Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Data: 2011-06-07 19:43:00
Autor: Grabosz
Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

Użytkownik " wojtekl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isidp8$p9v$1@inews.gazeta.pl...

Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek

Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi.
Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM (DSG i 4x4) w standardzie.
Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI (DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;)

Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN