Jaki negatyw do sredniego formatu.

Data: 2009-10-30 03:56:32
Autor: szym.off
Jaki negatyw do sredniego formatu.
Witam, jestem tu nowy, od jakiegos czasu przygladam sie co tu piszecie
az naszedl ten moment ze potrzebuje pomocy. Udalo mi sie uruchomic
starego rolleicorda i mam prosbe o rade jakie filmy byscie polecili.
Poki co uzylem Ilforda 400 HP5 i jest bardzo fajnie ale milo by bylo
jakby ktos kto ma doswiadczenie w tym temacie napisal ten z ziarnem,
ten z przgietym kontrastem, ten szerokim lukiem itd.
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2009-10-30 15:26:11
Autor: Kokos
Jaki negatyw do sredniego formatu.

Uzytkownik "szym.off" <szym.off@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b8106f50-1a1a-4727-a41d-6a7444ce88e9r24g2000prf.googlegroups.com...
[...]

a nie lepiej samemu kupic kilka rolek i zobaczyc?
co z tego ze ja ci powiem ze bardzo kontrastowy.. jak dla ciebie moze on byc ok:)_

Data: 2009-10-30 17:18:10
Autor: JA
On 2009-10-30 11:56:32 +0100, "szym.off" <szym.off@gmail.com> said:

[...]

Szerokim łukiem to Rollei-a CN 200. Kolorowy negatyw bez maski. Straszna paskuda, kosztuje jeszcze paskudniej i pojawił się właśnie w formacie 120. Akurat tego nie miałem, ale mały obrazek jest koszmarny.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Jaki negatyw do sredniego formatu.