Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?

Data: 2009-10-02 11:06:56
Autor: Magic
Jaki (nie pierwszy) moto do turystyki?
Ritchie pisze:
Witam,
Zainspirowany reportazem zamieszczonym na grupie z podrozy do Afganistanu, mam pytanie do grupowych 'turystow' i 'endurystow'. Jaki moto proponowalibyscie do tego typu (chociaz na poczatek pewnie troche mniej hardcorowych) wyjazdow? Chodzi mi o jakies mozliwie swieze modele, np. od roku 2007.

To takich raczej nie ma. Powtóze tu zdanie Koca, z którym się w pełni zgadzam, że na takie wypady to tylko moto ze stalową ramą i elektroniką w postaci GPSa i może kwarcowego zegarka, tak żeby dało się naprawić elektrodą otuloną i kwałkiem drutu. Klamki moga byc aluminiowe, bo i tak bierze sie na zapas.
A w średnio hardcorowe wypady to chyba wziąłbym Afrykę.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-02 11:07:52
Autor: Magic
Magic pisze:
Ritchie pisze:
[...]

Aha, szprychowe koła i przód 21 cali.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-08 06:16:31
Autor: zbooY
On 2 Paź, 11:07, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Magic pisze:

> [...]
> bierze sie na zapas.
> A w średnio hardcorowe wypady to chyba wziąłbym Afrykę.

"test" ST vs AT vs BIG w 3 odcinkach
http://www.youtube.com/watch?v=HDZIjuw_j6k&feature=channel
czyli Dakar do 1500GBP
chyba bedzie cykliczny programik