Jaki netbook?

Data: 2009-10-11 20:50:30
Autor: JoteR
Jaki netbook?
"Narazka" napisał:

Czy takie coś warte jest tych pieniędzy?
http://tiny.pl/hq4b2

Skoro ludzie kupują, to dla nich jest to tyle warte. Ale to zupełnie subiektywna ocena każdego kupującego. Ja po miesiącu używania mogę wymienić:

Wady:
- beznadziejny touchpad
- takie sobie Wi-Fi
- "kościołowy"dekiel
- gruby i sztywny przewód zasilający (koniczynka)
- przy baterii 6-komorowej mocno wywrotny. I zdrowo powyżej 1 kg.
- samoistne wyłączanie "turbo battery" po wyjściu ze stanu uśpienia lub hibernacji.

Zalety:
- czytelny ekran (LED)
- 3 gniazda USB
- "prawie" pełnowymiarowa klawiatura
- bardzo dobry stos BT Toshiby
- czytnik kart MS Duo Pro (to akurat dla mnie duża zaleta, bo mam ich trochę)
- stosunkowo tani

JoteR

Data: 2009-10-11 21:53:55
Autor: maurycy123
Jaki netbook?
Skoro ludzie kupują, to dla nich jest to tyle warte. Ale to zupełnie subiektywna ocena każdego kupującego. Ja po miesiącu używania mogę wymienić:

A ty po co kupiles?

Wady:
- beznadziejny touchpad

W jakim modelu?

- takie sobie Wi-Fi

W jakim modelu?

- "kościołowy"dekiel

W jakim modelu?

[...]

Tu sie zgadzam.

- 3 gniazda USB

J/w.

- "prawie" pełnowymiarowa klawiatura

J/w

[...]

Hmmmmmm

JoteR

Data: 2009-10-11 22:17:17
Autor: JoteR
Jaki netbook?
"maurycy123" napisał:

[...]

Jako zamiennik padniętego notebooka bardzo poprzedniej generacji. Do programowania i odczytywania danych z rejestratorów w terenie i wstępnej obróbki danych. I do pyskowania w Usenecie, bo w hotelach ostatnio tylko Wi-Fi.

Wady:
- beznadziejny touchpad

W jakim modelu?

http://tiny.pl/hq4b2

- takie sobie Wi-Fi

W jakim modelu?

http://tiny.pl/hq4b2

- "kościołowy"dekiel

W jakim modelu?

http://tiny.pl/hq4b2

- gruby i sztywny przewód zasilający (koniczynka)

W jakim modelu?

http://tiny.pl/hq4b2

- stosunkowo tani

Hmmmmmm

Bo ja go nie kupowałem na (za przeproszeniem) Allegro, tylko w normalnym sklepie. Inne w klasie cenowej ~1200 PLN ustępowały mu w kilku, istotnych dla mnie, elementach.

JoteR

PS. No dobrze, mowa o MSI Wind U100-404PL. Tylko czemu pretensje do mnie, a nie do lakonicznego wątkodawcy?

Data: 2009-10-12 18:53:45
Autor: maurycy123
Jaki netbook?
PS. No dobrze, mowa o MSI Wind U100-404PL. Tylko czemu pretensje do mnie, a nie do lakonicznego wątkodawcy?

Bo nazekasz majac tylko jeden model.
Ja mam Samsunga NC10 i nie mam z nim zadnych problemow.
Wczesniej chcialem kupic Toshibe (chyba MB-100) ale nie wyszlo.
Mialem troche czasu na rozeznanie sie w temacie.
Akurat znalazlem recenzje kilku netbookow.
Samsung wypadl najlepiej.
Osobiscie nie przepadam za samsungiem.
Nie zaluje zakupu. Kazdy zreszta ma swoj gust.
Ale kazdemy sie nie dogodzi.

Data: 2009-10-12 19:04:00
Autor: JoteR
Jaki netbook?
"maurycy123" napisał:

PS. No dobrze, mowa o MSI Wind U100-404PL. Tylko czemu pretensje
do mnie, a nie do lakonicznego wątkodawcy?

Bo nazekasz majac tylko jeden model.

A ile, Twoim zdaniem, powinienem sobie tych Wicherków kupić, żeby móc wymienić jego zady i walety? 3 egzemplarze starczą, czy jeszcze 2 mam zamówić, żeby móc ponaRZekać?
Bo moja odpowiedź była na precyzyjnie przycięty cytat:
Czy takie coś warte jest tych pieniędzy?
http://tiny.pl/hq4b2
Czyli pytanie było konkretnie o MSI Wind. I tylko tego modelu dotyczyła moja litania.

JoteR

Data: 2009-10-12 22:00:51
Autor: maurycy123
Jaki netbook?
[...]

Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma ;-)
Kazdy jest taki sam. Tylko obudowa inna.
Ni eunos sie. Jak bedziesz mial okazje to potestuj Samsunga.
Ja mialem kilka w reku.

Pozdrawiam.
Maurycy123.

Jaki netbook?