Jaki paragraf?

Data: 2020-12-14 10:29:25
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
http://polityczek.pl/uncategorised/14313-warszawa-policja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

"Alicja Defratyka informuje o mandacie, jaki wystawiała policja kierowcy, który na karoserii swojego samochodu miał popularne 8 gwiazdek (pod gwiazdkami w powszechnym rozumieniu ukrywa się wulgarny zwrot "Je**ć PiS")."

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-12-14 07:59:13
Autor: Mordoklejek Zygzakowaty
Jaki paragraf?
Kviat napisał(a):

Jakieś pomysły?

Kaczka zasiada w trybunale konstytucyjnym?

On chyba nawet się nie podpisał pod tym wnioskiem o zbadanie
zgodności  ustawy ble ble ble aborcyjnej z konstytucją.

Coś z tą konstytucją/systemem jest chyba nieteges skoro 2 kolejne
kadencje umożliwiają obsadzenie/wymianę 90% TK swoimi, ktoś chyba dał
dupala przy jej tworzeniu.

Data: 2020-12-14 20:50:59
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 16:59, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
Kviat napisał(a):

[...]

Więc jak ktoś dał dupy przy jej tworzeniu, to koniecznie trzeba było to wykorzystać i rozpierdolić system sądownictwa, zamiast spróbować to naprawić tak, żeby nie dało się rozpierdolić sądownictwa.
Większej dupy dał ten, kto to z tego skorzystał, a nie musiał.

Noże też umożliwiają popełnienie niecnych czynów, a tylko psychole z tej możliwości korzystają.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-12-14 21:37:05
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?

Kviat napisał(a):

[...]

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do  zdrowia.
Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie  wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

--
Trefniś

Data: 2020-12-14 21:55:26
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:37:05 +0100, Trefniś napisał(a):

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Nie strugaj głupa. To że ktoś jest przeciw PIS nie znaczy że jest za PO.
Każda z tych partii ma swoje za uszami.  Rozumny człowiek nie głosuje
ani za PIS ani za PO. A teraz test: Zgadnij na kogo głosuje rozumny
czlowiek?
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-14 22:18:06
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 21:55 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:37:05 +0100, Trefniś napisał(a):

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Nie strugaj głupa.

Pięknym za nadobne - spierdalaj!

--
Trefniś

Data: 2020-12-14 22:42:09
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 22:18:06 +0100, Trefniś napisał(a):

[...]

Nie zdałeś... No ale nie każdemu dane.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-15 02:42:44
Autor: Kviat
Jaki paragraf?

Kviat napisał(a):

[...]

No i?
Podobno miało być lepiej. Może już czas żebyś przejrzał na oczy?

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do zdrowia.

Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to ja już nic nie poradzę.

Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 09:11:56
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 02:42 <Kviat> pisze:

W dniu 14.12.2020 o 21:37, Trefniś pisze:

(...)
[...]

To jest ocenne, nigdy wszyscy zadowoleni nie bedą.
Jednym jest lepiej - prawicowcom.

Drugim gorzej - lewactwu. A to jest warunek sine qua non powodzenia  Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu  do zdrowia.

Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to  ja już nic nie poradzę.

Jak piszę powyżej - choć jest nie najlepiej, to jednak _znacznie_ lepiej  niż za komuny i III RP.
Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie  wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

Szczerze - widzę w powyższej twojej wypowiedzi odrobinę więcej rozsądku,  niż zwykle.
Może nie jesteś stracony?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Myśleć!

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 09:31:31
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!
Już widzę tą prawicową Europę. Ein Folk, ein Reich, ein Fuhrer
(oczywiście Kaczynski)
> A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Spoko. Już niebawem.
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.
Masz pojęcie o demokracji jak świnia o gwiazdach. Ja jeszcze pamiętam
czasy kiedy z każdą sprawą się chodziło do Komitetu Partii :) A to
kierunek polityki PIS-u.

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-15 10:11:10
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vahjrnoto0r0.1uzp4gxxqv1hs$.dlg@40tude.net...
[...]

Eeee ... ale przeciez podkresla i aktywnie sie przeciwstawia "jedna Unia, jeden narod" :)

> A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie > wybory!
Spoko. Już niebawem.

trzy lata. No i chyba, ze to ciagle nie te ...

[...]

No ale bylo lepiej - mozna bylo pojsc do Komitetu i czasem pomogli.
A teraz nie ma gdzie pojsc, wiec na pewno nie pomoga :-P

J.

Data: 2020-12-15 10:24:12
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 10:11 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Maciejewski: "Chodziło się do Komitetu Partii"
No chodziliście, głupcy i SB-cy...

Dziwi kogoś teraz, że Maciejewski jest nadal obrzydliwym lewakiem i takim  się utopi?
Ja też pamiętam czasy, kiedy Meciejewskie chodziły do Komitetu Partii, ale  też do oficerów prowadzących...
Na szczęście jest szansa, że Polacy naprawią błędy transformacji!

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 20:45:55
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 10:24, Trefniś pisze:
[...]

Rydzyk jak był jeszcze dzieciakiem to sam pojechał do Warszawy, do KC, żeby zgłosić, że jego brata żle traktują w pracy.

--
animka

Data: 2020-12-15 10:47:47
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 09:11, Trefniś pisze:
[...]

LOL

Na to, że nie jest lepiej ani prawactwu ani lewactwu, a wręcz przeciwnie, są dowody obiektywne.
To, że prawaki te dowody ignorują i im przeczą, to inna sprawa.

No i czy prawactwu jest faktycznie lepiej... w moim otoczeniu prawie nikt jawnie nie chce przyznać, że jest prawakiem, bo wie, że to obciach :)
A ci co mieli odwagę przyznać się, że głosowali na pis, teraz się wstydzą. Więc tak średnio im jest teraz lepiej...

Drugim gorzej - lewactwu.

I na tym polega główny problem prawaków: cieszą się, gdy inni mają gorzej.
Wytłumacz, w jaki sposób robi się lepiej prawakowi, gdy czyta, że jakiś inny prawak opluł albo pobił w tramwaju geja, albo jakąś osobę z obcym akcentem?
Albo jak mu się robi lepiej, gdy kościół chroni pedofila.

A to jest warunek sine qua non powodzenia Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

Spałeś na lekcjach historii i dlatego głupoty piszesz.
Jest dokładnie wręcz przeciwnie.

Dzięki lewactwu kobiety mają prawa wyborcze, pracownicy 8-godzinny dzień pracy i urlopy, a dzięki prawactwu ludzie ginęli paleni na stosach i na wojnach "bogoojczyźnianych".
Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

[...]

Żyjesz w jakieś alternatywnej rzeczywistości i to nie jest moja wina.
Pociąg z Europą właśnie nam odjeżdża, a długo czekał na nas na przystanku.

A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

Nie ty pierwszy i nie ostatni jesteś w stanie zamykać oczy na kurewstwa władzy.
Możesz się o tym dowiedzieć zaglądając do podręcznika historii.

Myśleć!

Zawsze możesz spróbować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 10:58:11
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 10:47 <Kviat> pisze:

(...) ciach lewackie bzdury

Myśleć!

Zawsze możesz spróbować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Powyższą (litościwie przeze mnie wyciętą) lewacką agitkę powtarzasz już  chyba od ponad 15 lat bezkrytycznie. Tyle cię pamiętam, roślinko.

Nie wierzę, że można nie rozwijać intelektu tak długo jak Kviat!
Chyba, że to problem medyczny, wtedy mogę wybaczyć.

EOT, skoro nie masz szans na myślenie.

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 11:51:21
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 10:58, Trefniś pisze:
[...]

Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło.
I równocześnie przykro mi, że zrozumienie tego zajęło ci tyle lat.
Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 19:38:12
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 11:51 <Kviat> pisze:

[...]

Pomyśl logicznie.
JAK mogłem przyspieszyć obserwację pacjenta-roślinki?
Nie można przyspieszyć czasu...

Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im  powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość  rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

Hehe, świat zmieniał się przez te 15 lat, a u roślinki/kviata jakby  otworzyć piętnastoletnią Wyborczą...

POBUDKA!!!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Ktoś cię moze wyleczy...

EOT, nie musisz się już produkować, wszyscy wiedzą...

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 13:52:24
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki paragraf?
W Anglii, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii?
Tępy jest ten Kwiat...

