Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?

Data: 2013-09-12 17:16:14
Autor: maruda
Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
O ile może być droższe, jak przyjdzie z sądu? (Pewno z e-sądu). Chodzi o ~1.5kpln.

Przychodzą poleconym, "notatka" na razie (nie znam więcej szczegółów, bo to nie do mnie) z Centrum Obsł. Finansowej z groźbą egzekucji. Dotyczy ostatnich 5 lat. Już się bać i płacić, czy zaczekać na przyparcie do muru?

--

Dziękuję i pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2013-09-12 11:02:29
Autor: witek
maruda wrote:
[...]

to nie jest cywilne, tylko administracyjne
nie musza isc do sÄ…du
wystarczy im komornik skarbowy, albo sciagniecie zaleglosci ze zwrotu podatku.

Data: 2013-09-12 18:08:08
Autor: maruda
W dniu 2013-09-12 18:02, witek pisze:
maruda wrote:
[...]

A jakie mogą być, jakie bywają "koszta egzekucji"?

--

Dziękuję i pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2013-09-12 11:30:53
Autor: witek
maruda wrote:
[...]

nie mam pojecia.
nie mam telewizora.
mam tylko dekoder podłączony do monitora komputerowego.

Data: 2013-09-12 22:46:52
Autor: z
Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
W dniu 2013-09-12 18:30, witek pisze:
nie mam telewizora.
mam tylko dekoder podł±czony do monitora komputerowego.

Interpretacje s± takie że ten Twój dekoder jest ODBIORNIKIEM i musisz bulić. A że nie ma jak Ci tego udowodnić to już inna sprawa.

Data: 2013-09-12 16:11:47
Autor: witek
z wrote:
[...]

Ustawa została napisana tak dawno, że odstaje od rzeczywisto¶ci.
a czyjes interpretacje nie stanowi± prawa.

uwazaj na komorki z radiem, zeby ktos nie zinterpetował, ze musisz płacic abonament, bo za samochód z radiem musisz. tez nie wiadomo dlaczego.

Data: 2013-09-13 06:41:54
Autor: z
W dniu 2013-09-12 23:11, witek pisze:
uwazaj na komorki z radiem, zeby ktos nie zinterpetował, ze musisz
płacic abonament, bo za samochód z radiem musisz. tez nie wiadomo dlaczego.

Poczytaj jest wykładania "RADY" i tam jest wyszczególnione że urz±dzenia których głównym zadaniem nie jest odbiór (komputer, telefon, budzik...) s± zwolnione. Natomiast ci±gle używa się pojęcia odbiornik telewizyjny.
Nie moja interpretacja, nie ja to wymy¶liłem, nie ja popieram ten BAJZEL z tym "podatkiem". :-)

Data: 2013-09-12 23:56:19
Autor: witek
z wrote:
[...]

RADA tak samo jak ciec osiedlowy nie stanowi w Polsce prawa.
jej wykladnie sa poboznymi zyczeniami i na tym sie ich wartosc konczy.
jak ktos to kiedys ubierze w range ustawy lub zmieni ustawa dajac radzie mozliwosc wydawania rozporzadzen to wowczas mozemy pogadac.

Data: 2013-09-13 07:18:42
Autor: z
W dniu 2013-09-13 06:56, witek pisze:
[...]

Będziemy mogli pogadać jak kto¶ z jajami zrobi z tym porz±dek.
Napisałem jak jest i czego można się próbować "trzymać"
żeby się nie zdziwić przy kontroli pracownika poczty. ;-)

Data: 2013-09-13 07:31:34
Autor: WOJO
Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
Będziemy mogli pogadać jak kto¶ z jajami zrobi z tym porz±dek.
Napisałem jak jest i czego można się próbować "trzymać"
żeby się nie zdziwić przy kontroli pracownika poczty. ;-)

A co¶ się zmieniło w sprawie tej kontroli?
Bo z tego co wiem, to dalej możemy spu¶cić na drzewo takiego kontrolera...
WOJO

Data: 2013-09-13 10:05:26
Autor: z
W dniu 2013-09-13 07:31, WOJO pisze:
A co¶ się zmieniło w sprawie tej kontroli?
Bo z tego co wiem, to dalej możemy spu¶cić na drzewo takiego kontrolera...

