Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Data: 2009-07-18 04:57:35
Autor: jacobs
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
Witam!

Przymierzam sie do rozbebeszenia mojego FOX'a i mam pytanie jaki moge
wlac olej? Oryginały są za drogie - może wiecie jakie są zamienniki?
Chodzi o olej do głównej komory oraz do zalania tej powietrznej (air
sleeve)

Pozdrawiam

Data: 2009-07-18 09:22:07
Autor: tadek
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
On 18 Lip, 13:57, jacobs <jacobs...@gmail.com> wrote:
[...]

Jak Ciebie stać na deogi widelec to powinno stać na dobry /oryginalny/
olej.
Przypomina to faceta który wypasionym mercedesem przyjeżdża kupować
używane opony zamiast nowych

Data: 2009-07-18 16:51:09
Autor: Jan Srzednicki
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
On 2009-07-18, tadek wrote:
[...]

Ło, toć się mądrala znalazł. Masz jeszcze inne ciekawe maksymy życiowe?

Data: 2009-07-22 12:28:46
Autor: Rafał VFR
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
[...]

Ej, no właśnie - co to za ludzie teraz nerwowi tacy.
Ja też sam serwisuje swój wiedecel i nie za bardzo przekłada się to na pieniądze.
Lubię to robić sam i mało tego nie wiedzieć dlaczego uważam, że robię to lepiej niż serwis. Nawet jeśli tak nie jest to WOLNO mi sobie tak uważać.
Mało tego kiedy zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem o tajemne 7ml oleju wlewane od spodu nie padło odpowiedz nie wiem - sprawdze a odpowedz błędna.
Z litości nie podaje jaki mam widelec i jaki serwis ale i tak łatwo to sprawdzić.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-07-22 16:00:24
Autor: kml
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h46pp0$b3q$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Nie bądź świńska grypa i napisz ;)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-18 19:11:01
Autor: Enagem
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1fad2342-127c-41ee-b419-c02f83c89568k19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Witam
Ale czy kolega pytał o olej przepracowany?
Chyba nie!
A jak myślisz,kto produkuje olej dla Foxa? Czy jest lepszy od Castrol,Elf,Repsol itp.?
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-07-19 01:14:55
Autor: M_X
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
A jak myślisz,kto produkuje olej dla Foxa?

http://www.peterverdonedesigns.com/bikesuspension.htm

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-07-19 11:28:45
Autor: jacobs
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?
Jak Ciebie stać na deogi widelec to powinno stać na dobry /oryginalny/
olej.
Przypomina to faceta który wypasionym mercedesem przyjeżdża kupować
używane opony zamiast nowych

Tak się składa, że akurat amora mam za przysłowiową flaszkę od
znajomego, który jeździ zawodniczo, wiec ma już nowy amor i mu nie
zależy. Ja właśnie z braku funduszy, chciałbym go reaktywować
niewielkim kosztem stąd to pytanie. Swoją drogą, tak jak napisano,
sporo lubrykantów do amorków są to popularne oleje, jednak zapakowane
w firmowe pudełko i przez to sporo droższe. Skoro ty nie umiesz myśleć
logicznie - idąc do sklepu, kupujesz oryginał, wielokrotnie za niego
przepłacając...

Data: 2009-07-20 22:17:25
Autor: kml
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Użytkownik "jacobs" <jacobs997@gmail.com> napisał w wiadomości news:0970f7e3-0d37-4b18-a199-18dcf4cb5e63s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

-- -

Co za dużo to nie zdrowo. Nie wszystko da się kupić w Polska i np redruma nie kupisz jako zamiennika więc pozostaje oryginał jednak w przypadków olejów pole do popisu jest dużo większe i warto próbowac.

Data: 2009-07-18 23:13:13
Autor: kml
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

--

Motul tyle, ze jest jeden problem: nie każde 5W jest równe 5W według np FOXa. Różnie z tym jest i moze być problem z dobraniem tak żeby było idealnie tak samo jak wcześniej.

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Jaki olej do FOX'a F100 RLC?