-- -- -
Dzięki lewactwu kobiety mają prawa wyborcze

Data: 2020-12-15 11:33:40
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 11:44:28
Autor: A. Filip
Jaki paragraf? [O (2020)]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/207876,kwasniewski-od-a-do-z.html
W 1994 roku przyparty do muru przez premiera Pawlaka i prezydenta
Wałęsę lider SLD był w głębokiej depresji. I miał dość dziennikarzy,
którzy atakowali go nawet w drodze do toalety. Postanowił więc wymknąć
się z Sejmu po drabinie. Niestety, kluczowy moment uchwyciła ekipa
telewizyjnej Panoramy. Ośmieszająca Kwaśniewskiego ucieczka miała - w
zgodnej opinii - pozbawić go szans na prezydenturę. Komentatorzy
polityczni jak zwykle się mylili.

--
A. Filip

Data: 2020-12-15 12:00:23
Autor: Olin
Jaki paragraf? [O wyższości polskiej drabiny (1994) nad europejską rynną (2020)]
Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:44:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

Skąd to przypuszczenie?
Kwasniewski akurat nie uciekał z orgii z gołą dudą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 12:16:44
Autor: A. Filip
Jaki paragraf? [O (2020)]
[...]

Policja napisała że uciekał _goły_ po rynnie?
Policja udostępniła film ze zjazdu po rynnie?
Jeden filmik jest wart miliona słów ;-)

W wersjach które widziałem "przypadkowy przechodzień" usłużnie doniósł
policji że ktoś uciekał po rynnie a uciekającego mieli zidentyfikować po
zakrwawionych dłoniach a nie braku ubrania.
Dowód w postaci braku ubrania to *chyba* nawet policjant by zauważył? ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-15 11:45:41
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 11:33 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na  lewacką?
:)

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 12:02:12
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:45:41 +0100, Trefniś napisał(a):

To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na  lewacką?

To przez sprawność Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy w korumpowaniu
suwerena jego własnymi pieniędzmi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 12:17:58
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 12:02 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Taaa, jasne.
Gdybyście dali 500+ wygralibyście wszystkie wybory do końca świata :)

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 20:50:49
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 11:45, Trefniś pisze:
[...]

Ty to w czepku urodzony i wygrałeś.

--
animka

Data: 2020-12-16 22:26:15
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 20:50 Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> pisze:

[...]

Nie grałem, tom niczego nie wygrał.

Ale tobie szczerze współczuję, choć pewnie nie jesteś niczego świadoma.

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 23:15:26
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-16 o 22:26, Trefniś pisze:
[...]

Świadoma jestem tego co widzę.

--
animka

Data: 2020-12-16 20:48:10
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 11:33, Olin pisze:
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

Fajne :-)

--
animka

Data: 2020-12-15 12:38:14
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki paragraf?
Pedziom to się wszystko z d... kojarzy.

-- -- -

Data: 2020-12-14 10:32:03
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 10:29, Kviat pisze:
[...]

Nie wiedzą nawet, czy gościu mandat przyjął, to skąd mają wiedzieć, za co dostał? Ze zdjęcia nie wynika, aby dostał za gwiazdki, a z treści artykułu widać, że jest wyssany z brudnej lewicowej dupy.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 10:33:20
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
[...]

No i tyle byłoby z wysrywów lewicy:

Skontaktował się ze mną Pan, który był w tym samochodzie. Policja wlepiła mandat 300 zł i zabrała dowód rejestracyjny. Chodziło o *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny: utrudnianie jazdy pojazdów uprzywilejowanych w kolumnie i podobno przejazd na czerwonym świetle.

https://twitter.com/AlicjaDef/status/1338177724045799427

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 10:59:33
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 10:33, Liwiusz pisze:
[...]

No i to by było na tyle z wysrywów prawaków.

"Fala hejtu prawicowych trolli się na mnie wylewa, bo raczyłam potwierdzić u źródła to co napisałam. Tak jak policja zgarnęła dziewczynę na rowerze pod Trójką, tak jak złamała rękę innej dziewczynie, tak jak psikała gazem po oczach - zawsze oficjalny powód był inny."

https://twitter.com/AlicjaDef/status/1338182457850552323

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-14 11:13:30
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 10:59, Kviat pisze:
[...]

Przyłapaliśmy tweeterówę na kłamstwie, to zmienia temat i idzie w kolejne fejk niusy.

To nie tak, drogi kolego.

Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.

I na tym zakończmy zajmowanie się tą podrzędną tweeterówą. Po co przejmować się tym, co mówi ktoś, kto kłamie lub mało wie?

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 12:29:38
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 11:13, Liwiusz pisze:
[...]

Mandaty za protestowanie przeciwko obecnej władzy widziałeś?

Milicja zapewne też nie pilnuje schodów, lecz pilnuje porządku?
Napierdalania kobiet pałami w cywilu też nie było, bo przecież napierdalali niebezpiecznych prowokatorów.

To nie tak, drogi kolego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-14 21:55:20
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 11:13, Liwiusz pisze:
Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.

Dawniej, to się antyradar stosowało. Teraz taki sobie osiem gwiazdek
namaluje mi jak go zatrzymają, to bedzie twierdził, ze z przyczyn
politycznych :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 11:46:33
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:55:20 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Dawniej, to się antyradar stosowało. Teraz taki sobie osiem gwiazdek
namaluje mi jak go zatrzymają, to bedzie twierdził, ze z przyczyn
politycznych :-)

Budżetówka w tym roku nie dostanie żadnych podwyżek, premii i nagród, ale
milicjantów to nie dotyczy i, jak widać, władza ludowa wie, co robi.

"Funkcjonariusze zatrzymują też auta z symbolami Strajku Kobiet. - Na początku policjanci zatrzymywali nas za drobne wykroczenia. Kiedy
zaczęliśmy się stosować do przepisów, policja zaczęła kontrolować nasze
samochody - opowiada Anna Nadobna z Wrocławskich Błyskawic. - Najbardziej
uciążliwe jest to, że policjant ma prawo zatrzymać dowód rejestracyjny i
zakazać dalszej jazdy. Problemem jest też to, że nie znają się na stanie
technicznym aut i kłamią, licząc, że nas zastraszą - dodaje.
Policjanci potrafią nałożyć mandat za naklejkę strajku kobiet.
Funkcjonariusze regularnie uznają brudny silnik jako usterki niebezpieczne
i zakazują dalszej jazdy pojazdem w trybie natychmiastowym. ................
4 grudnia policja wyłapywała samochody Wrocławskich Błyskawic, w efekcie
czego nie dojechały pod siedzibę PiS. - Często zabierany jest dowód
rejestracyjny, ale za każdym razem stacja diagnostyczna od razu je
przywraca, ponieważ nie znajduje żadnych usterek w samochodach"

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26606922,jeszcze-ci-malo-czyli-jak-wroclawska-policja-zastrasza-protestujace.html?_ga=2.188213738.396470584.1607932836-1609251266.1595588080#S.DT-K.C-B.2-L.1.maly

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 11:58:00
Autor: A. Filip
Jaki paragraf?
[...]

No i do [...] pozwały policje o odszkodowanie? [ *TU* jest grupa prawo]
<cynizm> Nie skarżącemu się (do sądu) nie dzieje się krzywda </cynizm>

Kto się skarżył jak "drogówka polityczna" kontrolowała *sześć* razy
"antysemitę jadącego do Auschwitz"?  Jak wtedy "polityczne słuszne"
szykany drogówki były OK to teraz "politycznie niesłuszne" są też OK.
"Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz"

--
A. Filip

Data: 2020-12-15 12:07:55
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 11:58, A. Filip pisze:

[...]

A to był antysemita? No to chyba dobrze, że go kontrolowali, z takimi to nigdy nie wiadomo co zrobią...
W normalnym kraju policja powinna chronić normalnych obywateli przed takimi ludźmi, rozpędzać demonstracje faszystów i wsadzać ich do więzienia (ewentualnie wysyłać na leczenie), zamiast ich ochraniać.
Najwyraźniej obecnej milicji pokręciły się priorytety.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 13:10:33
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd8990c$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zaraz zaraz - bo nie zrozumialem.
To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?

Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?

Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

* mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje, czy sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali  ?

J.

Data: 2020-12-16 18:03:31
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 13:10, J.F. pisze:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 15.12.2020 o 11:58, A. Filip pisze:
[...]

Odnoszę wrażenie, że im jesteś starszy, tym coraz mniej rozumiesz i coraz więcej prostych i oczywistych spraw trzeba ci tłumaczyć.
Zadajesz dziwne pytania.

To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?

A to był antysemita?

Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?

Nie wiem.

Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

A to są faszystki?

* mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje,

Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z prawem.
Nie odmawiają, więc im to pasuje.

czy sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali  ?

Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z prawem.

Nie wiedziałeś o tym, że zadajesz takie pytania?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 18:47:33
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda3de5$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Albo musisz spojrzec w lustro.

