Jaki operator e-płatności?

Data: 2012-01-23 04:04:48
Autor: krzysztofsf
Jaki operator e-płatności?
On 23 Sty, 12:25, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:

- mile widziane płatności przez PayPal.

A co z paypal.pl ?

Kiedys placilem w sklepie obslugiwanym przez paypal nie majac tam
konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

Data: 2012-01-23 04:11:41
Autor: krzysztofsf
Jaki operator e-płatności?
On 23 Sty, 13:04, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

Kiedys placilem w sklepie obslugiwanym przez paypal nie majac tam
konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

nie zauwazylem

" - szybkie płatności bankowe (mTransfer, Płacę z Inteligo, iPKO itp.)"

Data: 2012-01-23 13:22:34
Autor: Grejon
Jaki operator e-płatności?
W dniu 2012-01-23 13:04, krzysztofsf pisze:
[...]

Pomyślę nad tym. Myślałem, że klient musi mieć konto w paypalu :)

Rozumiem, że to był polski sklep?
--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-23 04:32:26
Autor: krzysztofsf
Jaki operator e-płatności?
On 23 Sty, 13:22, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:

> [...]

> konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

Pomyślę nad tym. Myślałem, że klient musi mieć konto w paypalu :)

Polski. Przejrzałem maile i pisze przy pierwszej platnosci paypal
"nastepnym razem zaloz konto".

Z tym, ze pamietaj ze nei obsluza chyba "- szybkie płatności bankowe