Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?

Data: 2009-10-01 17:23:11
Autor: tomek
Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?

"Ritchie " <tdepa@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ha29p3$43r$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Zainspirowany reportazem zamieszczonym na grupie z podrozy do Afganistanu,
mam pytanie do grupowych 'turystow' i 'endurystow'. Jaki moto
proponowalibyscie do tego typu (chociaz na poczatek pewnie troche mniej
hardcorowych) wyjazdow? Chodzi mi o jakies mozliwie swieze modele, np. od
roku 2007. Poki co, z turystykow siedzialem i przejechalem sie na V-Stormie
650 i bylo calkiem fajnie, ale moze macie jakies inne propozycje? Z gory
dzieki za sugestie. Pozdroovka. Ritchie.

Jak sie wczytasz we wpomniane forum to wychodzi na to, ze kazde, a im bardziej zblizone do panheada'62 albo triumpha scramblera tym wiecej frajdy. A tak na powazniem to prywatnie sklaniam sie do starej tenery ale za malo mam doswiadczenia, zeby w tej dziedzinie doradzac, do tego rocznikowo nie pasuje.
--
T.

Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?