To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?
A to był antysemita?

No tak napisano.
A twoje "No to chyba dobrze, że go kontrolowali" jak rozumiem odnosilo sie do sytuacji, gdyby to byl antysemita.

Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?
Nie wiem.

A co wiesz ?

Bo skoro "obecnej milicji sie pokrecily priorytety", to chcialbym wiedziec, czy takie szesciokrotne kontrolowanie antysemity jest dobre czy zle ... Twoim zdaniem oczywiscie.

Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

A to są faszystki?

No tak mowia. W telewizji.

A przeciez blyskawica to symbol Hitlerjugend. A nawet SS :-)

[...]

Moze bardziej im pasuje brak problemow z komendantem :-)
Blizsza cialu koszula :-)

[...]

Ale przeciez to jest nielegalne zgromadzenie, a premier zakazal zgromadzen - wystarczy ?

A ochrona willi Kaczynskiego jest jak najbardziej zgodna z prawem.
Jak kazdej innej willi, ale inne nie sa zagrozone :-)

J.

Data: 2020-12-16 22:04:00
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-16 o 18:47, J.F. pisze:
A ochrona willi Kaczynskiego jest jak najbardziej zgodna z prawem.
Jak kazdej innej willi, ale inne nie sa zagrozone :-)

Czy słyszałeś o tym, żeby tak ochraniano willę poczciwego Jaruzelskiego?

--
animka

Data: 2020-12-17 17:23:30
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 18:47, J.F. pisze:

To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?
A to był antysemita?

No tak napisano.

Ale był, czy nie?

A twoje "No to chyba dobrze, że go kontrolowali" jak rozumiem odnosilo sie do sytuacji, gdyby to byl antysemita.

Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, rozumie oczywistości bez konieczności tłumaczenia i wielokrotnego powtarzania w kółko tego samego.

Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?
Nie wiem.

A co wiesz ?

Że zadałeś pytanie "To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle?", ale nie napisałeś, czy to był antysemita, czy nie był.

Bo skoro "obecnej milicji sie pokrecily priorytety", to chcialbym wiedziec, czy takie szesciokrotne kontrolowanie antysemity jest dobre czy zle ... Twoim zdaniem oczywiscie.

A twoim?
Czy twoim zdaniem woda jest mokra? Bo moim zdaniem jest mokra.

Dlaczego dorosłym ludziom, którzy chodzili do szkoły, potrafią czytać i pisać, trzeba tłumaczyć takie oczywistości? Niepojęte...

Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

A to są faszystki?

No tak mowia. W telewizji.

No ale są faszystkami, czy nie są?

A przeciez blyskawica to symbol Hitlerjugend. A nawet SS :-)

I bogów grzmotu i skrzynki z prądem.
Rzeczywiście, bardzo zabawne.

[...]

Nie, to nie jest nielegalne zgromadzenie.

I teraz nie wiem... celowo kłamiesz, że to jest nielegalne zgromadzenie, żeby się bez sensu podroczyć i bez sensu ciągnąć dyskusję o sprawach oczywistych, czy faktycznie myślałeś, że nielegalne... (co specjalnie by mnie nie zdziwiło widząc od dłuższego czasu jakie pytania zadajesz)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 19:58:57
Autor: A. Filip
Jaki paragraf?
[...]

To była też PiS-licja (2019) [A][B] tyle że wtedy Kviatowi było po drodze z
takimi metodami (naciąganiem przez kumulacje litery prawa z olaniem sikiem prostym jego ducha) a teraz już nie - ot i cała różnica.
BTW Czy jeśli człowieka (Bubla) na badania psychiatryczne do Tworek
wiozło ABW to niczego nie może sugerować? np. nadciągania starannych
badań psychiatrycznych (liderek) Strajku Kobiet?

[A] http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,piotr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-auschwitz.html
27 stycznia 2019 | 11:50
[...] Wcześniej - jak zaznaczali organizatorzy zgromadzenia - w drodze
do Oświęcimia zostali zatrzymani i sześć razy kontrolowani przez
policjantów z drogówki, m.in. we Wrocławiu, Opolu i Rudzie
Śląskiej. [...]

[B] https://dorzeczy.pl/kraj/91531/Oswiecim-Goraco-wokol-Piotra-Rybaka-i-marszu-narodowcow.html
[...] Przed bramę Auschwitz przemaszerowała także grupa ok. 50
narodowców, którzy zebrali się, by upamiętnić polskie ofiary
obozu. Według doniesień "Gazety Wyborczej" w drodze do Oświęcimia
narodowcy byli kilka razy sprawdzani przez policjantów z drogówki. [...]

--
A. Filip

Data: 2020-12-17 17:59:47
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 19:58, A. Filip pisze:

To była też PiS-licja (2019) [A][B] tyle że wtedy Kviatowi było po drodze z
takimi metodami (naciąganiem przez kumulacje litery prawa z olaniem
sikiem prostym jego ducha)

Nie pierdol. Duch prawa uważa, że faszyzm jest zły.
Tępienie faszystów to nie jest naciąganie prawa, to postępowanie zgodne z prawem.

I nigdy nie twierdziłem, że w reżimowych systemach nie może przez przypadek zaplątać się jakiś przyzwoity funkcjonariusz.
Zdarza się. Nawet w Białorusi.

a teraz już nie - ot i cała różnica.

Z danymi metodami jest mi po drodze, albo nie po drodze, w zależności od tego, czy stosowane są zgodnie z prawem, czy niezgodnie - ot i cała różnica. To są niuanse dla ciebie kompletnie nie do ogarnięcia.

Podam przykład, może ci to pomoże: napierdalanie pałką ludzi przez funkcjonariusza.
Z tą metodą jest mi nie po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką bezbronną kobietę, która protestuje przeciwko reżimowej władzy w obronie swojej godności i wolności.
Z tą metodą jest mi po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką nacierającego na niego (lub na innego bezbronnego obywatela) faszystę uzbrojonego w kamienie/maczety/gazy itp. i stanowi realne zagrożenie życia i zdrowia dla normalnych ludzi, w tym funkcjonariusza. Jest mi nawet po drodze, gdy taki kark-faszysta 150 kg żywca naciera na bezbronnego normalnego obywatela nieuzbrojony. Po to obywatel płaci wynagrodzenie policji, żeby przed faszystami policjant go bronił.

Mam nadzieję, że pomogłem.

BTW Czy jeśli człowieka (Bubla) na badania psychiatryczne do Tworek
wiozło ABW to niczego nie może sugerować? np. nadciągania starannych
badań psychiatrycznych (liderek) Strajku Kobiet?

Nie. Tego nie może sugerować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 20:55:55
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 11:46, Olin pisze:
[...]

Ta policja to chyba z Ukrainy sprowadzona, bo tak nie zachowuje się Polak-patriota.

Zapomniano co się działo przed 80 rokiem, ale w telewizji ostatnio ciągle pokazują jak to bohaterzy z Wałęsą walczyli.

--
animka

Data: 2020-12-15 13:06:55
Autor: nie ma emaila
Jaki paragraf?
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Widzę, że narodził się dzielny partyjny aktywista :D
To po prostu byli zagraniczni prowakatorzy opłacani przez zgniły zachód :D

Data: 2020-12-14 11:24:41
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 10:33:20 +0100, Liwiusz napisał(a):

No i tyle byłoby z wysrywów lewicy:

Liwiusz, nie podcinaj gałęzi na której sam siedzisz. Przecież PIS to
najbardziej lewicowa partia jaka do tej pory rządziła. Żyję dostatecznie
długo żeby móc porównać rządy PIS-u z PRL-em:
1. Zawłaszczenie urzędów i służb państwowych.
2. Infiltracja sądownictwa przez partię.
3. Praktyczna likwidacja służby cywilnej.
4. Synekury w spółkach skarbu państwa z obowiązkowym haraczem na partię.
5. Największe podatki od początku transformacji ekonomicznej.
6. Szkolnictwo podporządkowane ideologii partyjnej.
7. Rozdawnictwo pieniędzy po uważaniu, w oderwaniu od realiów
ekonomicznych.
8. Zadłużanie państwa.
9. Postrzeganie świata jako wrogiego. Wrogiem nam Niemcy, Ukraińcy,
Rosjanie, Litwini, Francuzi, Unia Europejska, młodzież, rolnicy,
kobiety, lekarze, niepełnosprawni, LGBT i cykliści.
10. Postępujące zawłaszczanie mediów plus nachalna propaganda.

Swoją lewicowość PIS połączył z kilkoma co bardziej śmierdzącymi
prawicowymi zboczeniami jak hołubienie narodowców, dopieszczanie
kościoła czy lekceważenie współpracy międzynarodowej.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-14 11:33:27
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
[...]

Jedna to lewica światopoglądowa, druga gospodarcza.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 14:48:03
Autor: t-1
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 11:33, Liwiusz pisze:
[...]

Inaczej bezbożna i pobożna.

Data: 2020-12-14 17:58:56
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 11:33, Liwiusz pisze:
[...]

Żeby popierać lewicę gospodarczą o wybitnie silnym skrzywieniu prawicowo nacjonalitycznym światopoglądowo, to trzeba mieć wyjątkowo słabą pamięć, Żeby argumentować że prześladują innych nie z powodu wyrażania odmiennych poglądów a z przyczyn obiektywnych i uzasadnionych trzeba być po prostu kretynem. Albo takiego udawać.

--
Shrek

Data: 2020-12-14 17:49:47
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
[...]

I za to zabrali dowód rejestracyjny?

--
Shrek

Data: 2020-12-14 10:56:31
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 10:32, Liwiusz pisze:
[...]

No tak...

"Chodziło o *gwiazdki, ale oficjalny powód musieli podać inny:"

....czyli brudna prawicowa dupa doskonale wie, ze chodziło o gwiazdki, ale będzie udawać, że oficjalny powód jest inny.

Ale już się przyzwyczailiśmy, że brudna prawicowa dupa ogólnie ma problem z kojarzeniem faktów.

https://ipn.gov.pl/pl/historia-z-ipn/128908,Jan-Olaszek-Propagandystow-stanu-wojennego-troska-o-mlodziez.html

"Jednym z motywów antysolidarnościowej propagandy było oskarżanie liderów ,,Solidarności" że manipuluje młodymi ludźmi, których wyprowadza na ulice w swoich własnych politycznych celach.

Stałą cechą różnych kampanii propagandowych w czasach PRL było negowanie jakiejkolwiek spontaniczności protestów społecznych. Zawsze ktoś musiał ,,za nimi stać". Nie inaczej było w stanie wojennym i w kolejnych latach, kiedy ,,Solidarność" działała w podziemiu, a jedną z form jej działania były uliczne protesty. Według wersji wydarzeń opisywanej w środkach masowego przekazu, ponieważ robotnicy nie byli zainteresowani oporem wobec władzy, działacze podziemia próbowali szukać poparcia wśród młodzieży. Władza starała się przedstawić młodzież jako zdezorientowaną i zagubioną."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-14 11:11:47
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 10:56, Kviat pisze:
[...]

Nie wiem o co chodziło. Wiem, za co zostało wystawione, a kierowca przyznał się do winy, jeśli mandat przyjął. Cała reszta afery to już gównoburza, i to jeszcze robiona przez osobniki niezorientowane w temacie.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 11:43:59
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 10:29:25 +0100, Kviat napisał(a):

[...]

Pewien człowiek rozrzuca na Placu Czerwonym ulotki. Oczywiście kilku
smutnych panów go prędko dopada i prowadzi na komisariat.
Tamże okazuje się, że owe ulotki to zupełnie puste kartki papieru.
- Co to ma znaczyć? - pytają go.
- A po co pisać cokolwiek! Przecież wszystko jasne!

Data: 2020-12-14 12:34:51
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 11:43, Olin pisze:
[...]

Potem Liwiusze piszą, że przecież nie dostał 10 lat w obozie pracy za rozrzucanie ulotek, tylko za zaśmiecanie miasta, więc nie ma tematu.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-12-14 12:43:43
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 12:34, Kviat pisze:
[...]

Nie ma to jak analogia z dupy. Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o tamowaniu ruchu. Może to tylko pretekst, ale robienie z tego niewiadomo jakiego męczeństwa jest naigrywaniem się z prawdziwych ofiar komunistycznego reżimu. To, co teraz jest, to tylko farsa, i po jednej, i po drugiej stronie.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 12:58:57
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 12:43, Liwiusz pisze:
[...]

Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o prześladowaniu obywateli pod pretekstami z dupy.
Nie moja wiana, że analogii nie zrozumiałeś.

Może to tylko pretekst,

Serio? Jednak odrobina rzeczywistości dociera?

ale robienie z tego niewiadomo jakiego męczeństwa jest naigrywaniem się z prawdziwych ofiar komunistycznego reżimu.

Czyli obywatele mają trzymać mordy w kubeł, bo przecież jeszcze nie strzelają do nich na ulicach, więc nie ma sprawy?

To, co teraz jest, to tylko farsa, i po jednej, i po drugiej stronie.

Bzdura. Ta farsa jest tylko po jednej stronie. Twierdzenie, że tak nie jest, to twierdzenie z dupy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-14 13:12:38
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-14 o 12:58, Kviat pisze:
[...]

Tamowanie ruchu i przejazd na czerwonym świetle to preteksty z dupy? Przetestuję, jak mnie na tym złapią następnym razem.

Czyli obywatele mają trzymać mordy w kubeł, bo przecież jeszcze nie strzelają do nich na ulicach, więc nie ma sprawy?

Tutaj wystarczyłoby nie przyjmować mandatu, gdyby rzeczywiście się nie przejechało na czerwonym świetle.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 13:16:13
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 13:12:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

Tutaj wystarczyłoby nie przyjmować mandatu, gdyby rzeczywiście się nie przejechało na czerwonym świetle.

Z choinki się urwałeś? Widziałeś kiedykolwiek żeby zeznanie obwinionego
w sądzie przeważyło nad zdaniem dwóch policjantów z patrolu? Mogą łżeć
bezwstydnie i nic im nie zrobisz.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-14 14:03:27
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 13:16 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

[...]

Brak wyobraźni to też upośledzenie...

Inkryminowany, sądzony w kontekście protestu ***** *** stałby się kolejnym  bohaterem opozycji.
Tzw. dziennikarzełki mainstreamu stałyby w kolejce do wywiadów.
Watahy prawników (z koniem na czele) rzuciłyby się na pomoc ofierze  totalitaryzmu.
A sąd pewnie zechciałby zaznaczyć swoją niezależność poprzez wyrok  uniewinniający, lub inną formę ukręcenia sprawy.

Ktoś wyraźnie na siłę próbował upolitycznić zwykłe złamanie PoRD.
Na szczęście nie wszyscy poddają się histerii.

--
Trefniś

Data: 2020-12-14 15:06:18
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 14:03:27 +0100, Trefniś napisał(a):

Watahy prawników (z koniem na czele) rzuciłyby się na pomoc ofierze  totalitaryzmu.

Masz pojęcie o totalitaryźnie jak świnia o gwiazdach.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-14 15:16:36
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 14:03:27 +0100, Trefniś napisał(a):

Watahy prawników (z koniem na czele) rzuciłyby się na pomoc ofierze
totalitaryzmu.

Masz pojęcie o totalitaryźnie jak świnia o gwiazdach.

Właśnie ma, dlatego te jęki o mandacie dla ośmiu gwiazd może skwitować tylko uśmiechem politowania. Dziwne, że nie wychwyciłeś ironii.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 15:59:56
Autor: Budzik
Jaki paragraf?
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

Nie wiedzą nawet, czy gościu mandat przyjął, to skąd mają
wiedzieć, za co dostał? Ze zdjęcia nie wynika, aby dostał za
gwiazdki, a z treści artykułu widać, że jest wyssany z brudnej
lewicowej dupy.

Liwiusz, spokojnie, było 8 gwiazdek a nie 21 ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2020-12-14 22:16:58
Autor: Liwiusz
Jaki paragraf?
[...]

Sraki, lewicowy kłamczuszku:

https://twitter.com/copone1dak/status/1338543483859120131/photo/2

Nawet kierowca mówi, że nie gwiazdy były powodem mandatu.

Dzisiejsze kłamstwo bardzo krótko żyło, a tak zdążyłeś się nawyśmiewać ze sceptyków. Jesteś obleśny. Powinieneś przeprosić.

--
Liwiusz

Data: 2020-12-14 22:47:20
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 22:16:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

Nawet kierowca mówi, że nie gwiazdy były powodem mandatu.

Ale tylko kompletny dureń powie że ponieważ kogoś zatrzymano za
utrudnianie zatem PIS ma rację zabraniając aborcji uszkodzonych płodów.
Panowie (do durni tego apelu nie kieruję), nie traćcie z uwagi istoty
kolizji światopoglądowej.  Kobieta ma mieć władzę nad tym co ma w
brzuchu. Koniec, kropka i skamlanie dochodzące z kościelnej kruchty nic
nie pomoże.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-18 18:22:00
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki paragraf?
A dlaczego tylko w brzuchu, a nie w łóżeczku niemowlęcym?

