Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Data: 2011-06-06 11:30:48
Autor: wojtekl
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-06 11:18:57
Autor: Przemek V
On Jun 6, 1:30 pm, " wojtekl" <wojtekl_pl.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne
dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest
pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi
się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S-
Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest
właśnie ten 240KM S-Max.

Data: 2011-06-06 19:21:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej
wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-06 13:06:50
Autor: Przemek V
On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis.

Czyżby?

https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202
https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994
https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034

Data: 2011-06-06 22:29:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

ożesz... z C-maxem pomerdałem.
Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
przeoczenie :-)

Data: 2011-06-07 00:13:19
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jun 2011 22:29:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):

ożesz... z C-maxem pomerdałem.
Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
przeoczenie :-)

 O ile ich Subaru nie uprzedzi ;)

 A nie, przepraszam, już to zrobiło :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-06 14:19:53
Autor: Kub@
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
Insignia z 2.0 TD lub 2.0 TB(to mniej ekonomiczne) w pełnej opcji(automat, navi, skóra, dobre audio). Cennikowo to wychodzi właśnie około 145K - rabat jaki wywalczysz(realnie 15% lub więcej).
Kolega coś takiego nabył (8 miesięcy temu) i jest bardzo zadowolony. Z jazdy na fotelu pasażera też pozytywne wrażenie.

Kub@

Data: 2011-06-06 14:28:34
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 14:19:53 +0200, Kub@
Insignia

Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak
na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrężyć
kark od skręcania głowy by nie walić w sufit, o braku miejsca na nogi nie
pomnę) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w związku z tym widoczność
(zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzień czasu i czułem się jak
w czołgu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-06 20:53:43
Autor: jerzu
On Mon, 6 Jun 2011 14:28:34 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

[...]

Mam te same odczucia. Co prawda w kombi jest rochę więcej miejsca na
głowę, ale generalnie jest to strasznie ciasna klita. Już w Vectrze
było więcej miejsca.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-06 16:46:18
Autor: Bugatti
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Użytkownik "Kub@"  napisał w wiadomości:

Insignia

To chała.
Mimo iż jak 99% silników ZS ma podgrzewany filtr paliwa to i tak na dobrym paliwie przy - 10 nie chciała zapalić...i to nie jeden przypadek

Kub@

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-06 14:25:09
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz się z
Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5

C5 jest bardzo fajny pod względem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
ale w związku z tym stosunkowo szybko telepie się zawieszenie. Jest
faktycznie bardzo ciekawą propozycją pod względem cenowym (o silniku
niestety nic nie podpowiem). Sam będę rozważał zakup tego auta, o ile nie
wypracuję na nowe Audi A6 i o ile nie zmienią drastycznie designu w C6
(wtedy zastanowię się też nad C6). :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-06 12:51:51
Autor: wojtekl
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl > Auto ma byÄ&#65533; ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale poniewaĹź przesiadasz siÄ&#65533; z
Passata... to z pewnoĹ&#65533;ciÄ&#65533; nie bÄ&#65533;dzie gorzej. ;)

> [...]
> c5 C5 jest bardzo fajny pod wzglÄ&#65533;dem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
ale w zwiÄ&#65533;zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ&#65533; zawieszenie. Jest
faktycznie bardzo ciekawÄ&#65533; propozycjÄ&#65533; pod wzglÄ&#65533;dem cenowym (o silniku
niestety nic nie podpowiem). Sam bÄ&#65533;dÄ&#65533; rozwaĹźaĹ&#65533; zakup tego auta, o ile nie
wypracujÄ&#65533; na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ&#65533; drastycznie designu w C6
(wtedy zastanowiÄ&#65533; siÄ&#65533; teĹź nad C6). :P

W sumie nad A6 też się zastanawiałem, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi
sporo drozej, niz zakladany budzet.
Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot
glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo.
Wojtek

Data: 2011-06-06 12:54:00
Autor:
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4
;)
pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-06 15:10:48
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl
niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet.

Dokładnie. Ja też sobie skonfigurowałem coś chociaż trochę przewyższającego
to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcę cztery łapy i 3.0
A/T). Ponad 280 tys. zł wyszło z jakimiś wcale niewygórowanymi dodatkami.
:| --
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-07 13:44:12
Autor: Massai
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Myjk wrote:

Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale poniewaĹź przesiadasz
się z Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

Ostatnio tak jechałem na zmianę, kumpel mnie do drugiego podrzucił
focusem i tam się przesiadłem do nowiutkiej A4.

Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy średniej (D), ale chyba
musiał być wtedy na haju.

Focus, ktĂłry jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-07 17:24:07
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:

Focus, ktĂłry jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo większe od swoich konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieś skrzywienie do Focusa, ewentualnie czas zacząć jeździć dostawczakiem?:)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-06 15:03:02
Autor: kamil
On 06/06/2011 12:30,  wojtekl wrote:
[...]

Legacy 2.5?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-06 15:48:19
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-06-06 13:30,  * wojtekl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

Insignia jak pisał Kub@ lub Superb.
Co do ilości miejsca w Insigni to rzeczywiście z *tyłu* jest mniej miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB.
Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada.
Na kolana miejsca było wystarczając za fotelem kierowcy (182 cm wzrostu). Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-07 07:32:18
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 06 Jun 2011 15:48:19 +0200, Mirek Ptak
Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał,

Z tym, że dzieci jeżdżą w fotelikach i o ile na nogi (na dole) miejsca nie
potrzebują, tak na wysokości oparcia już potrzebują -- i to zdecydowanie
więcej niż dorośli na dole. :P Tak więc czy dzieci czy dorośli w Insigni z
tyłu jest pasztet.

bo z przodu miejsca jest masa.

Polemizowałbym. Stylizacja przedniej płyty jest tak wykonana, że
przynajmniej ja przy swoich 186 cm wzrostu, waliłem kolanami w schowek i
ogólnie było ciasno na boki. Naturalnie przy tak ustawionych przednich
siedzeniach, by z tyłu był choć cień wciśnięcia się dziecka.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-06 16:21:07
Autor: cbnet
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Do kompletu brakuje jeszcze minivana.

VW Turan?
Widziałem wczoraj na jakimś parkingu nieopodal mojego.
Dość fajny, podobny trochę do SpaceStar'a. ;)

--
CB

Data: 2011-06-06 20:42:50
Autor: cbnet
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort.

--
CB

Data: 2011-06-07 01:04:22
Autor: RoB

Użytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisał w wiadomości news:isj77j$2310$1news.mm.pl...
Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort.

Ale zes doradzil...
Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ????
To auto jest dla ludzi o ograniczonym umysle i pekajacym w szwach portfelem, bo rozsadku w tym aucie nie widze. Tam sa tylko koszta, koszta, koszta, a przyjemnosci z podrozy z rodzinka, ZADNEJ.
To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.

RoB

Data: 2011-06-07 19:08:36
Autor: neoniusz
W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze:
To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.

Bo?

Data: 2011-06-10 23:58:25
Autor: cbnet
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Litości...

Testy i opinie na temat tego auta na YouTube.
Polecam.

--
CB

Data: 2011-06-06 16:58:46
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Nie kombi, ale bagażnik znośny:
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart

Cztery łapy, 240 koni, skrzydełka przy kierownicy, biksenony z doświetlanie zakrętów, skóra (mowa o wersji MR), lista wyposażenia długa:
http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Sportback-Ralliart

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-07 08:11:42
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)
Nie kombi, ale bagażnik znośny:
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart

O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu wygląda
jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek, biorąc
pod uwagę jak ładnie wygląda front.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-07 08:45:52
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:p9fqd5ujpnrj$.dlgmyjk.org...
[...]

 I to, jak zgrabnie wygląda sedan. A zwłaszcza mając w pamięci tyłek concept cara.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg
http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06/mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg

Cóż, pewnie księgowi projektowali tył:
http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdjecia_lancera_2606577.JPG

Ale i tak wygląda lepiej od niejednego kombi ;-)

Data: 2011-06-07 22:12:42
Autor: MM
Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):

O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu  wygląda
jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek,

i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte.

Data: 2011-06-06 17:58:41
Autor: glang
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

w DODGE jest wyprzedaż Journeya :)
za 90 tysia brutto kupisz diesla z automatyczną skrzynią
pzdr
GL

Data: 2011-06-06 18:44:36
Autor: wojtekl
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Dzieki za szeroki odzew.
Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie
Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu
zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa
wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w
zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia.
W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest
to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak
zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW. Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca
oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla.
W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
W peugeocie 8%.
Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.
pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-06 21:57:43
Autor: Bugatti
Użytkownik " wojtekl"  napisał w wiadomości:

W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
W peugeocie 8%.
Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.

Zwróć uwagę na Alfę Romeo 159 1750 TBi. Proponuję ci ją bo IMO ma najbardziej dynamiczny swojej klasie do 1.8...a i nawet soro 2-kitrówek łyka - rzekłbym nawet że lepszy od 2.0 TSI 211 PS (lecz nie biorę pod uwagę opcję z DSG gdyż on i tak robi swoje ;-)) TBi ma 320 Nm już od 1400 obr.min...fakt max km ma już przy 5000 obr. ale jak na taki moment przy tej pojemności (bez podwójengo doładowania) to VW i BMW niech się kryje.
Tutaj masz porównanie osiągów .. lecz nie mają w bazie 508 (z THP) tylko RCZ ale oboje waża niemal tyle samo ~ 1410 kg -
http://www.zeperfs.com/en/duel3074-3295.htm
Jak widać TBi jest oczywiście lepsze.

Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn. filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)
Tutaj test:
http://www.youtube.com/watch?v=QeAqvE3t-Ug
http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
http://www.youtube.com/watch?v=6NH-sYvd9Cw

pozdrawiam
Wojtek

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-07 00:06:16
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):

[...]

 Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)
 Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
 Ale to trzeba sprawdzić osobiście.

 Poza tym się podpisuję pod propozycją.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-07 19:05:47
Autor: Bugatti
Użytkownik "Borys Pogoreło"  napisał w wiadomości:

[...]

Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-)

Data: 2011-06-06 21:57:01
Autor: Mario
W dniu 2011-06-06 13:30,  wojtekl pisze:
[...]

Alfa 159 ? Cenowo spokojnie się zmieścisz.

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-06 22:08:18
Autor: Maciej Browarczyk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
W dniu 2011-06-06 13:30,  wojtekl pisze:

[cut]

Audi A4 Avant 2.0TFSI quattro 211KM, manual 6b - 6,6s do setki, największe w swojej klasie - 149k PLN. Ewentualnie ten sam silnik z S-tronicem - 6,5s do setki ale cena 157k PLN.
IMHO duża zaleta, że chcesz kombi - Audi robi najładniejsze kombiaki ;) Alfa 159 jak i BMW 3 sedan są ładniejsze od A4 sedana ale kombi bezapelacyjnie A4 Avant.
1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s (manual/s-tronic).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-06 22:10:06
Autor: Maciej Browarczyk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-06 23:23:06
Autor: Bugatti
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:

[...]

Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje koła o większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-)

Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-06 23:30:17
Autor: Bugatti
Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości:

<ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
przycisków.

zapomniałem dopisać:

to lepsza w tej kwestii jest AR 159 ;-)

Pozdr.

No sam siebie pozdrawiał nie będę ;-P

--
Bugatti

Data: 2011-06-07 00:12:14
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jun 2011 23:23:06 +0200, Bugatti napisał(a):

Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków.

 Pytanie w której 159 siedziałeś. Progression czy Distinctive?
 W tej drugiej wykończenie jest znacznie lepsze. Choćby aluminium zamiast
plastiku.

W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

 Nie popełniaj błędu porównując 156 do 159.
 To zupełnie inne auta.

 AT w 159 nie znam w ogóle, tu nie pomogę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-07 00:50:31
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-06 23:23, Bugatti pisze:

[...]

Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce. Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do rzeczywistości :)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-07 19:00:08
Autor: Bugatti
[...]

Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-07 13:16:44
Autor: Mario
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
w przełańczaniu
przycisków.

ale o co Ci chodzi?

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-07 19:03:15
Autor: Bugatti
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Użytkownik "Mario"  napisał w wiadomości:

w przełańczaniu
przycisków.

ale o co Ci chodzi?

O dotyk ;-p

pozdrawiam
mario

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-08 08:13:58
Autor: news-gazeta
[...]

No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-06-08 08:43:45
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-08 08:13, news-gazeta pisze:

No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można tak dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale co z tego?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-08 08:57:31
Autor: news-gazeta
[...]

Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku (sytuacji) to porażka.
Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a quattro przejechało.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-06-08 10:34:44
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze:

Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
(sytuacji) to porażka.
Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a
quattro przejechało.

Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;)
Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie jest do końca obiektywny.
http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-07 00:09:45
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:10:06 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4)

 159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;)

 Spokojna Twoja rozczochrana. U mnie nic nie żre. :)

 Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.
 Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-07 01:01:32
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-07 00:09, Borys Pogoreło pisze:

  159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf
Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.
Jasne, Alfa ma napęd na 4 koła, tylko, że w jednej, topowej wersji. Ja na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

  Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.

