Jaki motor kupic

Data: 2010-06-28 10:59:25
Autor: Magic
Jaki motor kupic
Mateuszj13 pisze:
Witam
mam 14 lat i bede chodzil do 2 gim i zamierzam kupic Aprilie Rs 50 ale nie wiem czy ona bedzie dla mnie dobra mam zwrost okolo 158 cm i jak sadzicie bedzie dla mnie dobra czy zaduza?

Obawiam się że nie ma tu zbyt wielu użytkowników takiego jeździdła, więc na to pytanie będziesz musiał sobie prawdopodobnie odpowiedzieć sam. Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 11:06:30
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 10:59, Magic pisze:
Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a
rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

RS dla czternastolatka o wzroście 158 cm?!
Precle się kończą!

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-06-28 12:59:38
Autor: Magic
Jaki motor kupic
woohoo pisze:
[...]

Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki. I sam tego kupować raczej nie będzie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-28 13:13:11
Autor: woohoo
Jaki motor kupic
W dniu 2010-06-28 12:59, Magic pisze:
Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki.

75 km/h też wystarczy, by sobie niezłe kuku zrobić.
Na RS 50 można się uczyć, ale jak się ma trochę wyobraźni i wzrostu. Niski czternastolatek najprawdopodobniej przyziemi podczas jednej z pierwszych przejażdżek po mokrym.
Jak będzie miał szczęście, to skończy się na porysowanych plastikach i dobrej nauczce.
Jak będzie miał pecha, to skończy pod kołami jadącej z naprzeciwka ciężarówki.

> I sam tego kupować raczej nie będzie.

Nie wszyscy rodzice są rozsądni.

--
wo_Ohoo!