Jaki niski pierarnik do zabudowy?

Data: 2009-07-17 11:09:51
Autor: h
Jaki niski pierarnik do zabudowy?
Witam

Poszukuje niskiego piekarnika do zabudowy, tak z połowe niższy niz standard, spotkał sie ktos moze z takimi i moze polecic?. Znalazlem w sieci Dwa ktore mi sie podobaja, modelu nie pamietam, jeden z Whirlpool a drugi Teka - czy lepiej szukac u innych producentow? cena max 1500-2000zl

Data: 2009-07-17 12:13:33
Autor: doslaw
Jaki niski pierarnik do zabudowy?
h pisze:
Witam

Poszukuje niskiego piekarnika do zabudowy, tak z poÂłowe niÂższy niz standard, spotkaÂł sie ktos moze z takimi i moze polecic?. Znalazlem w sieci Dwa ktore mi sie podobaja, modelu nie pamietam, jeden z Whirlpool a drugi Teka - czy lepiej szukac u innych producentow? cena max 1500-2000zl

jeszcze taki nizszy byl jakis... chyba aeg elektrolux, przynajmniej wygladal na nizszy niz normalny, taki z wewnetrznym podzialem jeszcze na 2 jak by komory pieczenia (u gĂłry moznabylo piec w cos innego w innej temp i na dole innego w innej)

Data: 2009-07-17 13:35:57
Autor: Arte
h pisze:
[...]

Hej!

Według mojego rozeznania, najlepszy będzie Whirlpool, ale nie spełnia on Twych założeń co do wysokości, gdyż jest o około 1/3 niższy od standardowego, czyli ma 45 cm wysokości (standardowy około 60 cm). Takie prawie połówki produkuje AEG/Electrolux, mają one 38 cm wysokości, ale są droższe.

Moje typy:

Whirlpool:
Piekarnik kompaktowy AMW 590 IX - wysokość 45 cm. Cena od 1649 (według Ceneo).
http://www.whirlpool.pl/app.cnt/whr/pl_PL/pageid/pgproddtl001/catid/1/subcatid/1/prodid/29750

Electrolux:
Piekarnik kompaktowy EOK66030X - wysokość 38 cm. Cena od 2589 (według Ceneo).
http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=9863

Najlepiej ściągnij sobie instrukcje obsługi i spokojnie przestudiuj, da Ci to obraz ich możliwości i pomoże w wyborze.

Linki do instrukcji:

Whirlpool AMW 590 IX:
http://www.whirlpool.pl/app.cnt/whr/pl_PL/pageid/pgsrvifuhome001/DOCTYPE/IFU/DOCLANGUAGE/PL
http://www.whirlpool.pl/app.cnt/whr/pl_PL/pageid/pgsrvifuhome001/DOCTYPE/CHART/DOCLANGUAGE/PL

Electrolux EOK66030X:
http://www.electrolux-ui.com:8080/2006/315/837221PL.pdf

Pozdrawiam,
Arte

Data: 2009-07-17 23:26:53
Autor: Druid29

Użytkownik "h" <h@wr.com> napisał w wiadomości news:h3pf94$9sa$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sprawdź AEG seria kompaktowa. Wysokość wnęki w meblu: 38 cm. np. taki:
http://www.allegro.pl/item687810123_piekarnik_kb_9800_e_aeg_electrolux_od_reki.html
Niestety trochę przekracza Twój budżet, ale tak to jest z nietypowymi sprzętami, no i jest to naprawdę sprzęt z klasą. Ten
sprzedawca na allegro jest sprawdzony - żona sobie bardzo chwali kupiony u niego piekarnik
AEG, lecz "pełnowymiarowy".

Pozdr. Druid29

Data: 2009-07-18 11:03:45
Autor: Krzysztof W.
> [...]

Poszukuje niskiego piekarnika do zabudowy, tak z połowe niższy niz standard, spotkał sie ktos moze z takimi i moze polecic?...
max 1500-2000zl
Sprawdź AEG seria kompaktowa. Wysokość wnęki w meblu: 38 cm. np. taki:
http://www.allegro.pl/item687810123_piekarnik_kb_9800_e_aeg_electrolux_od_reki.html

To jest najprawdopodobniej ten sam piekarnik co proponowałem wcześniej. AEG jest częścią Electroluxa i wiele sprzętów jest dokładnie takich samych, różnią się jedynie obudową i rozmieszczeniem elementów sterujących.

Niestety trochę przekracza Twój budżet, ale tak to jest z nietypowymi sprzętami, no i jest to naprawdę sprzęt z klasą.

Tak, pisałem też o tym, że to sprzęt przekraczający budżet pytającego. Jednak ten model według Ceneo można kupić już za 1699 zł, co powoduje, że mieści się w oczekiwanym założeniu finansowym.

http://medialider.pl/piekarniki/aeg-kb-9800-e-m.html

Ten
sprzedawca na allegro jest sprawdzony - żona sobie bardzo chwali kupiony u niego piekarnik
AEG, lecz "pełnowymiarowy".

Na Allegro można czasem coś kupić w dobrej cenie ale często nowe rzeczy można kupić gdzie indziej w bardziej atrakcyjnej cenie.

Pozdrawiam,
Arte

Jaki niski pierarnik do zabudowy?