-- -- -
Kobieta ma mieć władzę nad tym co ma w brzuchu.

Data: 2020-12-15 02:58:38
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 22:16, Liwiusz pisze:
[...]

Sraki, prawicowy kłamczuszku:

"Jechała kolumna policyjna, która chciała przeciąć drogę demonstrantom (...) Spowolniliśmy przejazd policji i całej tej kawalkady, no i nas zatrzymali - wyjaśnia na zamieszczonym na Facebooku nagraniu Mariusz Cholewski, kierowca. Jak mówi, mandat otrzymał za "niedostosowanie się do sygnałów świetlnych... no tak, bo oni świecili i trąbili, a ja jechałem".

"- Jednak nie było to tak, jak było opisane w mediach (...) Wiadomo, media rządzą się swoimi prawami, hasło ktoś rzucił "gwiazdki" - wyjaśnił, dodając jednak że jego zdaniem gwiazdki "zmobilizowały" funkcjonariuszy."

Dzisiejsze kłamstwo bardzo krótko żyło, a tak zdążyłeś się nawyśmiewać ze sceptyków. Jesteś obleśny. Powinieneś przeprosić.

Wy prawaki non stop pierdolicie bełkoty o jakichś spiskach, agentach szkolących kobiety do protestów (wspominając tylko te najłagodniejsze), które urągają nie tylko zdrowemu rozumowi, ale i przyzwoitości.

W przeciwieństwie do was, w obliczu tego co policja odpierdala obecnie (i na rozkaz i sama z siebie) normalni ludzie mają prawo podejrzewać, że został zatrzymany, bo miał gwiazdki.

A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 06:54:48
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 02:58, Kviat pisze:

A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by go
nie zatrzymali.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 09:46:07
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd84fa9$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 15.12.2020 o 02:58, Kviat pisze:
A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by go
nie zatrzymali.

Samochodow malo zatrzymywali/scie.

Za to pieszych z transparentem ...

J.

Data: 2020-12-15 10:20:53
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 02:58, Kviat pisze:

A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by go
nie zatrzymali.

Najpierw ty :)

Posmakuj jak wygląda typowa dyskusja z prawakiem, gdy domaga się udowadniania nieistnienia czegoś.

I coś ci się poplątało... są liczne dowody na to, że zatrzymują również ludzi bez samochodu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 16:05:38
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 10:20, Kviat pisze:

I coś ci się poplątało... są liczne dowody na to, że zatrzymują również
ludzi bez samochodu.

Skoro są liczne, to jak rozumiem nie muszę ich szukać :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 09:22:18
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 10:20, Kviat pisze:

I coś ci się poplątało... są liczne dowody na to, że zatrzymują również
ludzi bez samochodu.

Skoro są liczne, to jak rozumiem nie muszę ich szukać :-)

Nie musisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 03:08:56
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
[...]

Tu masz więcej (tym razem nie z byle tweeta kogośtam):

https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/mandat-za-gwiazdki-na-karoserii-ukarany-opowiada-jak-bylo,1041523.html

"Na tym się jednak nie skończyło. Mariusz Cholewski opowiada, że około dwie godziny później, w okolicy domu Jarosława Kaczyńskiego, gdzie gromadzili się demonstrujący, policja znowu go zatrzymała. Cholewski tłumaczy, że policjanci jechali za nim dłuższą chwilę. - To nie jest tak, że przejeżdżali i zobaczyli - przekonuje. Zatrzymali jego samochód, podając jako powód przejechanie na czerwonym świetle, choć Cholewski ich przekonywał, że "było żółte".

- Policjant był bardzo nieprzyjemny, jak podszedł do mnie - relacjonuje mężczyzna. Twierdzi, że funkcjonariusz na niego krzyczał. Cholewski odmówił przyjęcia mandatu. Funkcjonariusz miał wówczas wrócić do policyjnego pojazdu, coś skonsultować, a po jakichś dziesięciu minutach wrócił i odstąpił jednak od wymierzenia kary.

Pytany przez nas, czy policjanci odnosili się do wymalowanych gwiazdek na aucie, Mariusz Cholewski zaprzeczył."

Jaki zadziwiający zbieg okoliczności...
Przejazd na czerwonym to powód z dupy, czy milicjant z dobrym sercem, że mandatu nie dał?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 06:56:48
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 03:08, Kviat pisze:
Cholewski ich przekonywał, że "było żółte"

Na żółtym przejeżdżać też zasadniczo nie wolno. Wolno opuścić
skrzyżowanie. :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 10:22:30
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 03:08, Kviat pisze:
Cholewski ich przekonywał, że "było żółte"

Na żółtym przejeżdżać też zasadniczo nie wolno. Wolno opuścić
skrzyżowanie. :-)

Więc skoro mandatu nie dostał, to znaczy, że opuszczał. To po chuj się go czepiali?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 16:07:49
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 10:22, Kviat pisze:

[...]

Albo uznali, że im się nie chce. Albo uznali, że nie są pewni, jak było.
Albo ... z pierdylion pomysłów mam, tylko nie wiem, po co. Ani ja, ani
Ty nie wiem, czemu on mandatu nie dostał. Poprzestańmy na tym, ze
policjanci pewnie mieli jakiś ważny powód i tyle.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 19:33:45
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd8d145$0$541$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 15.12.2020 o 10:22, Kviat pisze:
Cholewski ich przekonywał, że "było żółte"
Na żółtym przejeżdżać też zasadniczo nie wolno. Wolno opuścić
skrzyżowanie. :-)

Wjechac w szczegolnej sytuacji tez wolno.

Więc skoro mandatu nie dostał, to znaczy, że opuszczał. To po chuj się
go czepiali?

Albo uznali, że im się nie chce. Albo uznali, że nie są pewni, jak było.

Skoro nie sa pewni, to czemu zatrzymywali?
Przekroczenie uprawnien, czy jeszcze jakies paragrafy sie kwalifikuja ?

J.

Data: 2020-12-15 19:54:43
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 19:33, J.F. pisze:
Albo uznali, że im się nie chce. Albo uznali, że nie są pewni, jak było.
Skoro nie sa pewni, to czemu zatrzymywali?
Przekroczenie uprawnien, czy jeszcze jakies paragrafy sie kwalifikuja ?

Idąc tym tokiem rozumowania doprowadził byś do sytuacji, w której
policjant powinien iść w zaparte, że wjechał na czerwonym,, zamiast po
przeanalizowaniu i ewentualnie przedyskutowaniu z partnerem "odpuścić",
gdy nie ma pewności.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 20:27:34
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd90673$0$544$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Trafi na kamerke, dostana po 2 lata za skladanie falszywych zeznan i pare innych paragrafow, to im sie odechce isc w zaparte :-)

J.

Data: 2020-12-15 20:35:35
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 20:27, J.F. pisze:

[...]

To co proponujesz?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 09:14:48
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 20:35:35 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

To co proponujesz?

Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy. Ludziom
których zaczepił patrol zalecam choćby włączenie nagrywania dźwięku w
komórze.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-16 11:49:00
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Wed, 16 Dec 2020 09:14:48 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy.

Ale akumulatory nieustannie się wyczerpują i potem suweren musi wierzyć na
słowo, że Czarzasty zmasakrował milicjanta gorzej niż Chuck Norris byle
przybłędę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-16 12:07:55
Autor: A. Filip
Jaki paragraf?
[...]

<ironia> To ty nie wiesz że policjant jest wrażliwy jak mimoza na ciosy
nosem w pięść? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2020-12-16 16:59:36
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?

To co proponujesz?
Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy. Ludziom
których zaczepił patrol zalecam choćby włączenie nagrywania dźwięku w
komórze.

A coś na temat omawianego przez nas problemu?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 17:10:08
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Wed, 16 Dec 2020 16:59:36 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

A wiadomo w ogóle o co wam chodzi? Czytając ten podwątek można pomyśleć
że sami nie wiecie.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-16 09:51:43
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd91008$0$558$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W zasadzie to co powyzej.
A efekt koncowy - bedziemy mieli uczciwych policjantow :)

Chyba, ze zaczna od przeszukania pojazdu i ukradna kamerke ... oj, to trzeba tepic w zarodku.
A jak zawioda srodki prawne - podpalac komisariaty i wieszac na latarniach :-P

J.

Data: 2020-12-16 17:08:53
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 09:51, J.F. pisze:

[...]

Ale wyżej nic nie zaproponowałeś. Policjant widzi gościa, który
przejechał na czerwonym. Zatrzymuje go. Zatrzymany zaprzecza. Policjant
idzie i rozmawia z partnerem, ale partner twierdzi, że nei widział.
Dochodzą do wniosku, ze nie ma pewności, czy kierujący przejechał na
czerwonym. Co proponujesz? Mają go puścić, czy iść w zaparte?

A efekt koncowy - bedziemy mieli uczciwych policjantow :)

No, ja mam wątpliwości, jeśli ktoś będzie ich chciał zamykać za to, że
niedające się wyjaśnić wątpliwości tłumaczą na korzyść obwinionego.

Chyba, ze zaczna od przeszukania pojazdu i ukradna kamerke ... oj, to
trzeba tepic w zarodku.
A jak zawioda srodki prawne - podpalac komisariaty i wieszac na
latarniach :-P

A wystarczy uznać, że mogli się pomylić.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 18:10:30
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda3116$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zaraz zaraz - kolega sie nie patrzyl, czy patrzy sie, ale jego zdaniem to na granicy bylo i sklania sie, ze mogl na zoltym wjechac ?

Przeciez jeden funkcjonariusz nie klamie i jego widzenie jest wystarczajacze :-P

Dochodzą do wniosku, ze nie ma pewności, czy kierujący przejechał na
czerwonym. Co proponujesz? Mają go puścić, czy iść w zaparte?

A niech sobie ida w zaparte, byleby sie konczylo wyrokiem skazujacym - za falszywe zeznania :-)

A efekt koncowy - bedziemy mieli uczciwych policjantow :)

No, ja mam wątpliwości, jeśli ktoś będzie ich chciał zamykać za to, że
niedające się wyjaśnić wątpliwości tłumaczą na korzyść obwinionego.

To moze i policjanci i sady zaczna to stosowac :-)

[...]

W kradziezy kamery/usuwaniu dowodow ?

Niech policjant uczciwie powie, ze bylo na granicy, i udzieli pouczenia, ze taka jazda moze doprowadzic do ukarania lub wypadku.

Bo tak, zeby policjant sie wyraznie pomylil co do tego czerwonego, a partner akurat nie patrzyl ... moze sie zdarzyc, przyznaje, ale moze nie nadaje sie na stanowisko :-)

J.

Data: 2020-12-16 20:02:33
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 18:10, J.F. pisze:
No, ja mam wątpliwości, jeśli ktoś będzie ich chciał zamykać za to, że
niedające się wyjaśnić wątpliwości tłumaczą na korzyść obwinionego.

To moze i policjanci i sady zaczna to stosowac :-)

Jak zastosowali, to widzisz problem. To pytam, co powinni zrobić Twoim
zdaniem.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-17 17:44:31
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda59ca$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie, to nie ja widze.
Poza tym niech sie sady przyloza, i na "nie pamietam, ja zatrzymuje 30 dziennie" orzekna "oddalam sprawe".

To pytam, co powinni zrobić Twoim zdaniem.

A niech robia co chca, tylko niech pamietaja:
-legitymowanie bez powodu = przekroczenie uprawnien,
-pojscie w zaparte = skladanie falszywych zeznan,
-wmawianie obywatelowi, ze przejechal na czerwonym, podczac gdy nie przejechal = ... no, co to za czyn ?

Plus dodatkowe zarzuty, a uzbiera sie :)

J.

Data: 2020-12-17 18:04:07
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 17.12.2020 o 17:44, J.F. pisze:

[...]

No co ty - żeby policjant odpowiadał karnie zgodnie z prawem? I co jeszcze by obywatel chciał? Żeby podawali powód czynności (prawdziwy) przedstawiali się imieniem, nazwiskiem i stopniem (prawdziwym) i nosili regulaminowy imiennik? Pojebało obywatela? Jak mają wtedy kulsonować?

--
Shrek

Data: 2020-12-17 22:32:11
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
[...]

Toteż policjant uznał, ze skoro sąd ma "oddalić", to po co w ogóle mu
głowę zawracać.

[...]

No i jak już będą pamiętać, to co - twoim zdaniem - powinni zrobić? Bo
krytykować każdy potrafi :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-17 22:49:34
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Thu, 17 Dec 2020 22:32:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Poza tym niech sie sady przyloza, i na "nie pamietam, ja zatrzymuje 30
dziennie" orzekna "oddalam sprawe".

Toteż policjant uznał, ze skoro sąd ma "oddalić", to po co w ogóle mu
głowę zawracać.

Kamerki osobiste!
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-17 23:10:04
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?

[...]

I co to niby da w tym konkretnym wypadku?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-17 23:24:36
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Thu, 17 Dec 2020 23:10:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

I co to niby da w tym konkretnym wypadku?

Pytasz jak jakiś niedorozwój. Sąd będzie miał materiał do decyzji.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-17 23:37:32
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?

I co to niby da w tym konkretnym wypadku?
Pytasz jak jakiś niedorozwój. Sąd będzie miał materiał do decyzji.

Jaki sąd i do jakiej decyzji? Sądzisz, ze kamera nasobna zarejestruje,
czy kierujący innym pojazdem przejechał na czerwonym świetle?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-18 09:37:34
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fdbddad$0$529$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Skoro policjant widzial, to jest szansa, ze i kamera zobaczy i zarejestruje.

J.

Data: 2020-12-18 16:45:31
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 18.12.2020 o 09:37, J.F. pisze:

[...]

Prawdopodobieństwo jest znikome. Nie zapominaj, ze policjanci włączają i
wyłączają te kamery. Kamera nie pracuje całą służbę.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-18 17:16:54
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fdcce9c$0$522$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na pewno nie ?
Zdaje sie, ze miala 12h rejestrowac ...

J.

Data: 2020-12-18 21:31:26
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 18.12.2020 o 17:16, J.F. pisze:

[...]

Na pewno. Tu nie chodzi już nawet o wytrzymałość baterii. Po prostu
policjant przykładowo idzie do ubikacji. Rozmawia prywatnie z partnerem.
W zakładach też można wizję nagrywać, ale nagrywanie fonii wymaga
postanowienia sądu, bo to kontrola operacyjna.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-18 21:39:56
Autor: A. Filip
Jaki paragraf?
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

No to technicznie-praktycznie:  Czy włączanie/wyłączanie _powinno_ być w
obie strony ręcznie czy włączenie powinno być tylko na jakiś czas
(5m:15m) z "piskiem" na 5s przed ponownym startem nagrywania?

Bo twój argument "klasy wc" wskazuje że powinno to być możliwe,
najwyżej z kontrolą ile procent "szychty" jest bez zapisu.

--
A. Filip

Data: 2020-12-18 23:19:54
Autor: Shrek
Jaki paragraf?

Na pewno. Tu nie chodzi już nawet o wytrzymałość baterii. Po prostu
policjant przykładowo idzie do ubikacji.

Prosta sprawa. Policjant twierdzi, że jest w kiblu, więc siłą rzeczy szcza na środku skrzyżowania. Nie nagrało się? No szkoda - zasada domniemania niewinności wskazuje że policjant łże jak (nomen omen) pies. Koniec dowodu. Niech się cieszy, że nie zeznał że na skrzyżowaniu mocz oddawał, bo za fałszywe zeznania to są paragrafy i nie uda się tego zamieść pod "przekroczenie uprawnień".

Dalej będziemy dyskutowac o "awariach monitoringu", czy jednak zostało ci coś z godności człowieka?

-
Shrek

Data: 2020-12-18 17:21:40
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Fri, 18 Dec 2020 16:45:31 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

To niech więcej myślą. Powinna być zasada - jeśli glina coś twierdzi to
ma mieć na poparcie twierdzenia materiał filmowy. Jak nie ma, to niech
spada na drzewo,
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-18 10:43:22
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Thu, 17 Dec 2020 23:37:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Tak właśnie sądzę. Może nie w 100% przypadków ale w wystarczającej
ilości by w znacznym stopniu wyeliminować nadużycia władzy ze strony
glin oraz kłamstwa ze strony obywateli.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-18 16:46:35
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?

[...]

Oczywiście, ale nie w tym wypadku, bo policjant kamerą włączy podchodząc
do zatrzymywane i bedzie tam nagranie wstecz na 30 sekund.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 19:05:08
Autor: Kviat
Jaki paragraf?

[...]

Nie rozumiem. Po rozmowie z kolegą zwątpił, że widział to co widział?
Przecież napisałeś: "widzi gościa, który przejechał na czerwonym"

Jakim cudem, skoro drugi nie widział, wyciągacie wniosek, że "nie ma pewności"? Jeżeli jeden widział, a drugi nie widział, to wyciągacie średnią? Prawo taki przypadek przewiduje?

