Jaki na prezydenta Warszawy?

Data: 2017-11-01 09:41:26
Autor: Totalna Opozycja
Jaki na prezydenta Warszawy?
Chłopina pcha się jak tylko umie. Kamiennice chciał oddać pejsatym kolesiom właściciela kota, "bufetowa" na niego się wypięła, na dodatek okazało się, że za czasów braciszka "naczelnika państwa" w ręce cwaniaczków poszło ok 200 kamiennic.

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

No jak PiS-owcy, zgodnie z prawem i sprawiedliwością dymani jesteście! ;-)))

CL

Data: 2017-11-01 03:54:59
Autor: jacekbialy80
Jaki na prezydenta Warszawy?
Pcha, czy nie pcha, na razie potrzebny jest pisowi w komisji. Może kiedyś... (młody jest).

Data: 2017-11-01 04:28:34
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu środa, 1 listopada 2017 09:41:53 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
 w ręce cwaniaczków poszło ok 200 kamiennic.

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

I na poparcie 200 kamienic dajesz linka z 7 mieszkaniami?

Daj adresy tych 200 kamienic, wtedy przekonasz luda.
Niepokojące może być oddawanie kamienic, zamiast wypłat samego ekwiwalentu za grunt, wszak kamienice zostały zniszczone i odbudowane.

Data: 2017-11-01 04:34:49
Autor: japanizer
On Wednesday, November 1, 2017 at 8:28:35 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Niepokojące może być oddawanie kamienic, zamiast wypłat samego ekwiwalentu za grunt, wszak kamienice zostały zniszczone i odbudowane.

Peło na konferencji pokazali ponad 200 adresów, na których znajomi Kaczyńskich się wzbogacili.

Data: 2017-11-01 05:47:05
Autor: japanizer
Jaki na prezydenta Warszawy?
On Wednesday, November 1, 2017 at 9:43:53 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
PO robi konferencję, a PiS oddaje ludziom mieszkania. No i teraz zagadka: Na co ludzie pójdą głosować - na te mieszkania, czy na wasze konferencje?

PiS oddaje mieszkania, które kilka lat wcześniej PiS z Lechem Kaczyńskim na czele oddali razem z lokatorami handlarzom roszczeń? Wyborne :)

Data: 2017-11-01 06:03:21
Autor: jacekbialy80
Jaki na prezydenta Warszawy?
Masz w domu konia?

Data: 2017-11-02 06:34:01
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d40e145e-4b27-49e0-951c-083fa7e9ec93googlegroups.com...
[...]

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent z łaski Noiwogrodzkiej

CL

Data: 2017-11-02 11:44:11
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

PiS oddaje mieszkania, które kilka lat wcześniej PiS z Lechem Kaczyńskim na czele oddali razem z lokatorami handlarzom roszczeń? Wyborne :)

Na dodatek nie ludziom tylko miastu :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-03 21:12:13
Autor: the_foe
W dniu 2017-11-02 o 11:44, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

i nie miastu tylko paserowi. Przecież komuna te nieruchomosci komus zajebała. Teraz PIS chce wmówić ludziom, ze oddawać zajebanego to się nie godzi. Uczciwie zajebane. A ludzie mają kamienice używać za pół darmo az się rozleci.

--
@foe_pl

Data: 2017-11-04 07:36:29
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "the_foe" <the_foe@costamcostam.pl> napisał w wiadomości news:otiiir$6rb$2node2.news.atman.pl...
[...]

Wtedy zażądają kolejnej kamiennicy bo im się należy! Kto za to zapłaci? Ci, którzy uczciwie pracują. Witajcie w komunie PRL-pis!

CL

Data: 2017-11-04 11:48:23
Autor: jacekbialy80
Jaki na prezydenta Warszawy?
'Wtedy zażądają'?
Ty uważaj, bo następnym czerwonym prorokiem zostaniesz.

