Jaki operator?

Data: 2011-08-15 04:48:04
Autor: astro
Jaki operator?
Norbert wrote in <news:j26tmk$rak$1mx1.internetia.pl>
We freshu za doladowanie 30zl miesiecznie mam 29gr/min

28gr/min.

Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej korzystam z gg i ogolnie netu.

Internet za darmo w zamian za ogladanie reklam (10MB/dzien, po zaplaceniu
2zl zwiekszenie limitu do 1GB dziennie przez tydzien)

Dodatkowo waznosc karty przez rok.

Waznosc konta przedluzana o misiac po obejrzeniu 30. blokow reklamowych.
Dla samego odbierania telefonow i korzystania z internetu nie trzeba W
OGOLE doladowywac konta.
www.freem.pl
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info