To w końcu faktycznie widział, czy nie ma pewności, że widział?
Może zwątpił w to co widział już po zatrzymaniu kierowcy i powinien pójść do lekarza, skoro musi się z kolegą konsultować, czy widział to co widział, czy nie widział tego co widział?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 20:03:48
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 19:05, Kviat pisze:
[...]

Wyobraź sobie, że przewiduje. nie da się ustalić, czy wjechał na
czerwonym, czy nie, więc nie próbuje się na siłę. Oczywiście można do
sądu wysłać i sąd go uniewinni, ale po co?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-17 16:02:38
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
[...]

I po co brniesz?
Dobrze wiesz, że policjant mandaty możne wlepiać nawet wtedy, gdy nie da się ustalić. Gdyby było tak jak piszesz, to można by było bezkarnie rozrabiać wszędzie tam, gdzie nie ma kamer.

Kolejny raz wrzuciłeś głupotę i dobrze o tym wiesz.

"Nie da się ustalić", to zupełnie coś innego niż "policjant nie ma pewności (pomimo tego, że widział na własne oczy...)".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-17 16:30:45
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 17.12.2020 o 16:02, Kviat pisze:
Wyobraź sobie, że przewiduje. nie da się ustalić, czy wjechał na czerwonym, czy nie,
I po co brniesz? Dobrze wiesz, że policjant mandaty możne wlepiać
nawet wtedy, gdy nie da się ustalić.

Ton Ty wiesz, a mnie za chwilę chcesz zmusić, bym jeszcze Ci wyjaśnił,
zemu Ty masz takie idiotyczne pomysły.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-15 21:28:01
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 20:27, J.F. pisze:

Trafi na kamerke, dostana po 2 lata za skladanie falszywych zeznan i pare innych paragrafow, to im sie odechce isc w zaparte :-)

Wuja dostanie. Mało to było nagrań w sieci, gdzie drogówka centralnie leciała w chuja?
--
Shrek

Data: 2020-12-16 09:48:42
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd91c51$0$530$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A pociagniete dalej i zgloszone prokuratorowi ?
Albo choc komendantowi ?

J.

Data: 2020-12-16 11:30:39
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 09:48, J.F. pisze:

A pociagniete dalej i zgloszone prokuratorowi ?
Albo choc komendantowi ?

Bez różnicy. Oczywiście można w imie zasad i raz na 10 przypadków się uda (czego jestem poniekąd dowodem), ale wiesz. Nie każdy obywatel jest tak wyszczekany jak ja. Co do zerokratury to przypomnę, że szybciej umarzają niż same kulsoństwo. Gdyby nie złe tvn to i stachowiak by im płazem uszedł. Nie każdy ma siły i możliwości.

Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego na przejściu - nawet blisko było. Dzień jak co dzień. Z jednym wyjątkiem - 50 metrów dalej stał kulson z lidarem i miał to w dupie. Pooprosiłem przy okazji o wyjaśnienie czemu policjant nie reagował na ewidentne wykroczenie i realne stworzenie zagrożenia. Przysłali dwa pisma - jedno że kolo przyjął mandat i nic więcej nie potrzebują. Drugie, ze policjant działał w ramach obowiązującego prawa i nic nie maja muu do zarzucenia.

O tym jak mi karetki do teściowej nie chcieli przysłać też pisałem - sam dyrektor meditransa odpisał że nie mają nic do zarzucenia dyspozytorce i prawidłowo oceniła sytuację - mimo że napisałem, że po transporcie na sor i załatwieniu sprawy (noga w gips) zdecydowanie odmówili możliwości powrotu pacjentki prywatnym autem ze względu na możliwość urazów wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi znosić babkę po schodach samodzielnie i się rozłączyła odmawiając ponania nazwiska lub numeru.

--
Shrek

Data: 2020-12-16 14:46:03
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fd9e1cf$0$522$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz, komendant nie ma obowiazku ogladac wszelkich filmikow w sieci, a wrecz moze ma zakaz ... marnowania sluzbowego czasu na prywatne ogladanie.

[...]

a ten stopcham to jakis policyjny ?

[...]

Nie zwrocil uwagi, albo obserwowal przez ten lidar dalsze pojazdy ... zdarza sie.
Poza tym dostal zadanie - dyscyplinowac kierowcow przekraczajacych predkosc, akcja "przejscie" juz byla w tym roku :-)

Mialem taki widok z okna - SM mandatuje kierowcow stojacych na zakazie.
Dzien nastepny - patrol SM przechodzi i nie mandatuje.
Widac norme miesieczna wyrobili.

[...]

Ja tam nie wiem, ale ktos i tak musialby zniesc, a na schodach to czesto i nosze nie wyrabiaja.
Wiec ryzyko urazow podobne ... ale w drodze do szpitala dopuszczalne :-)

Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

No i to bylo dawniej, co teraz - czeka pan 12h na karetke, dowiezie pan sam ... czy to jednak priotytet sie nalezy ? :-)

J.

Data: 2020-12-16 15:03:25
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 14:46, J.F. pisze:

[...]

Ale co to zmienia widział czy nie. Jeden papier o nie znalezieniu podstaw w tą jeden w tą. Przecież to jakiś szeregowy kulson pisze. Komendant ma to w dupie.

Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego na

a ten stopcham to jakis policyjny ?

Wróć - stop agresji drogowej oczywiście. Mój błąd.

Nie zwrocil uwagi, albo obserwowal przez ten lidar dalsze pojazdy ... zdarza sie.

Otóż nie. Zresztą kulsonów dwóch - jeden trzyma lidar drugi lizak. Po prostu mieli akcję prędkość, więc resztę mieli w dupie.

Poza tym dostal zadanie - dyscyplinowac kierowcow przekraczajacych predkosc, akcja "przejscie" juz byla w tym roku :-)

Otóż to. Jest to jakoś unormowane w ustawie, że policjant może mieć w dupie, że klient prawie kogoś potrącił czy bez żadnego trybu na podstawie artykułu w portalu, że dziś akcja prędkość?

Ja tam nie wiem, ale ktos i tak musialby zniesc, a na schodach to czesto i nosze nie wyrabiaja.

Ratownicy znieśli. We dwójkę. Pewnie się na robocie znają. Potem nosze a nie fotel w niskim sedanie.

Wiec ryzyko urazow podobne ... ale w drodze do szpitala dopuszczalne :-)

Widać niepodobne, skoro z soru do prywatnego samochodu wypuścić nie chcieli. I to już po gipsie.

Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

Nie wiedziałem. Ale w harcerstwie mówili, że jak spuchła, zrobiła się sina i nakurwia to raczej po fachowców niż telepać się na własną rękę. Zresztą - tam w mieszkaniu nikogo poza nią nie było. Ledwie doszła do drzwi ratownikom otworzyć.

No i to bylo dawniej, co teraz - czeka pan 12h na karetke, dowiezie pan sam ... czy to jednak priotytet sie nalezy ? :-)

Teraz to w ogóle nic nie zrobią. Wszystkie konstytucyjne obowiązkli państwa beż żadnego trybu.

Radź sobie sam.

--
Shrek

Data: 2020-12-16 16:36:48
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda13ad$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak nie widzial, to nie musi papieru pisac.

podstaw w tą jeden w tą. Przecież to jakiś szeregowy kulson pisze. Komendant ma to w dupie.

Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych ustalen.
Z grozba oskarzenia komendanta :-)

[...]

No wlasnie - byli skupieniu na predkosci, to nie zwrocili uwagi na wyprzedzanie.
Ludzkie.

[...]

Jak do czegos dojdzie w drodze do szpitala, to jest szansa ze sie objawi, zauwaza szybko i wylecza.

A jak po szpitalu to kiepsko :-)

Poza tym fotel w niskim sedanie przeszkadza ... a jak ja wniesli do mieszkania ?

Zaraz - a wiedziales, ze noga zlamana, czy tylko podejrzewales ?

Nie wiedziałem. Ale w harcerstwie mówili, że jak spuchła, zrobiła się sina i nakurwia to raczej po fachowców niż telepać się na własną rękę.

Czyli podejrzenie zaledwie.
Dyspozytorka miala widac swoje podejrzenia, a jak bledne ... nic sie nie stalo, to nie ma przestepstwa :)

[...]

No ale z drugiej strony - jest jak jest.
Czy to wina rzadu, ze obywatele zalecen nie przestrzegali, a czesto i nakazow ? :-)

J.

Data: 2020-12-17 00:00:57
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 16:36, J.F. pisze:

Ale co to zmienia widział czy nie. Jeden papier o nie znalezieniu

Jak nie widzial, to nie musi papieru pisac.

