Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Data: 2009-07-18 23:13:13
Autor: kml
Jaki olej do FOX'a F100 RLC?

Użytkownik "jacobs" <jacobs997@gmail.com> napisał w wiadomości news:43b75084-dd93-4b4c-9cd2-3aa353dccdc2h11g2000yqb.googlegroups.com...
Witam!

Przymierzam sie do rozbebeszenia mojego FOX'a i mam pytanie jaki moge
wlac olej? Oryginały są za drogie - może wiecie jakie są zamienniki?
Chodzi o olej do głównej komory oraz do zalania tej powietrznej (air
sleeve)
--

Motul tyle, ze jest jeden problem: nie każde 5W jest równe 5W według np FOXa. Różnie z tym jest i moze być problem z dobraniem tak żeby było idealnie tak samo jak wcześniej.

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Jaki olej do FOX'a F100 RLC?