Jaki niedrogi telefon

Data: 2016-02-04 13:32:47
Autor: Grzexs
Jaki niedrogi telefon
Jak w temacie. Telefon dla seniora, ale niekoniecznie jakiś tłuk z
wielkimi literami. Seniorka ma już za sobą kilka telefonów, ale umarły
śmiercią naturalną.
Oczekiwania
- cena 100-120 zł
- dobra bateria
- dobra jakość dźwięku
-chętnie możliwość przypisania fotek do kontaktu (i wyświetlaniu przy
połączeniu)
- trwały
-nowy

Niepotrzebne

-radio
-aparat
-dual sim
-bluetooth

Ja ostatnio kupiłem babci Maxcoma 428 BB. Ogólnie fajne niektóre rozwiązania. Zwłaszcza przycisk blokowania „na pulpicie” jasno oznaczony. Babcia zawsze miała kłopoty z odblokowywaniem innych jakimiś magicznymi kombinacjami. No i książka adresowa „strzałką do dołu”, a babcia ma taki odruch.

Możesz też Maxcoma 432 BB – dołączają ładowarkę biurkową.

Natomiast kuzyn kupił swojej mamie jakiegoś MyPhone'a. Jak dla mnie koszmarnie nieintuicyjne, skomplikowane menu.

--
Grzexs

Jaki niedrogi telefon