Jaki pan (Paprykarz) taki kram.

Data: 2011-09-23 03:49:35
Autor: stevep
Jaki pan (Paprykarz) taki kram.
# -- -- - W telewizji znów się pojawił pan Kowalczyk, czyli ten gość od  papryki i pytania „jak żyć panie premierze”. I znów mnie rozbawił.

Bo szczerze mówiąc pytanie „jak żyć”, to mogą sobie zadawać co najwyżej  emeryci i renciści, ale nie – używając kolokwialnego określenia - panowie  badylarze. Nie przekonuje mnie więc jego biadolenie, że nabrał  kredytów,  a teraz nie ma pomysłu jak je spłacić. Tusk mu je kazał brać bez  opamiętania i planu? Znam wielu ludzi prowadzących takie czy inne interesy  i nie słyszałem, żeby ktoś z nich zadawał głupawe pytanie „jak żyć”.  A  żyj sobie Kowalczyk jak chcesz i jak ci wygodnie, nie zawracaj dupy  premierowi.

Przyszła burza i zniszczyła mu uprawy? No, siła wyższa zdarza się niestety  na całym świecie. Trzeba się było dobrze ubezpieczyć. Nie chcą ubezpieczać  folii i szklarni? To znaczy interes jest niepewny i wysoce ryzykowny.  Wiedziały gały co brały. Jak się gra w pokera, to trudno nie mieć  pretensji do siebie samego że się przegrywa.  Panowie plantatorzy i  rolnicy tacy i owacy, rolują nas na KRUSach, podatkach, ubezpieczeniach i  nie dość że grają głupa, to jeszcze żądają żeby na ich fantazję i  niespłacone kredyty zrzucali się wszyscy inni poza nimi. No panie  Kowalczyk, powiedz pan, jak żyć w zgodzie z takimi jak pan? #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1xx2

--
stevep

Data: 2011-09-23 08:42:17
Autor: Zahir
Użytkownik - stevep napisał:
# -- -- - W telewizji znów się pojawił pan Kowalczyk, czyli ten gość od
papryki i pytania „jak żyć panie premierze”. I znów mnie rozbawił.

Ciebie idioto bawią ludzkie dramaty i nieudolność niedorobionego płemieła.

Data: 2011-09-23 14:39:00
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 08:42:17 Zahir <jedzcie@dorsze.bo.sljedzie.gorsze.po>  napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
# -- -- - W telewizji znów się pojawił pan Kowalczyk, czyli ten gość od
papryki i pytania „jak żyć panie premierze”.. I znów mnie rozbawił.

Ciebie idioto bawią ludzkie dramaty i nieudolność niedorobionego  płemieła.
Bawią mnie podobni do ciebie niedorobieni idioci.

--
stevep

Data: 2011-09-23 14:56:08
Autor: WW
W dniu 2011-09-23 08:42, Zahir pisze:
Użytkownik - stevep napisał:
# -- -- - W telewizji znów się pojawił pan Kowalczyk, czyli ten gość od
papryki i pytania „jak żyć panie premierze”. I znów mnie rozbawił.

Ciebie idioto bawią ludzkie dramaty i nieudolność niedorobionego płemieła.

Podziwiać dobre serce.
Facet prowadził ryzykowną uprawę i dzięki temu kosił kasę większą, niż konkurenci.
Pewnie bardzo był z tego zadowolony.
Jak raz mu się nie udało, to publicznie skamle, abyś to Ty i ja zapłacili za jego straty.

Mnie to się nie podoba.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-23 08:46:45
Autor: Zahir
Jaki pan (Paprykarz) taki kram.

Uytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.v18ncxe3v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# -- -- - W telewizji znów się pojawił pan Kowalczyk, czyli ten gość od
papryki i pytania „jak żyć panie premierze”. I znów mnie rozbawił.

Wczoraj w TV widziaem tego biedaka. Razem z przyszym premierem, niedoszym prezydentem, aktualnie prezesem PiS, przed wielkim domem w modrzewiu, objadali si na sniadanie suchym, czarnym chlebem i popijali go wod. Paprykarz uskara si, e 52 tuneli z paryk zostao zerwane, ale papryka rosnie dalej, a on nie wie jak y. Ma tej papryki do cholery i troch, zbytu nie ma, a kredyt trzeba spaci. Std jego proba do Tuska by spoeczestwo spacio kredyt Paprykarza bo biedaczek sobie nie poradzi. Prob Paprykarza wspiera przyszy premier, niedoszy prezydent, aktualny prezes PiS. Proponuj by do proby swoje gosy doczyli kibole, ktrzy bez burd stadionowych te nie potrafi zy. Jak y panie przyszy premierze, jak y? Papryka to dobry interes czy nie? Powiedz pan, jak y? Jak y majc 52 tunele z papryk, okazay dom, koryto w samorzdzie i kredyt do spacenia?

--
Zahir

Data: 2011-09-23 08:47:47
Autor: Zahir
Użytkownik - Zahir napisał:

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
# -- -- - W telewizji znów si� pojawi� pan Kowalczyk, czyli ten go�� od
papryki i pytania �jak şy� panie premierze�. I znów mnie rozbawi�.

Wczoraj w TV widziałem tego biedaka.

Tp nie było w TV, to było w lustrze. :-D

Jaki pan (Paprykarz) taki kram.