Jaki motor kupic

Data: 2010-06-28 10:46:51
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 10:03, Mateuszj13 pisze:
Witam
mam 14 lat i bede chodzil do 2 gim i zamierzam kupic Aprilie Rs 50 ale
nie wiem czy ona bedzie dla mnie dobra mam zwrost okolo 158 cm i jak
sadzicie bedzie dla mnie dobra czy zaduza? a jak nie to jaki motor
doradzacie mi na moj zwrost cena do 3500max pozdr dzieki za wszystkie
odpowiedzi:)

Polecam Ci: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1572129

--
wo_Ohoo! ;>

Data: 2010-06-28 10:55:56
Autor: Magic
Jaki motor kupic
woohoo pisze:
[...]

Jeszcze jakieś mądre rady ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 06:29:52
Autor: Kefir
Jaki motor kupic
On Jun 28, 10:55 am, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
woohoo pisze:

> Polecam Ci:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1572129

Jeszcze jakieś mądre rady ?

Tak: plewac posty piszacych przez rzygownik sikacza.
Cieszesiezemoglempomoc ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef 955/660

Data: 2010-06-28 11:02:48
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 10:55, Magic pisze:
Jeszcze jakieś mądre rady ?

Wrzuć na luz, bo na 5-tym biegu poczucie humoru Ci wyskakuje.

--
wo_Ohoo!

Jaki motor kupic