Jaki odkurzacz do mieszkania..

Data: 2012-05-04 21:35:48
Autor: Janko Walski
Jaki odkurzacz do mieszkania..
Użytkownik "arturs"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jnovd7$i7d$1@inews.gazeta.pl...

Witam..
w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc
trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię
na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale
jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha -
mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem
trochÄ™ po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez
workowy/wodny itp.
Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
parę latek podziałało..
Pozdrawiam..

Ja, po wielu przerobionych odkurzaczach, z filtrami i bez, bezworkowych, z oproznianym plastikowym pojemnikiem itp
w wiekszosci ktorych trzeba bylo smieci wkladac samemu do rury i jeszcze ja podnosic do gory zeby wpadly zakupilem Nilfiska gd900.
Tego modelu juz chyba nawet nie ma w sprzedazy, chyba zastapila go 910.
Poszukaj w internecie, na pewno nie ma ich w zwyklych sklepach, skontaktuj sie z jakims dystrybutorem w Twoim rejonie, niech ci zrobi pokaz i sam sie przekonasz czy w ogole bylbys zainteresowany.
Jest to odkurzacz biurowy , bez zwijanego kabla zasilajacego (takiej dlugosci ze odkurzysz cale mieszkanie z jednego gniazdka), na papierowe worki, z jednym filtrem na silniku w postaci gestej tkaniny, ktora mozna od czasu do czasu wrzucic do pralki.
Worek ma pojemnosc ok10-15 litrow, potezny silnik nakladany od gory.Czy jest glosny-rzecz wzgledna.
Mamy go juz 7 lat, przezyl szlifowanie na sucho scian gipsowych, remont drewnianych schodow i dwa koty.
Pozdrawiam
JK

Jaki odkurzacz do mieszkania..