Jaki olej wlać?

Data: 2009-04-06 21:24:39
Autor: trud
Jaki olej wlać?
Witam.

Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
długi skok, jeden olej do wszystkiego? Interesuje mnie, jakość w ocenie
użytkowników.
trud

Data: 2009-04-06 22:30:07
Autor: paw
Jaki olej wlać?
trud wrote:
Witam.

Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
długi skok, jeden olej do wszystkiego? Interesuje mnie, jakość w ocenie
użytkowników.

motul 5100 ester 10w-40
i zmieniaj go o 15% czesciej niz instrukcja gada.

Data: 2009-04-06 22:30:51
Autor: Kuczu
Jaki olej wlać?
paw pisze:

i zmieniaj go o 15% czesciej niz instrukcja gada.

Bo ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-06 22:35:32
Autor: paw
Jaki olej wlać?
Kuczu wrote:
paw pisze:

i zmieniaj go o 15% czesciej niz instrukcja gada.

Bo ?

bo bedzie pieknie silnik wyczyszczony z ubocznych efektow uzywania polsyntetyka miast syntetyka.

Data: 2009-04-06 13:38:12
Autor: artur.zabronski
Jaki olej wlać?
On 6 Kwi, 22:35, paw <gent...@gazeta.pl> wrote:

> Bo ?

bo bedzie pieknie silnik wyczyszczony z ubocznych efektow uzywania
polsyntetyka miast syntetyka.
A jakie to są uboczne efekty półsentytyka? A syntetyk to by trzeba
było 30% częściej?

--
Artur

Data: 2009-04-06 22:46:33
Autor: paw
Jaki olej wlać?
artur.zabronski@gmail.com wrote:
[...]

nie. syntetyk nominalnie.
polsyntetyk zreszta tez, ale jak juz dbac o moto to czemu nie

nie, syntetyk normalnie, wg wskazan.
mineralny ciut czesciej. A poza tym, moja prywatna opinia jest taka ze najlepszy olej do moto srednio-mocno  obciazonego to minaralny olej wlasnie. Lecz zmieniany czesciej, gdyz wytwarzaja sie uboczne zwiazki chemiczne, jak rowniez traci on duzo szybciej swoje wlasciwosci. A ponad to minaral ma duzo lepsze wlasciwosci czyszczace. Wiem, ze wsadzilem kij w mrowisko, jednak to tylko moja opinia i nie  twierdze ze jedynie sluszna :)

Reasumujac, luz, dyskusja. Sluchanie.

pozdrawiam.

Data: 2009-04-06 22:48:03
Autor: Kuczu
Jaki olej wlać?
paw pisze:

[...]

Ale 1. kwietnia to juz byl pare dni temu...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-06 22:56:50
Autor: zakan
Jaki olej wlać?

Użytkownik "Kuczu":

Ale 1. kwietnia to juz byl pare dni temu...

Wielkoduszny jestes:))

--
zakan

Data: 2009-04-07 18:59:10
Autor: Ozz
Jaki olej wlać?
paw pisze:
nie. syntetyk nominalnie.
polsyntetyk zreszta tez, ale jak juz dbac o moto to czemu nie

No ba, przedwczoraj mylem grata.

[...]

E-tam mineral. Jak czyscilem mineralnym mialem brazowe spodnie do kosciola, potem babcia przylala mi pasem.
Dobre wlasciowsci czyszczace ma Motul Motowash, popsikam felgi, splukam woda i caly syf pieknie schodzi, wlacznie ze smarem. Rowniez jeden taki pizdryk marki K2 genialnie usuwal wszelakiej masci scierwa i inne smarowidla z felg.

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-04-07 09:54:36
Autor: doomin13
Jaki olej wlać?
slonecznikowy z pierwszego tloczenia
zmieniac codziennie

--
pozdro,
doomin13

Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomości news:1vtkdse95n7n6.nn5tlx0lqexy$.dlg40tude.net...
Witam.

Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
długi skok, jeden olej do wszystkiego? Interesuje mnie, jakość w ocenie
użytkowników.
-- pozdrawiam
trud

Data: 2009-04-07 20:10:05
Autor: Romek
Jaki olej wlać?

Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomości news:1vtkdse95n7n6.nn5tlx0lqexy$.dlg40tude.net...
Witam.

Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,

najtanszy mineralny z supermarketu - serio, sprawdzone

Data: 2009-04-08 09:29:53
Autor: Spider A.J.
Jaki olej wlać?

"Romek" <yamamoto@gazeta.pl> wrote

Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
najtanszy mineralny z supermarketu - serio, sprawdzone
Wujek dobra rada?

A do pytajnika to odpowiedz jest prosta:
Najlepszy na jaki Cie stac!

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)