Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?

Data: 2011-04-23 04:05:07
Autor: Kordi
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
Witam,

Baaaaardzo dawno mnie tu nie było 0 starsi użytkownicy moze mnie
pamiętają:)...  Kiedyś sam doradzałem w takich sprawach, a teraz sam
poproszę o poradę.

Ostatnio nie interesowałem się na bieżąco taryfami. Moja dziewczyna
potrzebuje talefon na karte z jak najtańszymi połączeniami do
wszystkich sieci.  Póki co najtańszą ofertę jaką znalazłem ma gaduair
19 zł za minutę. Pytanie, czy jeset coś tańszego??  (czasem da się
taniej wycisnąć, przez różne dziwne kombinacje :) .... ).

Dodam, że rachunki miesięczne całkiem sproe, więc nie jest to ttelfon
tylko do dzwonienia okazjonalnie

Pozdrawiam,
Kordi

P.S.
Fajnie wrócić na forum :).

Data: 2011-04-23 13:33:18
Autor: konsultant
W dniu 2011-04-23 13:05, Kordi pisze:
[...]

Jak dla mnie tylko Gadu Air się liczy.Doładowujesz przez allegro za 30zł (kupujesz u dilera za 22zł) i wystarcza na 3 miesiące. 30 dni po doładowaniu masz smsy za 2gr do wszystkich sieci bez żadnych pakietów, do tego 19gr/min. do Plusa, Orange, Ery i stacjonarnych oraz 29gr/min.do Play.Po miesiącu stawki będą jednakowe do wszystkich sieci (29gr/min) i 6gr/sms do wszystkich sieci. Do tego jakość połaczeń wyższa niż w Play. Nie przerywa, nie rozłącza, krótkie kody na aktywacje usług działają bezbłędnie. Polecam przeanalizować www.gaduair.pl i zamówić SIMa z przesyłką do domu. Nauczysz dziewczyne obsługi internetu w telefonie to już w ogóle Gadu Air będzie najwszechstronniejszym dla niej wyborem (po dołądowaniu dostajesz też gratisowe MB na transmisje danych). Po doładowaniu za 30zł (u dilera za 22zł), dostajesz 50MB na miesiąc gratis.

Data: 2011-04-23 13:51:41
Autor: konsultant
W dniu 2011-04-23 13:33, konsultant pisze:
[...]

Do tego możesz dzwonić z voipa z komórki na stacjonarki za max.10gr/min. Dzwonisz 133 potem wstukujesz kierunkowy i docelowy , na końcu krzyżyk # i łaczysz się tanio ze stacjonarkami. Najlepiej z symbiana wstukać 133pXXXXXXXXX# gdzie p oznacza 3 sekundowa spację, uzyskaną nacisnięciem 3 razy gwiazdki * Po doładowaniu 30zł dostajesz gratis 30 minut do voipa, i wtedy możesz dzwonic 30 minut na stacjonarki w cenie 5gr/min. Polaczenie z nr 133 taryfikowane jest bowiem oddzielnie od połaczenia voip z numerem docelowym. Za 133 zaplacisz zawsze 5gr/min, za polaczenie voip z numerem docelowym-takze 5gr/min (bez zadnych promocji)

Data: 2011-04-26 08:02:58
Autor: Dominik & Co
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
W dniu 23-04-2011 13:51, konsultant rzecze:

Do tego możesz dzwonić z voipa z komórki na stacjonarki za max.10gr/min.

Cymes, normalnie darmo prawie ;-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-04-23 14:00:42
Autor: dizel
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
On Sat, 23 Apr 2011 13:33:18 +0200, konsultant <konsultant121@wp.pl>
wrote:

[...]

Jeżeli co miesiąc będzie doładowanie za 30pln to gadu air, jeśli nie
to mbank mobile starter płaski 19gr/min i 10gr /sms bez pakietów i
kombinacji,opcja trzecia to play fresh tylko tu już trzeba troche
kombinować z pakietami 10/30 pln + 30min/6pln i jeszcze kilka innych

Data: 2011-04-23 14:21:19
Autor: SDD

Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:sif5r6loqk7if5l7a0q7hhkfmh3qff4n6f4ax.com...

[...]

Jak dobrze kombinujesz, to po 2 doladowaniach za 30 zl w kolejnych miesiacach, potem mozesz doladowywac nawet co 3 miesiace i rozmawiac praktycznie za 10 gr z innymi sieciami a za 5 gr ze stacjonarnymi i Play w tym z play w niektorych miesiacach za 0 gr :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-23 14:24:10
Autor: SDD
[...]

W 30 min za 6 zl bym nie radzil sie bawic - daja tylko niewielka znizke a musisz pamietac by przedluzac itp. A.
Tylko 10 zl za 30 zl przedluzane raz pakietami 10 zl za 5 zl a raz (np. co 3 mce) doladowaniami 30 zl ze strony z bonusem 3 zl przedluzajacym bonusowe konto co miesiac. Do tego pakiety Play i stacjonarne, a jak duzo SMSow to jeszzce pakiety SMSowe za 6 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-23 14:26:19
Autor: SDD

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:iougda$nlo$1news.onet.pl...

[...]

Oczywiscie jesli naprawde duzo dzwoni (o czym wysoki erachunki moga, ale nei musza swiadczyc :)
- to oczywiscie moze cos innego si ejednak oplacic niz Play, bo "pojemnosc" pakietow i "czestotliwosc" ich zakupu sa ograniczone.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-23 09:07:31
Autor: Kordi
On 23 Kwi, 14:26, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomościnews:iougda$nlo$1news.onet.pl...

> [...]

- to oczywiscie moze cos innego si ejednak oplacic niz Play, bo "pojemnosc"
pakietow i "czestotliwosc" ich zakupu sa ograniczone.

Rachunki raczej spore i wolałbym uniknąć zbędnego kombinowania.
Chciałem tylko potwierdzić kilka rzeczy:
1.  Czy gaduair chodzi na sieci Polkomtela?
2. Czy w gaduair jest już możliwość zarejestrowania numeru. Kiedyś nie
było tam możliwości zrobienia duplikatu karty sim w przypadku jej
utraty...
3. Na jakiej sieci chodiz mBank mobile? też Polkomtel?
4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

Data: 2011-04-23 19:13:21
Autor: SDD

Użytkownik "Kordi" <kordi666@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1225f90-1df1-4086-8dc6-c46afd0248adl14g2000pre.googlegroups.com...

4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

"10% ekstra za doładowanie" Play
"Program Doladowan" Play
"30 zł za 10 zł"
"5 zł za 10 zł"
oraz o planachtaryfowych "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play" "Darmowe SMS-y do wszystkich sieci"

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-23 19:16:27
Autor: SDD
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:iov1bh$fn7$1news.onet.pl...
"5 zł za 10 zł"

Oczywiscie odwrotnie: "10 zł za 5 zł".

No i jeśli ta osoba chciałaby po prostu dzwonić a nie bawic sie w kontrolowaanie pakietow i terminow to niestety, ale w zasadzie kazda sieć najbardziej wlasnie woli takich klientow: strzyze, strzyze i strzyze :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-24 08:31:35
Autor: dizel
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
On Sat, 23 Apr 2011 09:07:31 -0700 (PDT), Kordi <kordi666@gmail.com>
wrote:

Rachunki raczej spore i wolałbym uniknąć zbędnego kombinowania.
Chciałem tylko potwierdzić kilka rzeczy:
1.  Czy gaduair chodzi na sieci Polkomtela?

tak
2. Czy w gaduair jest już możliwość zarejestrowania numeru. Kiedyś nie
było tam możliwości zrobienia duplikatu karty sim w przypadku jej
utraty...

zarejestrować można, z tego co wiem można się ubiegać o duplikat karty
w przypadku kradzieży, zniszczenia itd.
3. Na jakiej sieci chodiz mBank mobile? też Polkomtel?

