Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?

Data: 2009-10-01 17:08:07
Autor: de Fresz
Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?
On 2009-10-01 15:10:59 +0200, "Ritchie " <tdepa@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Zainspirowany reportazem zamieszczonym na grupie z podrozy do Afganistanu,
mam pytanie do grupowych 'turystow' i 'endurystow'. Jaki moto
proponowalibyscie do tego typu (chociaz na poczatek pewnie troche mniej
hardcorowych) wyjazdow? Chodzi mi o jakies mozliwie swieze modele, np. od
roku 2007. Poki co, z turystykow siedzialem i przejechalem sie na V-Stormie
650 i bylo calkiem fajnie, ale moze macie jakies inne propozycje?

Z jako tako nadających się w teren i w miarę nowych dużych turystyków wybór jest oszałamiający: Buma Adventure i KTM 950/990 Adventure, może jeszcze Buma F800GS. Z mniej terenowych - MG Stelvio, Ducati Multistrada, V-Stromy duży i mały, Varadero, Aprilia Caponord. Z lżejszych nowy Trampek i Tenera, mały KTM Adv (LC4) się chyba też łapie w roczniki. Coś pominąłem? Chyba nie.
A na wycieczki na totalne zadupia najlepiej sprawdzają się sprzety o konstrukcji cepa - Afryki, od biedy Super Tenery czy starsze Bumy (jeszcze przed 1100), DR BIG. Ewentualnie w opcji light TT-R, XR600/650R, LC4 (przed wyjazdem rozkręcić i skręcić).

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-10-02 15:15:36
Autor: kocyk
de Fresz wrote:
On 2009-10-01 15:10:59 +0200, "Ritchie " <tdepa@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Hehe, ja bym chcial zobaczyc poczatkujacego na lc8. IMO, jesli malo terenowo i blizej niz dalej- transalp, jesli dalej i bardziej terenowo - tenere.
k.

Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?