Jaki najlepszy odpowiednik Google Voice dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech)

Data: 2010-12-24 07:56:19
Autor: mwk
Jaki najlepszy odpowiednik Google Voice dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech)
Szukam spora ale nie moge nic znalezc - odpowiednik Google Voice
dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech) - nie
rozchodzi mi sie o darmowe i nieograniczone ceny rozmow i SMSow na
terenie Europy (tak jak to dziala w USA i Kanadzie) lecz tylko o
funkcjonalnosc. Bardziej specyficznie rozchodzi mi sie o kontrole
bilingu na terenie Europy tak aby polaczenia z komorek lub telefonow
stacjonarnych w Polsce lub w Niemczech, ktorymi ja sie posluguje,
pokazywaly na bilingu wylacznie numery ktore ja wczesniej ustawie i
zaakceptuje, podobnie jak to dziala w Google Voice.
Podobnie jak w Google Voice wazne jest aby mozna bylo uzywac kilka
lub
kilkanascie wczesniej ustawionych telefonow etc. (powiedzmy 4
komorki,
jeden stacjonarny, Skype i kilka lub kilkanascie polaczen VoIPowych)
tak samo jak w Google Voice wazne jest aby mozna bylo rozpoczac
rozmowe powiedzmy na Skype i zakonczyc ja na komorce a nastepnie
ropoczac inna rozmowe z tej komorki, kontynuowac ja na innej komorce
zakonczyc druga rozmowe, powiedzmy na telefonie stacjonarnym bez
potrzeby informowania osoby, z ktora sie rozmawia, o zmianie
telefonu.
Rozchodzi sie o to aby na bilingu, na telefonie w Polsce, te kilka
lub
kilkanascie polaczen widnialo jako jedno dlugie polaczenie z moim
wczesniej wybranym numerem, tak jak to jest kiedy uzywa sie Google
Voice.
Wazne jest aby ta funkcjonalnosc byla latwa w obsludze -uzywam Google
Voice od 2006 roku w Polsce do tego celu ale poniewaz Google Voice
nie
mozna bezposrednio podpiac do Polskich lub Niemieckich telefonow to
ja
zawsze uzywam pule dodatkowych forwarding numerow co niestety
komplikuje nieco caly zestaw i czasami pogarsza jakosc rozmowy.
Koszt nie jest wazny ale wazne jest aby jakosc rozmow byla co
najmniej
na poziomie G.711 czyli dla osoby po drugiej stronie ma to wygladac
na
rozmowe ze zwyklego telefonu i ma to byc proste w obsudze bez
potrzeby
dodatkowych forwarding numerow tak jak ja to uzywam i tak aby bylo
latwe w obsudze obojetnie czy dla nastolatki czy dla 70cio letniego
emeryta.
Jest sporo takich uslug z funkcjonalnoscia podobna do Google Voice,
jak Ribbit, Line2 etc. ale nie widzialem czegos takiego w Polsce lub
Niemczech - czy ktorys z Was ekspertow moze pokierowac mnie w
poprawna
strone?

Jaki najlepszy odpowiednik Google Voice dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech)