Jaki olej?

Data: 2009-12-31 10:19:07
Autor: gosmo
Jaki olej?
Zbliża się przegląd auta na 30kk (stały okres międzyprzeglądowy) a nie chcę oleju za 100zł/litr z beki niewiadomego pochodzenia i chcę go sam kupić.
Specyfikacja producenta to: VW 501 01, VW 502 00, VW 504 00. Pacjent to Octavia II 1.6 + LPG r. 2008 sekwencja z salonu (LandiRenzo). Zalany z beczki, nawet nie pamiętam co tak weszło w każdym razie bieże trochę oleju, tzn. pół "miarki" na 15kkm, więc dolewek nie musiałem stosować. W każdym razie w tej chwili zastanawiam się nad:
- Castrol Edge 5W-30
- Mobil 1 ESP Formula 5W-30
Nie widzę jakiejś różnicy między tymi olejami więc chyba wybiorę alfabetycznie, albo rzucę kością ;) Może wy macie jakiś argument za którymś lub zasugerować coś innego?

Jaki olej?