Data: 2011-06-06 11:30:48 | |
Autor: wojtekl | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi. dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170 koni, highline). Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie zdecydowac. W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy do konca bezawaryjna konstrukcja. Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi???? Jakies za i przeciw. Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow. pozdrawiam Wojtek -- |
|
Data: 2011-06-06 11:18:57 | |
Autor: Przemek V | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
On Jun 6, 1:30 pm, " wojtekl" <wojtekl_pl.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam! Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S. Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S- Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest właśnie ten 240KM S-Max. |
|
Data: 2011-06-06 19:21:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):
Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-06-06 13:06:50 | |
Autor: Przemek V | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a): Czyżby? https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202 https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994 https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034 |
|
Data: 2011-06-06 22:29:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):
Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z ożesz... z C-maxem pomerdałem. Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to przeoczenie :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-06-07 00:13:19 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 6 Jun 2011 22:29:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):
ożesz... z C-maxem pomerdałem. O ile ich Subaru nie uprzedzi ;) A nie, przepraszam, już to zrobiło :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-06-06 14:19:53 | |
Autor: Kub@ | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.Insignia z 2.0 TD lub 2.0 TB(to mniej ekonomiczne) w pełnej opcji(automat, navi, skóra, dobre audio). Cennikowo to wychodzi właśnie około 145K - rabat jaki wywalczysz(realnie 15% lub więcej). Kolega coś takiego nabył (8 miesięcy temu) i jest bardzo zadowolony. Z jazdy na fotelu pasażera też pozytywne wrażenie. Kub@ |
|
Data: 2011-06-06 14:28:34 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Mon, 6 Jun 2011 14:19:53 +0200, Kub@
Insignia Nieee! :P To jest co prawda caĹkiem Ĺadne auto z zewnÄ trz i wewnÄ trz (jak na Opla :P), ale piekielnie maĹe (z tyĹu przy oknie moĹźna sobie nadwyrÄĹźyÄ kark od skrÄcania gĹowy by nie waliÄ w sufit, o braku miejsca na nogi nie pomnÄ) i jeszcze bardziej piekielnie maĹa jest w zwiÄ zku z tym widocznoĹÄ (zwĹaszcza do tyĹu). JeĹşdziĹem tym pojazdem tydzieĹ czasu i czuĹem siÄ jak w czoĹgu. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-06 20:53:43 | |
Autor: jerzu | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
On Mon, 6 Jun 2011 14:28:34 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak Mam te same odczucia. Co prawda w kombi jest rochę więcej miejsca na głowę, ale generalnie jest to strasznie ciasna klita. Już w Vectrze było więcej miejsca. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-06-06 16:46:18 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Kub@" napisał w wiadomości:
Insignia To chała. Mimo iż jak 99% silników ZS ma podgrzewany filtr paliwa to i tak na dobrym paliwie przy - 10 nie chciała zapalić...i to nie jeden przypadek Kub@ Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-06 14:25:09 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
Auto ma byÄ ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale poniewaĹź przesiadasz siÄ z Passata... to z pewnoĹciÄ nie bÄdzie gorzej. ;) W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare C5 jest bardzo fajny pod wzglÄdem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa, ale w zwiÄ zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ zawieszenie. Jest faktycznie bardzo ciekawÄ propozycjÄ pod wzglÄdem cenowym (o silniku niestety nic nie podpowiem). Sam bÄdÄ rozwaĹźaĹ zakup tego auta, o ile nie wypracujÄ na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ drastycznie designu w C6 (wtedy zastanowiÄ siÄ teĹź nad C6). :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-06 12:51:51 | |
Autor: wojtekl | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl > Auto ma byÄ� ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.W sumie nad A6 też się zastanawiałem, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet. Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo. Wojtek -- |
|
Data: 2011-06-06 12:54:00 | |
Autor: | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4
;) pozdrawiam Wojtek -- |
|
Data: 2011-06-06 15:10:48 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl
niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet. DokĹadnie. Ja teĹź sobie skonfigurowaĹem coĹ chociaĹź trochÄ przewyĹźszajÄ cego to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcÄ cztery Ĺapy i 3.0 A/T). Ponad 280 tys. zĹ wyszĹo z jakimiĹ wcale niewygĂłrowanymi dodatkami. :| -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-07 13:44:12 | |
Autor: Massai | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Myjk wrote:
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl > Auto ma byÄ ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. Ostatnio tak jechaĹem na zmianÄ, kumpel mnie do drugiego podrzuciĹ focusem i tam siÄ przesiadĹem do nowiutkiej A4. Nie wiem kto nazwaĹ A4 samochodem klasy Ĺredniej (D), ale chyba musiaĹ byÄ wtedy na haju. Focus, ktĂłry jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od A4. Gruby nie jestem ale w tej A4 czuĹem sie jak w maluchu. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-06-07 17:24:07 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:
Focus, ktĂłry jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest duĹźo wiÄksze od swoich konkurentĂłw - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. MoĹźe jakieĹ skrzywienie do Focusa, ewentualnie czas zaczÄ Ä jeĹşdziÄ dostawczakiem?:) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-06 15:03:02 | |
Autor: kamil | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
On 06/06/2011 12:30, wojtekl wrote:
Witam! Legacy 2.5? -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-06-06 15:48:19 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia 2011-06-06 13:30, * wojtekl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam! Insignia jak pisał Kub@ lub Superb. Co do ilości miejsca w Insigni to rzeczywiście z *tyłu* jest mniej miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB. Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada. Na kolana miejsca było wystarczając za fotelem kierowcy (182 cm wzrostu). Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-06-07 07:32:18 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Mon, 06 Jun 2011 15:48:19 +0200, Mirek Ptak
JeĹli z tyĹu majÄ jeĹşdziÄ gĹĂłwnie dzieci to bym siÄ nawet nie zastanawiaĹ, Z tym, Ĺźe dzieci jeĹźdĹźÄ w fotelikach i o ile na nogi (na dole) miejsca nie potrzebujÄ , tak na wysokoĹci oparcia juĹź potrzebujÄ -- i to zdecydowanie wiÄcej niĹź doroĹli na dole. :P Tak wiÄc czy dzieci czy doroĹli w Insigni z tyĹu jest pasztet. bo z przodu miejsca jest masa. PolemizowaĹbym. Stylizacja przedniej pĹyty jest tak wykonana, Ĺźe przynajmniej ja przy swoich 186 cm wzrostu, waliĹem kolanami w schowek i ogĂłlnie byĹo ciasno na boki. Naturalnie przy tak ustawionych przednich siedzeniach, by z tyĹu byĹ choÄ cieĹ wciĹniÄcia siÄ dziecka. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-06 16:21:07 | |
Autor: cbnet | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Do kompletu brakuje jeszcze minivana.
VW Turan? Widziałem wczoraj na jakimś parkingu nieopodal mojego. Dość fajny, podobny trochę do SpaceStar'a. ;) -- CB Użytkownik " wojtekl" <wojtekl_pl.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isidp8$p9v$1inews.gazeta.pl... Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. |
|
Data: 2011-06-06 20:42:50 | |
Autor: cbnet | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort. -- CB Użytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisał w wiadomości news:isinst$2j6s$1news.mm.pl... Do kompletu brakuje jeszcze minivana. |
|
Data: 2011-06-07 01:04:22 | |
Autor: RoB | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisał w wiadomości news:isj77j$2310$1news.mm.pl... Kolejny pomysł: Lexus CT 200h. Ale zes doradzil... Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ???? To auto jest dla ludzi o ograniczonym umysle i pekajacym w szwach portfelem, bo rozsadku w tym aucie nie widze. Tam sa tylko koszta, koszta, koszta, a przyjemnosci z podrozy z rodzinka, ZADNEJ. To auto jest dla lansu, a nie do uzytku. RoB |
|
Data: 2011-06-07 19:08:36 | |
Autor: neoniusz | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze:
To auto jest dla lansu, a nie do uzytku. Bo? |
|
Data: 2011-06-10 23:58:25 | |
Autor: cbnet | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Litości...