To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia wypracowywana przez lata. Po prostu Alfa kilkoma wpadkami przypięła sobie miano awaryjnej marki - muszą coś sprzedawać, więc muszą zejść z ceny, bo inaczej tylko 'alfisti' by kupowali Alfy - marka by padła :)

  Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, pewnie dołożone niepotrzebnych bajerów w opór. Szczerze to wolałbym A3, A1 mi się niezbyt podoba - to trochę podobnie jak z Audi A2.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-07 01:49:43
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 07 Jun 2011 01:01:32 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

  159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf
Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.

 O, faktycznie. Nawet nie wiedziałem, że ten MY nie ma już Q4.
 Pewnie wyleciało razem z Euro 5 i mocnymi silnikami.

na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

 Alfa ogólnie sama nie wie, czego chce.

 Ale są jakieś jaskółki - 4C i zapowiadane silniki w Giulii, w tym V6
300KM. Pożywiom, uwidim.

To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia wypracowywana przez lata.

 Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN,

 Chyba wersja "4 koła i wlew paliwa"?

 Na szybko wrzuciłem w Allegro "Audi A1" i wszystkie >100k mają 1.4 122KM,
strach pomyśleć ile by to 185KM kosztowało. Np.:

 http://otomoto.pl/audi-a1-1-4-tfsi-122-km-stronic-C16900149.html
 http://otomoto.pl/audi-a1-ambition-testowy-od-dealera-C16161708.html

 Jedyne co tu widzę z "bajerów" to ksenony. Nawet automatyczną klimę ma
tylko jeden z nich. Chora cena jak za małe, miejskie toczydło.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-07 08:24:38
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Tue, 7 Jun 2011 01:49:43 +0200, Borys Pogoreło
 Co nie zmienia tego, Ĺźe ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

Myślę, że to jest cena za praktycznie dowolną możliwość konfiguracji auta.
Tego nie daje żadna inna marka. Mazda dla przykłądu ma 2-3 schematy i
jedyne co możesz wybrać to czy mieć zwykłe radio czy nawigację. Na tym,
pomijając naturalnie kolor nadwozia, tapicerki i felg, konfiguracja się
kończy. "Schematy" są natomiast zależne od regionu. Stąd w 2008-2009 Mazda
poniosła nieco klęskę na polskim rynku, bo przyjechały do nas kompletnie
łyse wersje samochodów, a ludzie kupujący salonową M6 mają już nieco więcej
kasy i co za tym idzie większe potrzeby. Na korzyść Audi przemawia także
jakość wykonania i tu nie ma się z czym spierać. Począwszy od A4 nie ma się
do czego przyczepić, długo nie usłyszy się w środku skrzypienia,
trzeszczenia czy telepania. Moja Mazda6 *od* *nowości* w zimne dni hałasuje
gdzieś przy styku deski z przednią szybą, wyciszenie przednich nadkoli
pozostawia wiele do życzenia (jadąc po kałużach ma się wrażenie, że woda
wlewa się do środka). Są to oczywiście pierdoły, do których nawet ja,
jestem w stanie się przyzwyczaić. Mimo to w Audi takich prostych skuch się
nie doświadcza i za to się właśnie płaci.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-07 22:24:59
Autor: Bugatti
[...]

Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy -
http://www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs-VW-Golf-VI-GTI-t87786.html

Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5.
W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest żałosne.
Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla 5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest cudna ;D

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-07 22:31:28
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-07 22:24, Bugatti pisze:

[...]

Dziwne porównanie, przecież rozmawiamy o Audi a nie VW ;) Chcesz porównywać topową Alfę tego rozmiaru to porównaj do (prawie) topowego Audi S3. Z RS3 nie ma co porównywać, bo to przepaść.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-06 23:03:45
Autor: Bugatti
[...]

0-100 to nie jest jedyny parametr świadczący o wskaźnikach trakcyjnych samochodu.
80 to 120 km/h
TBi:  4.8s
2.0 TFSI (200PS): 5.5s

80 to 180 km/h
TBi: 18.7 s
2.0 TFSI (200PS): 21.3 s

Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu.

Zresztą kupi co będzie chciał ;-)

--
Bugatti

Data: 2011-06-07 00:51:58
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-06 23:03, Bugatti pisze:

Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu.

Skąd te dane?

Zresztą kupi co będzie chciał ;-)

Jego pieniądze :)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-07 19:43:00
Autor: Grabosz

Użytkownik " wojtekl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi.
Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM (DSG i 4x4) w standardzie.
Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI (DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;)

Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN