Jaki nastepca SE P910i ?...

Data: 2010-10-13 08:24:30
Autor: Rooobert K...
Jaki nastepca SE P910i ?...
Tak tak, jako nastepca starego SE P910i.

Potrzebne mi jest z "nowych rzeczy" - GPS najlepiej, żeby udało się uruchomić Garmina Mobile i aparat z fleshem i tyle. :)

Duzo pisze na tym fonie, glownie lezac na lozku na boku (nie smiejmy sie :P) i uzywam wowczas klawiatury wirtualnej i rysika - ruchy wykonywane dlonia sa niewielkie -- -- wszystkie nowe fony w ekranami dotykowymi nie maja rysika i chyba w w.w. warunkach trudno bylo by mi pisac palcem i dodatkowo musialbym troche ruszac dlonia piszac palcem :( -- myle sie ??
Fon musi byc nowy, netu tez duzo bedzie i oczywiscie ekran dotykowy.
Co zaproponujecie(najlepiej za mniejsze pieniadze :P) ?

Pozdr.
R...

Data: 2010-10-18 10:27:08
Autor: Adramelech
Jaki nastepca SE P910i ?...
" Rooobert K..." <rkrk0101.WYTNIJ@gazeta.pl> Odpowiedz na
[...]

Mylisz się. Np Omnia II ma ekran oporowy, rysik działa.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Jaki nastepca SE P910i ?...