polkomtel, zapomniałem wcześniej wspomnieć że stawka 19gr/min w mbank
jest stawką gwartantowaną do 30.06.2011r. a co potem to narazie
niewiadomo
4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

Tak mniejwięcej to wygląda w ten sposób: dajmy na to piszę o taryfie
Darmowe rozmowy i smsy w play. Ładujesz za 30pln przez stronę play, na
konto promocyjne dostajesz 10% czyli 3pln, jeśli chcesz mieć jak
najwięcej minut do wszystkich sieci to aktywujesz pakiet 30pln za
10pln + 10pln za 5pln + 30min za 6pln co daje w sumie: na koncie
promocyjnym masz 43pln za 15pln + 30minut do wszystkich , co daje w
sumie 178min za 21pln i na koncie zostaje jeszcze 9pln do wydzwonienia
a rozmowy i smsy do play masz przez 30 dni za darmo, to wszystko przy
założeniu że nie zablokują możliwości aktywacji pakietów

Inna alternatywa przy dużej ilości minut do wszystkich sieci to Stara
Play Karta przy doładowaniu za 150pln, ale w tym momencie to kupno
startera tylko z drugiej ręki jeśli wogóle ktoś to chce sprzedać

Data: 2011-04-24 03:35:28
Autor: Kordi
On 24 Kwi, 08:31, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
On Sat, 23 Apr 2011 09:07:31 -0700 (PDT), Kordi <kordi...@gmail.com>
wrote:

> [...]

Play Karta przy doładowaniu za 150pln, ale w tym momencie to kupno
startera tylko z drugiej ręki jeśli wogóle ktoś to chce sprzedać

Nie napisałem tego wcześniej ale w takim razie gaduair i mbank mobile
odpada,  bo plus nie ma zasięgu u mojej dziewczyny w mieszkaniu
podobnie jak orange (smiechu warte bo to Warszawa). Play muszę jeszcze
stestowac, Era ma zasieg bez problemu.

Nie kumam jeszcze jednej rzeczy z pakietem 30zl za 10 zl.... Jakie tu
sa ograniczenia co do aktywacji pakietow? Raz na miesiac? W
regulaminie nie ma o tym zadnej wzmianki. Jest tylko tyle, ze naraz
mozna miec jeden pakiet wlaczony i tyle.

Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
miesiaca...

Data: 2011-04-24 03:38:17
Autor: Kordi
On 24 Kwi, 12:35, Kordi <kordi...@gmail.com> wrote:
> [...]

mozna miec jeden pakiet wlaczony i tyle.

Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
miesiaca...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Sorry za double post. Jeszcze jedna kwestia... jak to jest z
dostepnoscia pakietu 30 za 10, bo wyczytalem tez, ze to oferta
skierowana dla wybranych klientow....

Data: 2011-04-24 13:43:48
Autor: dizel
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
On Sun, 24 Apr 2011 03:38:17 -0700 (PDT), Kordi <kordi666@gmail.com>
wrote:

Sorry za double post. Jeszcze jedna kwestia... jak to jest z
dostepnoscia pakietu 30 za 10, bo wyczytalem tez, ze to oferta
skierowana dla wybranych klientow....

Napisałem wyżej , jest dla wszystkich, każdy może aktywować jeśli
tylko zna kod

Data: 2011-04-24 13:48:54
Autor: SDD

Użytkownik "Kordi" <kordi666@gmail.com> napisał w wiadomości news:639e32d3-9954-42c3-b899-ee12ee3a4df6z33g2000vbk.googlegroups.com...

[...]

A co wynika, z uwznego przeczytania ze zrozumieniem pkt. 10 i 12. ?

Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
miesiaca...- Ukryj cytowany tekst -

Jak sie skonczy to aktywujesz znowu za 1 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-24 13:42:50
Autor: dizel
Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
On Sun, 24 Apr 2011 03:35:28 -0700 (PDT), Kordi <kordi666@gmail.com>
wrote:

[...]

sprawdź dobrze bo może się okazać że w tym miejscu play działa ale na
nadajnikach plusa więc kicha.

[...]

raz na miesiąc można aktywować, podobno niektórym udaje się i drugi
raz ale u siebie probowalem i tylko raz na miesiąc, ale jak skończy ci
się ten 30za10pln to możesz aktywować inne 15pln za 10pln czy 10pln za
5pln też raz na miesiąc znaczy 30 dni od aktywacji dokładnie
odnośnie postu poniżej to pakiet 30pln za 10pln jest dla wszystkich
nie dla wybranych, każdy kto zna kod na aktywacje może to zrobić

Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
miesiaca...

odnośnie programu doładowań to najlepiej aktywować go na początku
miesiąca bo jest ważny do końca 3 miesiąca niezależnie od dnia
aktywacji, jak aktywujesz w połowie miesiąca to i tak ważny do końca
3ego miesiąca

Data: 2011-04-24 14:03:49
Autor: SDD

Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:rm28r6ls9n60fa3lobcp937k6febcnl0ra4ax.com...

[...]

Mozna tez oczywiscie przedluzyc 10%-wa premia za doladowanie na min. 20 zl.
Generalnie - za pomoca tej premii mozna przedluzuc (chyba) w dowollnym momencie - waznosc przedluzy sie do 30 dni od momentu przyznania premii.

Innym rodzajem pakietu tez mozna przedluzyc w dowolnym momencie (pod warunkiem, ze mamy prawo pakiet aktywowac - czyli od aktywacji ostatniego takiego samego pakietu nie minelo 30 dni).

Pakietem tego samego rodzaju mozna przedluzyc tylko w ostatnim (w zasadzie to chyba 31.)dniu waznosci poprzedniego pakietu - tylko wtedy mamy jeszcze kase z pakietu, a mozemy juz zamowic nowy - oczywiscie P4 moze nam wtedy zrobic kuku i przyznac nowy pakiet w ciagu regulaminowych 24-godzin, czyli w kolejnej dobie i kasa przepadnie, no ale zwykle nie jest taka swinia).

No i mozna jeszcze przedluzyc z programu doladowan - robiac doladowanie tak, zeby kwota od poczatku miesiaca przekroczyla 90 zl - wtedy 20zl premia tez przedluza pakiet kwotowy,

Jest to jedyna metoda (choc wymagajaca duzego wydatku) zapewniajaca natychmiastowe przedluzenie pakietu (gdy ktos sie obudzi "za piec dwunasta" wieczorem).
Inne metody zawsze wymagaja czasu - aktywacja pakietow regulaminowo 24 godziny (w rzeczywistosci kilkanascie-kilkadziesiat minut), 10%-wa premia: 3 dni (chyba) - w rzeczywistosci kilka godzin.

Czasem sa tez pakiety promocyjne - np. 100 zl za 30 zl. Ja ten pakliet wzialem w grudniu i poki co jeszzce "jade na nim" (tez byl wazny 30 dni, ale mozna przedliuzac go tak samo jak inne pakiety kwotowe).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-04-25 23:25:37
Autor: Grzexs
Jaki obecnie najtańszy telefon na kartę ?
[...]

Jest jeszcze sposób ze zmianą profilu. Korzysta się faktu, że przy zmianie profilu traci się wszelkie dodatkowe pakiety z wyjątkiem właśnie Pakietu Złotówek. Po zmianie profilu wszelkie liczniki terminów się też zerują i można nawet następnego dnia zakupić kolejny pakiet złotówek "30 za 10". Oczywiście - ma to sens, gdy nie tracimy przy tym innych pakietów.

--
Grzexs

Data: 2011-04-25 13:28:35
Autor: frank drebin
Kordi wrote:

Póki co najtańszą ofertę jaką znalazłem ma gaduair
19 zł za minutę. Pytanie, czy jeset coś tańszego??  (czasem da się
taniej wycisnąć, przez różne dziwne kombinacje :) .... ).

Nie wiem jak szukałeś ale ZTCW wszyscy mają tańszą ofertę niż 19 zł za minutę ;)
BPANMSP

Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?