto.dziennik.pl/harley-davidson-mt-350-M948487.html

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-07-20 19:47:31
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 18:53:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
Spoko. Zdecydowanie polecam cos z duzych enduro w singlu typu DR/XT.
Albo Harleya 350 MT :)

Fajny, wygląda równie lansiarsko co KLR 250 w wersji dla US Army, a ma
te dodatkowe 100 cm^3 - tylko czy można do takiego dostać reflektor
prawostronny, skoro to dla Brytyjskiej armii jest?

Bo jeżeli nie, to trochę może być problem przy przeglądzie.

W sumie to może być niezła alternatywę dla DR 350, muszę poguglać
jak wygląda serwisowanie tego czegoś. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 19:55:39
Autor: Kefir
Jaki motor?
Elou!
Leszek Karlik wrote:
[...]

To sie nie psuje :)
http://www.youtube.com/watch?v=MmWlk1auG8g
Cena uzywek w PL nieco z kosmosu ale to pierwsza maszyna sygnowana "HD" na widok ktorej zmiekly mi nogi ;)
Rupio wlasnie posiadl jedna taka sztuke - moze da sie karnac...

Data: 2009-07-20 20:03:44
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 19:55:39 +0200, Kefir <k3f1r@op.pl> wrote:

[...]
 W sumie to może być niezła alternatywę dla DR 350, muszę poguglać
jak wygląda serwisowanie tego czegoś. :-)
To sie nie psuje :)

No, tylko przy kupnie trzeba wziąć pod uwagę że pewnie dużo lat stało
w wojskowym magazynie gdzieś w UK, niespecjalnie konserwowane. :-) Ale
jak się znajdzie dobry egzemplarz to powinien być kuloodporny.

Cena uzywek w PL nieco z kosmosu ale to pierwsza maszyna sygnowana "HD"  na widok ktorej zmiekly mi nogi ;)

Ta, aż się zacząłem poważnie zastanawiać czy sobie Harley-Davidsona nie  kupić ;-))

Fajna recenzja jest tutaj:
http://www.realclassic.co.uk/snarley.html i
http://www.realclassic.co.uk/snarley030407.html

Wygląda kosmicznie, przełącznik do wyciemniania świateł, centralka i kopka
oprócz elektrycznego rozrusznika, i te twarde kufry z przodu, no po prostu
wypas. :-) Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 21:57:48
Autor: zbigi
Jaki motor?
Leszek Karlik napisał(a):
[...]

No ladny, ladny... Kiedys juz ktos tu dawal linka do tego motura.

Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))

No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

Data: 2009-07-20 23:05:43
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 21:57:48 +0200, zbigi  <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.polszcze.pl> wrote:

[...]
[...]

A. To ja pierwszy raz na oczy widzę, wcześniej z armijnych tylko KLR 250
i 650 na diesla kojarzyłem. :-)

Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))
No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

No ten ma, ale niektóre mają zdemontowany.

W sumie to wadę ma z mojego punktu widzenia tylko jedną, ale bardzo
istotną - 175 kg wagi. Jak wyguglałem ile to waży to się od razu
odkochałem. Wzdech. :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-07-20 21:13:12
Autor: Kuczu
Jaki motor?
Leszek Karlik pisze:

tylko czy można do takiego dostać reflektor
prawostronny, skoro to dla Brytyjskiej armii jest?

Pewnie pasuje od wiekszosci starych endurakow albo ktoras z lamp akcesoryjnych.

Data: 2009-07-21 00:10:33
Autor: newrom
Jaki motor?
On Mon, 20 Jul 2009 18:53:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Albo Harleya 350 MT :)

Jak to charlej, fchuj drogi.
Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

pozdr
newrom i garazowe kontakty ze sporciakiem ;)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-21 00:32:09
Autor: Leszek Karlik
Jaki motor?
On Tue, 21 Jul 2009 00:10:33 +0200, <newrom@spamcom.com> wrote:

[...]
Albo Harleya 350 MT :)
Jak to charlej, fchuj drogi.

I fchuj ciężki. :->

Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

Przede wszystkim ma logo.

Ale nie ma chromu ani frędzli, więc to taki niepełnosprawny charlej ;-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650