Testy i opinie na temat tego auta na YouTube. Polecam. -- CB Użytkownik "RoB" <robka72@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isjmdo$dlo$1inews.gazeta.pl... Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ???? |
|
Data: 2011-06-06 16:58:46 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik " wojtekl" <wojtekl_pl.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isidp8$p9v$1inews.gazeta.pl...
Witam! Nie kombi, ale bagażnik znośny: http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart Cztery łapy, 240 koni, skrzydełka przy kierownicy, biksenony z doświetlanie zakrętów, skóra (mowa o wersji MR), lista wyposażenia długa: http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Sportback-Ralliart -- Yogi(n) http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg |
|
Data: 2011-06-07 08:11:42 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)
Nie kombi, ale bagaĹźnik znoĹny: O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy siÄ mam na myĹli, Ĺźe z tyĹu wyglÄ da jak Lanos -- nie wiem jak moĹźna byĹo tak strasznie spieprzyÄ tyĹek, biorÄ c pod uwagÄ jak Ĺadnie wyglÄ da front. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-07 08:45:52 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:p9fqd5ujpnrj$.dlgmyjk.org...
Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n) I to, jak zgrabnie wyglÄ da sedan. A zwĹaszcza majÄ c w pamiÄci tyĹek concept cara. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06/mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg Cóş, pewnie ksiÄgowi projektowali tyĹ: http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdjecia_lancera_2606577.JPG Ale i tak wyglÄ da lepiej od niejednego kombi ;-) -- Yogi(n) http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg |
|
Data: 2011-06-07 22:12:42 | |
Autor: MM | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):
O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu wygląda i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte. |
|
Data: 2011-06-06 17:58:41 | |
Autor: glang | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby w DODGE jest wyprzedaż Journeya :) za 90 tysia brutto kupisz diesla z automatyczną skrzynią pzdr GL |
|
Data: 2011-06-06 18:44:36 | |
Autor: wojtekl | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dzieki za szeroki odzew.
Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia. W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW. Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla. W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle W peugeocie 8%. Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie. pozdrawiam Wojtek -- |
|
Data: 2011-06-06 21:57:43 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości:
W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle Zwróć uwagę na Alfę Romeo 159 1750 TBi. Proponuję ci ją bo IMO ma najbardziej dynamiczny swojej klasie do 1.8...a i nawet soro 2-kitrówek łyka - rzekłbym nawet że lepszy od 2.0 TSI 211 PS (lecz nie biorę pod uwagę opcję z DSG gdyż on i tak robi swoje ;-)) TBi ma 320 Nm już od 1400 obr.min...fakt max km ma już przy 5000 obr. ale jak na taki moment przy tej pojemności (bez podwójengo doładowania) to VW i BMW niech się kryje. Tutaj masz porównanie osiągów .. lecz nie mają w bazie 508 (z THP) tylko RCZ ale oboje waża niemal tyle samo ~ 1410 kg - http://www.zeperfs.com/en/duel3074-3295.htm Jak widać TBi jest oczywiście lepsze. Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn. filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-) Tutaj test: http://www.youtube.com/watch?v=QeAqvE3t-Ug http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU http://www.youtube.com/watch?v=6NH-sYvd9Cw pozdrawiam Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-07 00:06:16 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):
Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn. filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-) Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :) Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi. Ale to trzeba sprawdzić osobiście. Poza tym się podpisuję pod propozycją. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-06-07 19:05:47 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości:
Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a): Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-) Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-06 18:45:11 | |
Autor: wojtekl | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dzieki za szeroki odzew.
Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia. W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW. Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla. W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle W peugeocie 8%. Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie. pozdrawiam Wojtek -- |
|
Data: 2011-06-06 21:57:01 | |
Autor: Mario | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:
Witam! Alfa 159 ? Cenowo spokojnie się zmieścisz. pozdrawiam mario |
|
Data: 2011-06-06 22:08:18 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:
[cut] Audi A4 Avant 2.0TFSI quattro 211KM, manual 6b - 6,6s do setki, największe w swojej klasie - 149k PLN. Ewentualnie ten sam silnik z S-tronicem - 6,5s do setki ale cena 157k PLN. IMHO duża zaleta, że chcesz kombi - Audi robi najładniejsze kombiaki ;) Alfa 159 jak i BMW 3 sedan są ładniejsze od A4 sedana ale kombi bezapelacyjnie A4 Avant. 1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s (manual/s-tronic). -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-06 22:10:06 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:
[cut] Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-06 23:23:06 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze: Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje koła o większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-) Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-) Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-06 23:30:17 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości:
<ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków. zapomniałem dopisać: to lepsza w tej kwestii jest AR 159 ;-) Pozdr. No sam siebie pozdrawiał nie będę ;-P -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-07 00:12:14 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 6 Jun 2011 23:23:06 +0200, Bugatti napisał(a):
Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków. Pytanie w której 159 siedziałeś. Progression czy Distinctive? W tej drugiej wykończenie jest znacznie lepsze. Choćby aluminium zamiast plastiku. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-) Nie popełniaj błędu porównując 156 do 159. To zupełnie inne auta. AT w 159 nie znam w ogóle, tu nie pomogę. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-06-07 00:50:31 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-06 23:23, Bugatti pisze:
Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce. Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do rzeczywistości :) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-07 19:00:08 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce. Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do rzeczywistości :) Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-07 13:16:44 | |
Autor: Mario | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
w przełańczaniu
przycisków. ale o co Ci chodzi? pozdrawiam mario |
|
Data: 2011-06-07 19:03:15 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości:
w przełańczaniu O dotyk ;-p pozdrawiam Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-08 08:13:58 | |
Autor: news-gazeta | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;) No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-06-08 08:43:45 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-08 08:13, news-gazeta pisze:
No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa: Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można tak dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale co z tego? -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-08 08:57:31 | |
Autor: news-gazeta | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku (sytuacji) to porażka. Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a quattro przejechało. Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-06-08 10:34:44 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze:
Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;) Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie jest do końca obiektywny. http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4 -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-07 00:09:45 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:10:06 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):
Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) 159 Q4 to AFAIR też jest torsen. czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;) Spokojna Twoja rozczochrana. U mnie nic nie żre. :) Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc. Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO! -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-06-07 01:01:32 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-07 00:09, Borys Pogoreło pisze:
159 Q4 to AFAIR też jest torsen. http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4. Jasne, Alfa ma napęd na 4 koła, tylko, że w jednej, topowej wersji. Ja na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować. Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc. To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia wypracowywana przez lata. Po prostu Alfa kilkoma wpadkami przypięła sobie miano awaryjnej marki - muszą coś sprzedawać, więc muszą zejść z ceny, bo inaczej tylko 'alfisti' by kupowali Alfy - marka by padła :) Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO! 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, pewnie dołożone niepotrzebnych bajerów w opór. Szczerze to wolałbym A3, A1 mi się niezbyt podoba - to trochę podobnie jak z Audi A2. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-07 01:49:43 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Dnia Tue, 07 Jun 2011 01:01:32 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):
