Jaki operator GSM w niemczech

Data: 2010-09-17 21:31:46
Autor: ToMasz
Jaki operator GSM w niemczech
Witam

Kolega wybiera sie na miesiac do niemiec. Jezyk - cieńko, znajomość
rynku GSM - prawie żadna. Czy mozecie mu polecić  jakiegoś operatora,
którego kartę sim kupi na stacji benzynowej, albo w kiosku, i będize
miał względnie tanie połączenia do polski ( ile to wogóle kosztuje? )

ToMasz

Data: 2010-09-18 00:18:54
Autor: rty
Jaki operator GSM w niemczech
On Fri, 17 Sep 2010 21:31:46 +0200
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

 i będize
miał względnie tanie połączenia do polski ( ile to wogóle kosztuje? )

ToMasz

szukaj: FONIC -- Das ist die Wahrheit, ale nie wiem czy to najlepsza oferta.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-18 01:24:49
Autor: rageofhonor

Użytkownik "rty" <gg@tt.pt> napisał w wiadomości news:20100918001854.4ee6db29.ggtt.pt...
[...]

Z tego co słyszałem trzeba się tam zarejestrować by odblokować kartę i podać im dane do konta bankowego. Podobno też można doładowywać kartę przez specjalne bony u partnerów FONIC

Data: 2010-09-18 09:00:27
Autor: RM
W dniu 18.09.2010 01:24, rageofhonor pisze:

[...]

To skoro osoba, która ma z tego korzystać nie mówi po niemiecki to wszelkie rejestracje, a tym bardziej brak konta bankowego w Niemczech to tylko dodatkowe utrudnienia.

W zasadzie skoro wyjazd jest krótki to dlaczego nie zabrać roamu?
lub jeśli już koniecznie niemiecki telefon to może jakiś tradycyjny operator (T-Mobile, E-Plus, 02 albo Vodafone)

Data: 2010-09-18 01:17:28
Autor: joker77
Jaki operator GSM w niemczech
Szwagier musiał przedstawić zaświadczenie z pracy, że go zatrudniają,
aby kupić telefon wraz z kartą prepaid.
Sam widziałem w MediaMarkt jak chłopak przede mną brał dwie karty i
musiał okazać dowód osobisty.

Data: 2010-09-18 11:03:47
Autor: Pirx
Jaki operator GSM w niemczech
"ToMasz" news:i70fn3$r0i$1inews.gazeta.pl

Witam

cześć

[...]

mówisz, masz:

http://allegro.pl/lebara-10-euro-niemiecki-najtaniej-paragon-i1223412677.html

chyba najlepsze rozwiązanie dla kolegi. Niemiecką kartę zakupu w Polsce i już nie musi się "kopać" z niemiecką biurokracją jaka niejednego obcokrajowca potrafi lekko zszokować przy zakupie karty prepaid (na całe szczęście bywają wyjątki od tej reguły, ale nigdy nie masz pewności czy sprzedawca będzie miał liberalne podejście do szeroko rozumianej papierkologii i dokomunetów).
Z zakupem doładowań na terenie DE nie będzie miał namniejszych problemów.

Jaki operator GSM w niemczech