Jaki nap?d optyczny combo BD/DVDR?

Data: 2011-02-09 10:38:17
Autor: Latet
Jaki nap?d optyczny combo BD/DVDR?
Witam,

Ceny nagrywarek Blue-ray wciąż wysokie, a poza tym i tak bym nie nagrywał płyt BD (bo i po co?), więc postanowiłem kupić napęd combo, tj. czytnik Blue-Ray z nagrywarką DVD/CD.

Czy jest jakiś (wewnętrzny) model godny polecenia? Priorytetem jest, oczywiście, dobra jakość nagrywania DVD oraz brak problemów z odczytem Blue-ray. No i oczywiście musi być SATA (żebym mogł go łatwo podłączyć zewnętrznie, tak jak dyski twarde SATA).

W całym życiu mialem styczność tylko z jednym takim combo - to był LG CH10LS20. Testowałem go przez 2 tygodnie i bardzo dobrze spełniał wszystkie powyższe warunki. Tylko, że to było wiosną ubr., a wiadomo, że czas w tej branży wiele zmienia.

Co polecacie na dziś?

Dzięki,

latet

Jaki nap?d optyczny combo BD/DVDR?