Jaki nośnik do archwiwizacji danych?

Data: 2014-08-08 08:24:03
Autor: 666
Jaki nośnik do archwiwizacji danych?
Papier.
O, nawet sam na to wpadłeś ;-)
Podstawowa zaleta: nie potrzebuje czytnika.
Po cywilizacji elektronicznej ślad nie pozostanie.
Przy czym dyskusja "jaką trwałość mają kolorowe zdjęcia" także była.
Przy czarno-białych to chyba miliony lat (metaliczne srebro).

-- -- -
Wiem że temat był wałkowany (złote CD/chmura/HDD/taśmy).
ps
chyba pozostaje wreszcie siąść do komputera,
powybierać zdjęcia dzieci
i wydrukować.
Bo do emerytury zostało mi jeszcze jakieś 30 lat.
A wtedy planuje zrobić z nimi porządek

Data: 2014-08-08 11:34:13
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-08-08 08:24,  666 pisze:
[...]

Papier to tylko w przypadku zdjęć. Z danymi innego typu (filmy, programy, dokumenty, cokolwiek) problem pozostaje dalej ten sam.

A papier po latach żółknie ;). Zdjęcia cyfrowe nie.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-08 14:59:11
Autor: 666
Jaki nośnik do archwiwizacji danych?
Dokumenty?
Udowodnij coś w ZUS-ie bez papieru ;-)

-- -- -

Data: 2014-08-08 15:45:32
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-08-08 14:59,  666 pisze:
Dokumenty?
Udowodnij coś w ZUS-ie bez papieru ;-)

Dokument nie musi być tylko do urzędu. Są też inne rodzaje dokumentów na świecie, które wcale nie wymagają drukowania.