Jaki odkurzacz do mieszkania..

Data: 2012-05-02 10:50:28
Autor: Irokez
Jaki odkurzacz do mieszkania..
Użytkownik "arturs" <nie@ma.mnie.tu> napisał w wiadomości news:jnovd7$i7d$1inews.gazeta.pl...
Witam..
w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha - mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem trochę po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez workowy/wodny itp.
Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby parę latek podziałało..

Zelmer Syrius mam na 65 metrów mieszkanie. Spokojnie daje rady
Zelmer Meteor wcześniej był naście lat i spokojnie też dawał rady. Syrius ma lepsze filtry HEPA.

--
Irokez

Jaki odkurzacz do mieszkania..