Jaki niedrogi pilot do PC (Windows Vista + XBMC)?

Data: 2009-06-24 22:23:31
Autor: Przemek
Jaki niedrogi pilot do PC (Windows Vista + XBMC)?
Witam,

Poszukuję niegrogiego pilota do PC, który będzie współpracował z
Windows Vista oraz XBMC (www.xbmc.org).
Myślałem o takim:
http://www.allegro.pl/item663779916_pilot_do_pc_winamp_allplayer_mediacenter_xp_vista.html
albo takim:
http://www.allegro.pl/item663078618_pilot_do_laptopa_pc_usb_opis_pl_vista_xp.html

Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

Pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-06-25 12:40:00
Autor: Lost
Przemek pisze:
Witam,

Poszukuję niegrogiego pilota do PC, który będzie współpracował z
Windows Vista oraz XBMC (www.xbmc.org).

Od razu pisze, ze nie wiem czy to bedzie dzialalo na viscie, ale
jezeli masz bluetooth i komorke to sciagnij i potestuj program 'Bluetooth Remote Control'.

Data: 2009-06-25 12:14:29
Autor: Przemek
On 25 Cze, 12:40, Lost <lo...@wytnijto.op.pl> wrote:
Przemek pisze:

> [...]

Od razu pisze, ze nie wiem czy to bedzie dzialalo na viscie, ale
jezeli masz bluetooth i komorke to sciagnij i potestuj program

Dziekuje za sugestie, ale szukam tylko pilota.
Telefon sluzy mi wylacznie do dzwonienia ;)

Pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-06-25 14:15:43
Autor: grafi@poczta.onet.pl
Przemek wrote:
[...]

mam i polecam. Z vista dziala bez problemow (sterowniki zaciaga przez update systemu).

Mozliwosci konfiguracji duze, zasieg doskonaly, dizajn i jakosc wykonania zaskoczyly na plus (mimo, ze to medion).

pomysly ze sterowaniem telefonem kom. na dluzsza mete bardziej cie wk... niz przyniosa pozytek.

grafi

Data: 2009-06-25 12:13:53
Autor: Przemek
On 25 Cze, 14:15, "gr...@poczta.onet.pl" <gr...@poczta.onet.pl> wrote:
Przemek wrote:
> [...]

wykonania zaskoczyly na plus (mimo, ze to medion).

pomysly ze sterowaniem telefonem kom. na dluzsza mete bardziej cie wk...

Dzieki za informacje.
Czyli sterowniki sa w systemie? Czy instaluje sie jakas dodatkowa
aplikacje w ktorej mozna zdefiniowac aplikacje uruchamiane przez
odpowiednie klawisze i skroty dzialajace z dana aplikacja?
Jezeli moglbys w wolnej chwili sprawdzic dzialanie pilota z XBMC
(domowe centrum rozrywki - www.xbmc.org ) - bylbym wdzieczny :)

Pozdrawiam
Przemek

Jaki niedrogi pilot do PC (Windows Vista + XBMC)?