Jaki objaw ?

Data: 2010-11-01 18:46:43
Autor: Andrew
Jaki objaw ?
Stalo autko kilka miesiecy nie odpalane. Po odpaleniu silnik pracuje nie rowno. Ma instalacje LPG, jaki moze byc objaw ?

Data: 2010-11-01 18:53:17
Autor: MarcinJM
Jaki objaw ?
W dniu 2010-11-01 18:46, Andrew pisze:
Stalo autko kilka miesiecy nie odpalane. Po odpaleniu silnik pracuje nie
rowno. Ma instalacje LPG, jaki moze byc objaw ?

Objaw jest taki, ze "po odpaleniu silnik pracuje nie rowno".

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-11-01 19:21:08
Autor: Jotte
Jaki objaw ?
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:iamuqe$eg3$1news.onet.pl...

Stalo autko kilka miesiecy nie odpalane. Po odpaleniu silnik pracuje nie
rowno. Ma instalacje LPG, jaki moze byc objaw ?
Objaw jest taki, ze "po odpaleniu silnik pracuje nie rowno".
Pracuje nierówno, bo może mu spacje powstawiał nieuk gdzie nie trzeba i stąd szarpie? ;)

--
Jotte

Data: 2010-11-01 19:31:59
Autor: Andrew
Jaki objaw ?
W dniu 2010-11-01 19:21, Jotte pisze:

Pracuje nierówno, bo może mu spacje powstawiał nieuk gdzie nie trzeba i
stąd szarpie? ;)

Idz lepiej zobacz co zona robi.

Data: 2010-11-01 19:37:36
Autor: Jotte
Jaki objaw ?
Użytkownik "Andrew" <andrew@wp.pl> napisał w wiadomości news:ian12s$jg7$2speranza.aioe.org...

Pracuje nierówno, bo może mu spacje powstawiał nieuk gdzie nie trzeba i
stąd szarpie? ;)
Idz lepiej zobacz co zona robi.
Moja kobieta siedzi koło mnie, ogląda Krzyżaków na TVP2, zerka mi jednak co chwilę na ekran i nabija się z tumaństwa poniektórych.

--
Jotte

Data: 2010-11-01 19:46:51
Autor: Andrew
Jaki objaw ?
W dniu 2010-11-01 19:37, Jotte pisze:

Moja kobieta siedzi koło mnie, ogląda Krzyżaków na TVP2, zerka mi jednak
co chwilę na ekran i nabija się z tumaństwa poniektórych.

Pozdrow ja ode mnie :)

Data: 2010-11-01 19:53:30
Autor: Jotte
Jaki objaw ?
Użytkownik "Andrew" <andrew@wp.pl> napisał w wiadomości news:ian1uo$lit$1speranza.aioe.org...

Moja kobieta siedzi koło mnie, ogląda Krzyżaków na TVP2, zerka mi jednak
co chwilę na ekran i nabija się z tumaństwa poniektórych.
Pozdrow ja ode mnie :)
Przecież ona sama widzi.
I teraz pisze własnymi palcyma:

dziękuję, też pozdrawiam.

--
Jotte

Data: 2010-11-01 20:01:04
Autor: lublex
Jaki objaw ?
Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ian1h5$393$1news.dialog.net.pl...
[...]

W połowie XVw. nie było tak wielu tumanów jak to sugerujesz.

pozdr
lublex

Data: 2010-11-01 20:03:36
Autor: Jotte
Jaki objaw ?
Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:ian2pb$srf$1node1.news.atman.pl...

W połowie XVw. nie było tak wielu tumanów jak to sugerujesz.
Bo większość wyginęła pod Grunwaldem, a reszta w wojnach husyckich.

--
Jotte

Data: 2010-11-02 00:08:40
Autor: P_ablo
Jaki objaw ?
Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:ian2pb$srf$1node1.news.atman.pl...
> W połowie XVw. nie było tak wielu tumanów jak to sugerujesz.
pozdr

Bylo... tylko byli wykluczeni cyfrowo ;)

--
Picasso

Data: 2010-11-01 20:06:13
Autor: Mumin
Jaki objaw ?
W dniu 2010-11-01 18:53, MarcinJM pisze:
[...]

Innym ciekawym pytaniem bywa "jak oceniacie ten model?", kiedy piszący ma na myśli dany egzemplarz, a nie model generalnie. :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Jaki objaw ?