No wła¶nie nikt się nie chce pochwalić że byli, pytali o to i tamto, jak± wiedzę posiadaj± (odróżni± monitor od TV? ) podobno filuj± po parkingach i patrz± czy ma radio w samochodzie :-)
Wszystko podobno, chyba blebleble... BAJZEL!!!

Data: 2013-09-13 08:02:59
Autor: witek
z wrote:
[...]

i tak niedlugo bedziemy placic wszyscy jak leci

Napisałem jak jest i czego można się próbować "trzymać"
żeby się nie zdziwić przy kontroli pracownika poczty. ;-)

pracownik poczty nie ma prawa wejsc do mieszkania jak go sam nie wpu¶cisz.

Data: 2013-09-13 15:43:48
Autor: z
W dniu 2013-09-13 15:02, witek pisze:
pracownik poczty nie ma prawa wejsc do mieszkania jak go sam nie wpu¶cisz.

Wiem ale ja chciałbym go wpu¶cić bo nie mam nic do ukrycia.
Nie wiem tylko jak ten go¶ć zareaguje jak zobaczy mój 27" calowy monitor i komputery ;-)

Data: 2013-09-13 11:39:24
Autor: witek
z wrote:
[...]

spisze protokol a ty sie pod nim podpiszesz (lub nie).
wowczas on sporzadzi dopisaek, ze odmowiles podpisu.

jak go nie wpuscisz to tez zrobi notatkę, ze przez otwarte drzwi widzial wlaczony telewizor, a samochod o rejstracji xyz ma w srodku radio.

Data: 2013-09-14 08:34:32
Autor: z
W dniu 2013-09-13 18:39, witek pisze:
jak go nie wpuscisz to tez zrobi notatkę, ze przez otwarte drzwi widzial
wlaczony telewizor, a samochod o rejstracji xyz ma w srodku radio.

Widziałe¶ na oczy czy też dywagujesz?

Data: 2013-09-14 07:53:06
Autor: witek
z wrote:
W dniu 2013-09-13 18:39, witek pisze:
jak go nie wpuscisz to tez zrobi notatkę, ze przez otwarte drzwi widzial
wlaczony telewizor, a samochod o rejstracji xyz ma w srodku radio.

Widziałe¶ na oczy czy też dywagujesz?

co mialem widziec na oczy?

Data: 2013-09-14 15:36:14
Autor: z
Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
W dniu 2013-09-14 14:53, witek pisze:
co mialem widziec na oczy?

Kontrolera

Data: 2013-09-14 08:50:07
Autor: witek
z wrote:
W dniu 2013-09-14 14:53, witek pisze:
co mialem widziec na oczy?

Kontrolera

no, codziennie mi poczte przynosi.

Data: 2013-09-14 16:25:04
Autor: z
W dniu 2013-09-14 15:50, witek pisze:
no, codziennie mi poczte przynosi.

Etam... My¶lałem że posi±dę konkretn± wiedzę. Wpu¶cić czy lepiej nie.

Stanęło że lepiej nie. Jakbym się czego¶ bał ;-)

Data: 2013-09-12 17:26:48
Autor: z
Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?
W dniu 2013-09-12 17:16, maruda pisze:
O ile może być droższe, jak przyjdzie z s±du? (Pewno z e-s±du). Chodzi o
~1.5kpln.

Przychodz± poleconym, "notatka" na razie (nie znam więcej szczegółów, bo
to nie do mnie) z Centrum Obsł. Finansowej z groĽb± egzekucji. Dotyczy
ostatnich 5 lat. Już się bać i płacić, czy zaczekać na przyparcie do muru?

Zajrzeć do przepisów czy dług się nie łapie pod zwolnienia. Jest ich sporo, nie wszyscy zdaj± sobie sprawę.
Napisać pismo za po¶rednictwem poczty (tam podadz± konkrety) o rozłożenie na raty b±dĽ umorzenie.
Potem (albo przedtem :-) ) podobnie jak miliony innych "praworz±dnych" obywateli wyrejestrować telewizor.
Wyrejestrować można zawsze nawet jak ma się dług.
Bać się? Tak. Na emerytach już dawno kład± łapy. Mam nadzieję że na tym nie poprzestan±.

Jaki narzut z tyt. egzekucji abo RTV ?