Data: 2017-11-04 15:26:01
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

PiS oddaje mieszkania, które kilka lat wcześniej PiS z Lechem Kaczyńskim na czele oddali razem z lokatorami handlarzom roszczeń? Wyborne :)

Peło zabrała mieszkania  wcześniej HGW rozdawała, taki pijar
przed jej kampanią kiedy jeszcze była namaszczona przez Ducha Świętego :)
Znaczy dała 10, a zabrała 100:)
cyt.
Hanna Gronkiewicz-Waltz związała się z katolicką Odnową w Duchu Świętym.

Sprytna Hanka:) Bilans jest na plus.

Data: 2017-11-04 15:38:21
Autor: jacekbialy80
Jaki na prezydenta Warszawy?
Nie tylko ona sprytna (w efekcie nauki nie poszły w las)

Data: 2017-11-03 21:10:18
Autor: the_foe
W dniu 2017-11-01 o 13:43, jacekbialy80@gmail.com pisze:
PO robi konferencję, a PiS oddaje ludziom mieszkania. No i teraz zagadka: Na co ludzie pójdą głosować - na te mieszkania, czy na wasze konferencje?

Większośc warszawiaków jest na hipotece albo płaci 1500 za wynajem. Ich codziennie wkurwia, ze inni mieszkają w 120 m luksusach za 400 zł bo tak i już. Miasto też ma wkurw bo taki czynsz to nie pokrywa połowy kosztów. Przecież gdyby czynsze były rynkowe problemu "czyścicieli" by nie było. Jak lanlord mi mówi, ze mam płaić x więcej to albo się godze albo się wyprowadzam. Proste?

--
@foe_pl

Data: 2017-11-04 11:46:11
Autor: jacekbialy80
Jaki na prezydenta Warszawy?
To dziwne, że jakoś nie słychać o wyrzucaniu na bruk przez autentycznych przedwojennych właścicieli. Gdybym ją był takim właścicielem w Warszawie, to bym się dogadał z lokatorami, tym bardziej z takimi, którzy po wojnie odbudowali mój dom.
Ja wiem, że wy sowieciarze nigdy nie zrozumiecie takich niuansów. Wszystko czego komuch się tknie, to robi tak, żeby komuś krzywda się działa. To jest zakorzenione już u starego Marksa, że konflikt i nienawiść są najbardziej kreatywnymi siłami w przyrodzie. Tak, tak! On już w martwej przyrodzie dopatrywał się nagłych przesileń i rewolucji, które mają się przekładać na rozwój społeczeństw. Jesteście chorzy do siódmego pokolenia.

Data: 2017-11-01 12:38:06
Autor: Totalna Opozycja
Jaki na prezydenta Warszawy?

napisał:
 w ręce cwaniaczków poszło ok 200
kamiennic.

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

I na poparcie 200 kamienic dajesz linka z 7 mieszkaniami?

Myslenie nie jest twoją silną strona, prawda?

Trzeba było uważnie patrzeć na Jakiego kiedy mu przekazywano te adresy.

A link? Koleś zadowolił się zaledwie siedmioma mieszkaniami. Taki PiS-owski
skromny twórca.

CL

Data: 2017-11-03 21:06:45
Autor: the_foe
W dniu 2017-11-01 o 12:28, Bytomir Kwasigroch pisze:
Daj adresy tych 200 kamienic, wtedy przekonasz luda.
Niepokojące może być oddawanie kamienic, zamiast wypłat samego ekwiwalentu za grunt, wszak kamienice zostały zniszczone i odbudowane.

Grunt to 99% wartości nieruchomości.

--
@foe_pl

Data: 2017-11-04 15:26:44
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik the_foe napisał:
> [...]
> Niepokojące może być oddawanie kamienic, zamiast wypłat samego ekwiwalentu za grunt, wszak kamienice zostały zniszczone i odbudowane.

pierdolisz.

Jaki na prezydenta Warszawy?