Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Data: 2011-06-06 11:18:57
Autor: Przemek V
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
On Jun 6, 1:30 pm, " wojtekl" <wojtekl_pl.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek

Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne
dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest
pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi
się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S-
Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest
właśnie ten 240KM S-Max.

Data: 2011-06-06 19:21:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej
wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-06 13:06:50
Autor: Przemek V
On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis.

Czyżby?

https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202
https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994
https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034

Data: 2011-06-06 22:29:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

ożesz... z C-maxem pomerdałem.
Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
przeoczenie :-)

Data: 2011-06-07 00:13:19
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jun 2011 22:29:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):

ożesz... z C-maxem pomerdałem.
Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
przeoczenie :-)

 O ile ich Subaru nie uprzedzi ;)

 A nie, przepraszam, już to zrobiło :)

--