Jaki motor kupic

Data: 2010-06-28 08:03:11
Autor: Mateuszj13
Jaki motor kupic
Witam
mam 14 lat i bede chodzil do 2 gim i zamierzam kupic Aprilie Rs 50 ale nie wiem czy ona bedzie dla mnie dobra mam zwrost okolo 158 cm i jak sadzicie bedzie dla mnie dobra czy zaduza? a jak nie to jaki motor doradzacie mi na moj zwrost cena do 3500max pozdr dzieki za wszystkie odpowiedzi:)

Data: 2010-06-28 10:46:51
Autor: woohoo
Jaki motor kupic

Polecam Ci: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1572129

--
wo_Ohoo! ;>

Data: 2010-06-28 10:55:56
Autor: Magic
Jaki motor kupic
woohoo pisze:
[...]

Jeszcze jakieś mądre rady ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 06:29:52
Autor: Kefir
Jaki motor kupic
On Jun 28, 10:55 am, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
woohoo pisze:

> Polecam Ci:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1572129

Jeszcze jakieś mądre rady ?

Tak: plewac posty piszacych przez rzygownik sikacza.
Cieszesiezemoglempomoc ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef 955/660

Data: 2010-06-28 11:02:48
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 10:55, Magic pisze:
Jeszcze jakieś mądre rady ?

Wrzuć na luz, bo na 5-tym biegu poczucie humoru Ci wyskakuje.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-28 10:59:25
Autor: Magic
Jaki motor kupic
Mateuszj13 pisze:
[...]

Obawiam się że nie ma tu zbyt wielu użytkowników takiego jeździdła, więc na to pytanie będziesz musiał sobie prawdopodobnie odpowiedzieć sam. Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 11:06:30
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 10:59, Magic pisze:
Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a
rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

RS dla czternastolatka o wzroście 158 cm?!
Precle się kończą!

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-28 12:59:38
Autor: Magic
Jaki motor kupic
woohoo pisze:
[...]

Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki. I sam tego kupować raczej nie będzie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 13:13:11
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 12:59, Magic pisze:
Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki.

75 km/h też wystarczy, by sobie niezłe kuku zrobić.
Na RS 50 można się uczyć, ale jak się ma trochę wyobraźni i wzrostu. Niski czternastolatek najprawdopodobniej przyziemi podczas jednej z pierwszych przejażdżek po mokrym.
Jak będzie miał szczęście, to skończy się na porysowanych plastikach i dobrej nauczce.
Jak będzie miał pecha, to skończy pod kołami jadącej z naprzeciwka ciężarówki.

> I sam tego kupować raczej nie będzie.

Nie wszyscy rodzice są rozsądni.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-28 12:45:18
Autor: Jarek Pudelko
Jaki motor kupic
Czesc

[...]

Honda HM 50, Derbi Senda 50, Rieju 50, Yamaha DT :)
W wersjach supermoto sie swietnie jezdzi po miescie.

--
japu

Data: 2010-06-28 15:33:43
Autor: CUT
Jaki motor kupic
[...]

Polecam coś ala Yamaha Aerox, Peugeot Speedfight czy Gillera Runner.
W skuterach wzrost nie będzie Ci tak przeszkadzał.

Data: 2010-06-28 16:15:13
Autor: Marcin N
Jaki motor kupic

Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c28a4af$1@news.home.net.pl...
[...]

A ja polecam autobus. 100x bezpieczniej.

Data: 2010-06-28 16:51:13
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 16:15, Marcin N pisze:
A ja polecam autobus. 100x bezpieczniej.

Ale z durexem tudzież innym unimilem naciągniętym na wajchę?
Jak tak, to to jest jakoś 99x bezpieczniej.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-29 09:26:40
Autor: Mateuszj13
Jaki motor kupic
woohoonapisal

W dniu 2010-06-28 16:15, Marcin N pisze:
A ja polecam autobus. 100x bezpieczniej.

Ale z durexem tudzież innym unimilem naciągniętym na wajchę?
Jak tak, to to jest jakoś 99x bezpieczniej

Raczej postanowie kupić skuter Myśłem nad Yamaha Aerox? co wy na to nie wiem crossa za bardzo nie chce Raczej wybiore jakis kuter ale nie wiem jaki jaki doradzacie tylko nie Chińskie albo nawet jakiegos Choperra:) --

Data: 2010-06-29 21:26:45
Autor: wodnik
Jaki motor kupic
Mateuszj13 <Mateuszj13@_NOSPAM_poczta.fm> napisał(a):

Raczej postanowie kupić skuter Myśłem nad Yamaha Aerox? co wy na to nie wiem crossa za bardzo nie chce Raczej wybiore jakis kuter ale nie wiem jaki jaki doradzacie tylko nie Chińskie albo nawet jakiegos Choperra:)

Mateusz,
Jak nie masz pod bokiem jakiegoś zaprzyjaźnionego motcyklisty, to najlepiej nic nie kupuj. Jak już nie możesz wytrzymać i ojciec nie może cię naprowadzić, to kup enduro (po twojemu - crossa). Będziesz mógł jeździć po ulicach jak skuterem, a na łąkach nauczysz się podstaw techniki. Uwierz, nie ma czegoś takiego, jak chopper (!) dla 14-latka, ani ścigacz dla tegóż. Do obu trzeba dorosnąć, a najlepiej dorasta się na enduro. Chyba, że chcesz jeździć na skuterze, ale to trochę inna grupa.

Też mam w domu 14-latka.

wodnik
hayabusa

Data: 2010-07-01 15:40:47
Autor: alex
Jaki motor kupic
" wodnik" <wod.nick@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

[...]

Gilera Eaglet 50?

"scigacze" 50ccm tez jakies widuje na ulicach

=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-06-29 23:18:10
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-29 11:26, Mateuszj13 pisze:
Raczej postanowie kupić skuter Myśłem nad Yamaha Aerox? co wy na to nie
wiem crossa za bardzo nie chce Raczej wybiore jakis kuter ale nie wiem
jaki jaki doradzacie tylko nie Chińskie albo nawet jakiegos Choperra:)

Aerox to dobra, sprawdzona konstrukcja. Skuter popularny, więc części zapasowych dużo.
Ale popatrz jeszcze na Aprilię SR i Gilerę Runner - też fajne toczydła.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-29 22:27:06
Autor: Kuba \(aka cita\)

[...]