A jak widział, to ma kusona od pisania "uprzejmie informuje, że po dogłębnej i rzetelnej analizie przedtawionych materiałów stwierdzono, żeby obywatel się odpierdolił od organu". Naprawdę sądzisz, że ktoś analizuje takie popierdółki?

Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych ustalen.

Chuja tam... Masz cytata "W przypadku gdy skarga, w wyniku jej rozpatrzenia została uznana za bezzasadną i jej bezzasadność wykazano w odpowiedzi na skargę, a skarżący ponowił skargę bez wskazania nowych okoliczności - organ może podtrzymać swoje poprzednie stanowisko  - bez zawiadamiania skarżącego." W skrócie - niech obywatel spierdala na drzewo. Komendant podpisał, że wszystko ok, to spierdalaj.

No wlasnie - byli skupieniu na predkosci, to nie zwrocili uwagi na wyprzedzanie.
Ludzkie.

Strasznie cienkie te kulsony... Dwóch nie potrafi się skupić na więcej niż jednej czynności, sześciesięcioletni czarzasty niechcący wysyła kulsona na l4, inny tak się przestraszył okazania legimki przez kobietę, że aż się ze strachu mu ręka na dozowniku gazu zacisnęła. Skoro takie to słabe i fizycznie i na umyśle, to może należy wypierdolić i zatrudnić fachowców? Bo jak widać problem nie dotyczy poszczególnych funkcjonariuszy a kulsonatorium w ogólności... W gruzji się ponoć udało. Choć nie - po przemyśleniu - zatrudnia tam swoich pisich i jeszcze zatęsknimy za funkcjonariuszami co prawda specjalnej troski, ale nie partyjnym aktywem...

[...]

Tak - kość bokiem na przykład. Od tego jest pogotowie, żeby połamańców wozić - koniec tematu.

Poza tym fotel w niskim sedanie przeszkadza

Nawet starsza osoba ma czasem problem. Ze złamaną nogą?

... a jak ja wniesli do mieszkania ?

Tak samo jak znieśli - na "krzesełku" zapewne.

Nie wiedziałem. Ale w harcerstwie mówili, że jak spuchła, zrobiła się sina i nakurwia to raczej po fachowców niż telepać się na własną rękę.

Czyli podejrzenie zaledwie.

A to przepraszam. Rozumiem, że pogotowie jeździ tylko do zdiagnozowanych przez prawilnego lekarza?

Dyspozytorka miala widac swoje podejrzenia, a jak bledne ... nic sie nie stalo, to nie ma przestepstwa :)

Ta baba nie powinna pracować jako dyspozytorka. Przy trzech objawach - spuchła jak bania, zsiniała i napierdala to nie trzeba być housem, żeby wiedzieć że interwencji wymaga.

Teraz to w ogóle nic nie zrobią. Wszystkie konstytucyjne obowiązkli państwa beż żadnego trybu.
Radź sobie sam.

No ale z drugiej strony - jest jak jest.

Bo partia nie zatrudnia ekspertów. Jak zatrudniali ekspertów to ci nie chcieli realizować ich programu.

--
Shrek

Data: 2020-12-17 00:15:47
Autor: Shrek
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 16:36, J.F. pisze:

Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych ustalen.
Z grozba oskarzenia komendanta :-)

Dobra - odpowiem przykładem. Kulson złamał rękę julce, bbo zamiast siedziećw domu na jakieś zgromadzenia jej się zachciało. Być może czegoś nie wiemy - może rzeczywiście mu pazurami chciała oczy wydrapać? Postępowanie się toczy ponoć. Ale wyniki tego postępowania zna już poseł kowalski (czy jak tam temu co miał sepuku popełnić), jeszcze jakaś gnida, której nie pomnę i sam wiceminister od policji... Dalej myślisz, że komendant się boi randomowego obywatela. Niech się obywatel cieszy że ręki nie złamał..

--
Shrek

Data: 2020-12-16 21:24:22
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-16 o 11:30, Shrek pisze:

[...]

Mnie przy wypisie do domu i zdjęciu gipsu na Stępińskiej obiecali, że karetka zawiezie mnie do domu. Potem okazalo się, że mnie oszukali i musiałam wezwać taksówkę.
Nie wiedziałam, że jeszcze nie będę mogła stąpnąć na tę nogę, bo ból straszny. na dodatek noga wysmarowana czymś czerwonym (może taki kolor jodyny) Nie pomyślalam o tym, żeby ktoś z rodziny po mnie przyjechał. Wszyscy byli w pracy.
Taksówkarz zaniósł mnie na rękach pod drzwi mieszkania i nawet grosza więcej za to nie wziął.

--
animka

Data: 2020-12-16 09:41:46
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
[...]

Idąc tym tokiem rozumowania milicja doprowadziła do sytuacji, w której obywatel powinien iść w zaparte, zamiast po przeanalizowaniu i ewentualnym przedyskutowaniu z policjantem odpuścić.

Cały czas ignorujesz fakt, że policja ma zatrzymywać tylko wtedy, gdy jest pewna, a nie gdy jej się coś tam wydaje. Jak nie jest pewna, to nie zatrzymuje i to nie powinno podlegać dyskusji.
Sporne sytuacje oczywiście mogą się zdarzyć, w końcu to tylko ludzie, ale powinny być wyjątkiem, a nie regułą. I nikt normalny do nich nie miałby pretensji, gdyby od czasu do czasu takie sytuacje się zdarzały.

Zgadnij dlaczego policja na własne życzenie zrujnowała zaufanie jakie w miarę skutecznie budowała przez ładnych kilka lat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 09:30:20
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
[...]

Poprzestańmy na tym, bo co?

Ja też mam z pierdylion pomysłów, ale ostatnim z nich byłby taki, że "mieli jakiś ważny powód".
Poprzestańmy na tym, że obecna milicja w chuja leci i tyle.

https://oko.press/zgromadzenia-legalne-policja-mandaty/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-16 19:12:07
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 09:30, Kviat pisze:

Poprzestańmy na tym, bo co?

Bo nikt z nas nie wie, czemu tak zrobili. Jaki sens jest dyskutować.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 19:17:40
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda4df8$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 16.12.2020 o 09:30, Kviat pisze:
Poprzestańmy na tym, bo co?

Bo nikt z nas nie wie, czemu tak zrobili. Jaki sens jest dyskutować.

To moze wrocmy do meritum - policjantom cos sie po ludzku pomylilo, czy maja zadanie sluzbowe przesladowac zwolennikow ?

J.

Data: 2020-12-16 20:01:03
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 19:17, J.F. pisze:
[...]

I prześladują zatrzymując za wyimaginowane wykroczenia? A potem się
wycofują?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-16 20:05:07
Autor: A. Filip
Jaki paragraf?
[...]

To jak ty nazwałbyś ten _zarzut_ ? Nękaniem?
Czy sugerujesz że jakby nękali to bardziej profesjonalnie?

--
A. Filip

Data: 2020-12-16 20:44:47
Autor: Robert Tomasik
Jaki paragraf?
W dniu 16.12.2020 o 20:05, A. Filip pisze:

[...]

Ale to Wy na siłę się tam zarzutu dopatrujecie. Jakby chcieli, to by
ciągnęli sprawę dalej i poszli z tym do sądu. Policjant by zeznał, że
wydaje mu się, ze wjechał  na czerwonym. Drugi by powiedział, że nie
widział Sam obwiniony by zaprzeczył i po godzinie sąd by go uniewinnił.
A, ze policjanci podeszli do tego zdroworozsądkowo, to gównoburzę
robicie, że gość miał osiem gwiazdek na masce.

Na jakiej podstawie ktoś twierdzi, ze gwiazdki z tym zdarzeniem mają
jakikolwiek związek.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-17 00:04:38
Autor: Shrek
Jaki paragraf?

Na jakiej podstawie ktoś twierdzi, ze gwiazdki z tym zdarzeniem mają
jakikolwiek związek.

Podobnie jak z babką co ją chcieli spisać za ośmiopak srajtaśmy - akurat osiem;)

Robert - przestań się mazać. Pozwoliliście zrobić z siebie kulsonów i aportujecie jak naczelnik każe, to czego się potem dziwicie że was ludzie taktują jak milicjantów za komuny?

--
Shrek

Data: 2020-12-18 02:33:48
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-17 o 00:04, Shrek pisze:
Robert - przestań się mazać. Pozwoliliście zrobić z siebie kulsonów i
 aportujecie jak naczelnik każe, to czego się potem dziwicie że was ludzie taktują jak milicjantów za komuny?

Robert pewnie już dawno na emeryturze, więc ma dużo czasu na pisanie.

Data: 2020-12-17 17:45:46
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fda5970$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
[...]