Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Data: 2011-06-06 15:48:19
Autor: Mirek Ptak
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Dnia 2011-06-06 13:30,  * wojtekl* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

Insignia jak pisał Kub@ lub Superb.
Co do ilo¶ci miejsca w Insigni to rzeczywi¶cie z *tyłu* jest mniej miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB.
Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada.
Na kolana miejsca było wystarczaj±c za fotelem kierowcy (182 cm wzrostu). Je¶li z tyłu maj± jeĽdzić głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-07 07:32:18
Autor: Myjk
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Mon, 06 Jun 2011 15:48:19 +0200, Mirek Ptak
Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał,

Z tym, ĹĽe dzieci jeĹĽdĹĽÄ… w fotelikach i o ile na nogi (na dole) miejsca nie
potrzebują, tak na wysokości oparcia już potrzebują -- i to zdecydowanie
więcej niż dorośli na dole. :P Tak więc czy dzieci czy dorośli w Insigni z
tyłu jest pasztet.

bo z przodu miejsca jest masa.

Polemizowałbym. Stylizacja przedniej płyty jest tak wykonana, że
przynajmniej ja przy swoich 186 cm wzrostu, waliłem kolanami w schowek i
ogólnie było ciasno na boki. Naturalnie przy tak ustawionych przednich
siedzeniach, by z tyłu był choć cień wciśnięcia się dziecka.

--
Pozdor Myjk

Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN