Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?

Data: 2016-10-25 14:05:49
Autor: ToMasz
Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
W dniu 25.10.2016 o 10:21, z pisze:
Wiem że najlepszy efekt dałaby wymiana radia samochodowego na takie z
bluetooth.
Ale chciałbym mieć też uniwersalne urządzenie do przesyłania dźwięku
również do wieży audio w domu po AUX.
Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?
Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

ja mam taki chiński wynalazek za parę dolców. działa. no to tyle dobrego. Podczas załączania gra melodyjkę. nie może być ładowany i odtwarzać  muzyki jednocześnie (trzeba go rozkręcić i ładować bateryjkę bezpośrednio, albo wywalić bateryjkę całkiem - jeszcze tego nie sprawdzałem) PRzejmuje na siebie rozmowy telefoniczne, i wtedy stojąc w korku wszyscy słyszą mojego rozmówce, mnie też, bo mikrofon porażka, więc muszę drzec ryja na maksa.

ToMasz

Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?