159 Q4 to AFAIR też jest torsen. O, faktycznie. Nawet nie wiedziałem, że ten MY nie ma już Q4. Pewnie wyleciało razem z Euro 5 i mocnymi silnikami. na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować. Alfa ogólnie sama nie wie, czego chce. Ale są jakieś jaskółki - 4C i zapowiadane silniki w Giulii, w tym V6 300KM. Pożywiom, uwidim. To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia wypracowywana przez lata. Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu. 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, Chyba wersja "4 koła i wlew paliwa"? Na szybko wrzuciłem w Allegro "Audi A1" i wszystkie >100k mają 1.4 122KM, strach pomyśleć ile by to 185KM kosztowało. Np.: http://otomoto.pl/audi-a1-1-4-tfsi-122-km-stronic-C16900149.html http://otomoto.pl/audi-a1-ambition-testowy-od-dealera-C16161708.html Jedyne co tu widzę z "bajerów" to ksenony. Nawet automatyczną klimę ma tylko jeden z nich. Chora cena jak za małe, miejskie toczydło. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-06-07 08:24:38 | |
Autor: Myjk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Tue, 7 Jun 2011 01:49:43 +0200, Borys PogoreĹo
Co nie zmienia tego, Ĺźe ceny sÄ IMO od czapy w stosunku do tego, co auto MyĹlÄ, Ĺźe to jest cena za praktycznie dowolnÄ moĹźliwoĹÄ konfiguracji auta. Tego nie daje Ĺźadna inna marka. Mazda dla przykĹÄ du ma 2-3 schematy i jedyne co moĹźesz wybraÄ to czy mieÄ zwykĹe radio czy nawigacjÄ. Na tym, pomijajÄ c naturalnie kolor nadwozia, tapicerki i felg, konfiguracja siÄ koĹczy. "Schematy" sÄ natomiast zaleĹźne od regionu. StÄ d w 2008-2009 Mazda poniosĹa nieco klÄskÄ na polskim rynku, bo przyjechaĹy do nas kompletnie Ĺyse wersje samochodĂłw, a ludzie kupujÄ cy salonowÄ M6 majÄ juĹź nieco wiÄcej kasy i co za tym idzie wiÄksze potrzeby. Na korzyĹÄ Audi przemawia takĹźe jakoĹÄ wykonania i tu nie ma siÄ z czym spieraÄ. PoczÄ wszy od A4 nie ma siÄ do czego przyczepiÄ, dĹugo nie usĹyszy siÄ w Ĺrodku skrzypienia, trzeszczenia czy telepania. Moja Mazda6 *od* *nowoĹci* w zimne dni haĹasuje gdzieĹ przy styku deski z przedniÄ szybÄ , wyciszenie przednich nadkoli pozostawia wiele do Ĺźyczenia (jadÄ c po kaĹuĹźach ma siÄ wraĹźenie, Ĺźe woda wlewa siÄ do Ĺrodka). SÄ to oczywiĹcie pierdoĹy, do ktĂłrych nawet ja, jestem w stanie siÄ przyzwyczaiÄ. Mimo to w Audi takich prostych skuch siÄ nie doĹwiadcza i za to siÄ wĹaĹnie pĹaci. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-07 22:24:59 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować. Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy - http://www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs-VW-Golf-VI-GTI-t87786.html Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5. W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest żałosne. Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla 5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest cudna ;D Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-07 22:31:28 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-07 22:24, Bugatti pisze:
Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5. Dziwne porównanie, przecież rozmawiamy o Audi a nie VW ;) Chcesz porównywać topową Alfę tego rozmiaru to porównaj do (prawie) topowego Audi S3. Z RS3 nie ma co porównywać, bo to przepaść. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-06 23:03:45 | |
Autor: Bugatti | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze: 0-100 to nie jest jedyny parametr świadczący o wskaźnikach trakcyjnych samochodu. 80 to 120 km/h TBi: 4.8s 2.0 TFSI (200PS): 5.5s 80 to 180 km/h TBi: 18.7 s 2.0 TFSI (200PS): 21.3 s Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu. Zresztą kupi co będzie chciał ;-) -- Bugatti |
|
Data: 2011-06-07 00:51:58 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
W dniu 2011-06-06 23:03, Bugatti pisze:
Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu. Skąd te dane? Zresztą kupi co będzie chciał ;-) Jego pieniądze :) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-06-07 19:43:00 | |
Autor: Grabosz | |
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl... Witam! Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi. dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170 koni, highline). Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie zdecydowac. W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy do konca bezawaryjna konstrukcja. Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi???? Jakies za i przeciw. Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow. pozdrawiam Wojtek Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi. Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM (DSG i 4x4) w standardzie. Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI (DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;) |