Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Data: 2011-06-06 14:25:09
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz się z
Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5

C5 jest bardzo fajny pod względem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
ale w zwiÄ…zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ™ zawieszenie. Jest
faktycznie bardzo ciekawą propozycją pod względem cenowym (o silniku
niestety nic nie podpowiem). Sam będę rozważał zakup tego auta, o ile nie
wypracujÄ™ na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ… drastycznie designu w C6
(wtedy zastanowię się też nad C6). :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-06 12:51:51
Autor: wojtekl
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisa³(a):
Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl > Auto ma byÄ&#65533; ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz siÄ&#65533; z
Passata... to z pewnoÅ&#65533;ciÄ&#65533; nie bÄ&#65533;dzie gorzej. ;)

> [...]
> c5 C5 jest bardzo fajny pod wzglÄ&#65533;dem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
ale w zwiÄ&#65533;zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ&#65533; zawieszenie. Jest
faktycznie bardzo ciekawÄ&#65533; propozycjÄ&#65533; pod wzglÄ&#65533;dem cenowym (o silniku
niestety nic nie podpowiem). Sam bÄ&#65533;dÄ&#65533; rozważaÅ&#65533; zakup tego auta, o ile nie
wypracujÄ&#65533; na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ&#65533; drastycznie designu w C6
(wtedy zastanowiÄ&#65533; siÄ&#65533; też nad C6). :P

W sumie nad A6 te¿ siê zastanawia³em, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi
sporo drozej, niz zakladany budzet.
Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot
glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo.
Wojtek

Data: 2011-06-06 12:54:00
Autor:
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4
;)
pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-06 15:10:48
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl
niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet.

Dokładnie. Ja też sobie skonfigurowałem coś chociaż trochę przewyższającego
to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcÄ™ cztery Å‚apy i 3.0
A/T). Ponad 280 tys. zł wyszło z jakimiś wcale niewygórowanymi dodatkami.
:| --
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-07 13:44:12
Autor: Massai
Myjk wrote:

> [...]

Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz
się z Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

Ostatnio tak jechałem na zmianę, kumpel mnie do drugiego podrzucił
focusem i tam się przesiadłem do nowiutkiej A4.

Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy średniej (D), ale chyba
musiał być wtedy na haju.

Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-07 17:24:07
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:

Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo większe od swoich konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieś skrzywienie do Focusa, ewentualnie czas zacząć jeździć dostawczakiem?:)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN