Jaki operator?

Data: 2011-08-15 04:46:42
Autor: Tom Kom
Jaki operator?

Wlasnie konczy mi sie umowa z play.
Chce przejsc na prepaid.
We freshu za doladowanie 30zl miesiecznie mam 29gr/min i 300Mb internetu
na miesiac. Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej
korzystam z gg i ogolnie netu. Dodatkowo waznosc karty przez rok. Czy
jakis inny operator daje lepsze warunki?

Przy takich założeniach w Nowym Play Online na Kartę po doładowaniu
125 zł. na 4 miesiące dostaniesz 2,8 GB miesięcznie a 31,25 zł. można
wydać na wszystkie usługi rozmowy, sms, mms, lub np. 10 zł.
nielimitowany transfer nocny 24-9. Działa tylko w 3G i nie można
przenieść obecnego numeru.

Jaki operator?